Voor zover die al te vindenis op internet is het een HOAX, en mocht je een filmpje vinden met dezelfde titel dan is die nep.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:56 schreef luckass het volgende:
[..]
o.a. het elektrocuteren, verbranden en afsnijden van allerlei lichaamsdelen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:12 schreef A-noniem het volgende:
[..]
daar heb ik over gehoord. die man die sterft door een paardenlul in z'n reet of niet? boontje komt om z'n loontje
Is een echte originele Ian_Nick avatar.quote:
wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Fake shizzle, btw kijk ook eens 2girls1octopus, stuurde mij iemand onlangs.
google maar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef A-noniem het volgende:
[..]
wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen?
Valt wel mee, als je realiseert dat het nep is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:01 schreef DeeCruise het volgende:
Vergeet ook de BME pain olympics niet, wmb het meest insane filmpje van ze allemaal...
Klopt, alleen is het behoorlijk overtuigend als je het zietquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Valt wel mee, als je realiseert dat het nep is..
True, denk dat iedereen ook wel even een naar gevoel in zijn piem0l kreeg tijdens het bekijken van de pain olympics.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:40 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Klopt, alleen is het behoorlijk overtuigend als je het ziet
Dat heeft toch te maken met deze 3 jongens?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het heeft te maken met twee jongens, een vastgebonden man, een hamer in het gezicht van de vastgebonden man en een schroevendraaier in de oogkassen van de vastgebonden man.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:18 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is pas het begin, nu ben je eindelijk klaar om te zien hoe een glazen pot in iemands anus breekt en hoe iemand een schroevendraaier volledig in zijn hevig bloedende plasbuis stopt. Dit is pas het begin slangendame, dit is pas het begin.
Ja, en dat filmpje wil je niet zien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:47 schreef LePoo het volgende:
[..]
Dat heeft toch te maken met deze 3 jongens?
2 girls 1 cup kon ik wel aan, maar dit klinkt als iets dat ik niet makkelijk ga vergeten. ik laat hem dus maar aan me voorbijgaanquote:
Wow, 2 van die gasten hebben 15 Jaar cel gekregen en de ander 9 jaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:47 schreef LePoo het volgende:
[..]
Dat heeft toch te maken met deze 3 jongens?
mietjequote:Op woensdag 14 juli 2010 02:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die tweede is ook echt geen aanrader, 2girls1cup en 1man1jar kon ik nog best uitkijken zonder heel geschokt te zijn. 1guy1screwdriver gaf mij echt nachtmerries.
Hij is wel mooi hoor, alleen ik mis je oude.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is een echte originele Ian_Nick avatar.![]()
Hondenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:33 schreef wise het volgende:
Raar om te zeggen misschien, maar alles wat hier gepost ist heb ik eigenlijk wel eens gezien. Eerlijk gezegd deed het me niks. In veel gevallen moest ik juist lachen.
Onthoofding of 3 guys 1 hammer met dat gegorgel
De enige keer dat ik wel iets gelijk weg klikte was een foto van een hondenkop die was ingetrapt dat de ogen eruit kwamen zoals mc crab van spongebob.
[ afbeelding ]
mja, maar dit plaatje was echt ff. WTF.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |