Hmm, maar als er branden zijn zijn het vaak wel grote branden. Zoals de brand van een bandenopslag en een veilinggebouw in Ijsselmuiden wat aan Kampen vast zit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Er komen niet zoveel branden voor, dus altijd de kans grijpen.
Bandenopslag is iets van 2004, en die veilinggebouw was in 2002. De sporthal was eens in de brand gestoken, en dat huis met de kinderen vorig jaar. Brandenopslag fikte zeer goed.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:54 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Hmm, maar als er branden zijn zijn het vaak wel grote branden. Zoals de brand van een bandenopslag en een veilinggebouw in Ijsselmuiden wat aan Kampen vast zit.
Stel je niet aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:28 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, het zal de eigenaar (en misschien ook de gemeente Kampen), misschien wel erg goed uitkomen dat het is afgefikt. Ook al is het een gebouw wat al sinds 1800 daar staat, de gemeente zet er het liefste wat appartementen neer, en de eigenaar van het gebouw wou net gaan verbouwen (de Discotheek liep namekijk niet zo goed meer als enkele jaren terug).Maargoed, zonde van de Buitenwacht muntjes die ik nog heb liggen, dan maar naar 'T Haasje (20 minuten fietsen)
Buitenwacht bezoekjes zijn voor mij vaak impulsief, als ik dronken ben ofzo. Dan heb ik geen zin om naar het andere eind van Kampen de fietsen want dat overleef ik nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Kom je sowieso wel eens buiten Kampen of Ijsselmuiden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |