Waar staat dat?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:45 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Heb je nog iets kunnen zien, of is zwolle te ver weg?
Ik kan Kampen zien vanuit mijn flat...quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:02 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Hoe dicht denk jij dat Zwolle bij Kampen ligt?
Als heel Kampen in vlammen zou opgaan dan zouden we een kansje maken iets te zien.![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:12 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ik kan Kampen zien vanuit mijn flat...
Ik woon dan ook aan de Palestrinalaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 03:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik niet.....maar ik woon dan ook niet in een flat maar in een bovenwoning en aan de andere kant van Zwolle.
Haha ik vergis mequote:Op woensdag 14 juli 2010 03:23 schreef trovey het volgende:
Bij die flats zou je Kampen inderdaad wel eens kunnen zien, als je tenminste bovenaan zit.![]()
Ik vond het al een beetje vreemd dat je vanaf Holtenbroek Kampen kon zien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:30 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Haha ik vergis meik zie Hasselt
Vanuit mijn flat kan ik nooit Kampen zien
_____!!!!!
Maar zo gauw als je boven de bomen uit kijkt zie je alle kerktorens in de omgeving wel zo'n beetje.Vlammen of iig een oranje gloed moet te zien zijn.
Kerktorens van Kampen en de nieuwe brug over de IJssel kan je wel zien vanuit de James Lastflat aan de Palestrinalaan (flat aan het Zwarte Waterquote:Op woensdag 14 juli 2010 03:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vond het al een beetje vreemd dat je vanaf Holtenbroek Kampen kon zien.Hasselt is toch binnenkort een onderdeel van Zwolle als Stadshagen zo door blijft groeien.
Als ie niet moest werkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 03:50 schreef trovey het volgende:
Toch morgen dan die collega eens even bellen of hij wat gezien heeft....zo laag aan de grond zoals ik zit zie je nooit wat.
quote:Grote brand verwoest Buitenwacht Kampen
KAMPEN - De Buitenwacht is vannacht volledig uitgebrand. Het uitgaanscentrum aan het Stationsplein in IJsselmuiden was niet meer te redden.
Brandweerkorpsen uit de hele regio zijn de hele nacht in touw geweest met nablussen. Er was niemand in het pand aanwezig toen de brand uitbrak.
Rond half twaalf waren de eerste rookpluimen te zien. Het vuur breidde zich razendsnel uit en tegen half een sloegen de vlammen al metershoog uit het dak. Al gauw was duidelijk dat er geen houden meer aan was. Even voor half twee stortte de voorgevel van het pand in. De bewoners van naastgelegen appartementencomplexen moesten hun huizen verlaten. De brandweer heeft de omliggende panden flink nat gehouden. De brand trok zeer veel bekijks, honderden mensen stonden te kijken op de Stadsbrug en de Spoorkade. Iedereen werd op flinke afstand gehouden en even na enen heeft de politie de hele Spoorkade en de Stadsbrug afgesloten in verband met de rookontwikkeling, de hitte en de bereikbaarheid van de hulpdiensten.
Ontzet kijkt eigenaar Schaper van de Buitenwacht toe hoe het vuur zich een weg vreet door de houten muren van zijn uitgaansgelegenheid en hoe het houten paard op het dak vlam vat. "Toen ik hier aankwam dacht ik nog, ach een beetje rook. En ik hoopte dat misschien het achterste gedeelte nog overeind zou blijven", vertelt hij aangeslagen. "Maar kijk nou eens, met vijf of zes waterstralen en het helpt nog niks." Schaper was net begonnen met een grootschalige verbouwing van het pand, en spreekt met liefde over zijn Buitenwacht. "Het was een monument, van binnen hadden we alles van antiek en hout."
Aanvankelijk kreeg de gemeente, verantwoordelijk voor de opvang van de geëvacueerde bewoners, het bericht dat er ruim dertig bewoners moesten worden ondergebracht. "Een probleem, want alle hotels in Kampen zitten deze dagen vol", aldus verantwoordelijk wethouder Treep. "Uiteindelijk bleven er vier mensen over die niet elders onderdak konden vinden. Die brengen nu de nacht door in sporthal De Reeve."
Een woordvoerster van de gemeenschappelijke hulpdiensten kon rond twee uur vannacht nog geen uitspraken doen over de oorzaak van de brand, dan wel of er schadelijke stoffen bij de brand zijn vrijgekomen.
De Buitenwacht is een in de weekenden door jongeren druk bezochte uitgaansgelegenheid. Wat de gevolgen zijn van het verloren gaan ervan, kon loco-burgemeester Bert Boerman vannacht nog niet inschatten.
http://www.destentor.nl/r(...)itenwacht-Kampen.ece
quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:02 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Hoe dicht denk jij dat Zwolle bij Kampen ligt?
Als heel Kampen in vlammen zou opgaan dan zouden we een kansje maken iets te zien.![]()
Hehehe helaas net iets anders.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef Gillette_M5 het volgende:
Kampers
[ afbeelding ]
Wîj §îjñ ®éîZîGé®§ Våñ Vlee§ & ßløeD!Eñ GeWøøñ Meñ§µH Wåå® ¥µH ñîJ TeGµH Zeµ®µñ MøEt!De ßøe®µH KijKeñ øñ§ ålTijD ååñ,ål§øƒ WîJ Ze øøiT WåT Heßßeñ Mi§dååñ...WîJ ®eîZîgE®§ Zijñ E® Vøø® MeKåå®...Dåå® Keññe De ßøe®e ñie TeGeñ øP MeT MeKåå®!!!!Wåñt Wij Zijñ T®øT§ øP øñ§ ße§tååñ & MeT øñ§e WåGeñ§ Gååñ We E®TeGeñ ååñ!Våñ §tåD TøT §tåd,Våñ Zøñ TøT ®eGeñ...Våñ §tåD TøT §tåd,Våñ Zøñ TøT ®eGeñ..En GeEñ 1 ßøe®...Høµd øñ§ TeGeñ!!!!Ik heb nu mijn zegje ged@@n wij reisigers blijven @ltijd best@@n!!!.
Haha, das inderdaad wel iets typisch voor Kampenaren ja, maar het is verder een leuke stad met leuke inwoners.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |