Er was toch geen reet meer aan, alleen maar van die knaapjes net 15/16quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:11 schreef FCZwolleZuid het volgende:
O...! En het mooiste is dat die zaak net failliet is gegaan
Volgens mij is dat geen zuivere koffie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:11 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Zou me niets verbazen als er opzet in het spel is dan..quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:11 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Met alle mensen erbij in?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen zuivere koffie.
Grote kans dat de eigenaar z'n zaak zelf in de fik heeft gestoken.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Krijg net door dat ie is ingestort @ 01:20u
Las ik ook al ja, wel kut als je daar net bent.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:34 schreef Crimyclown het volgende:
INWONERS KAMPEN/IJSSELMUIDEN: HOUD RAMEN EN DEUREN GESLOTEN IVM ASBEST! BERICHT VOOR RAMPTOERISME: GA NIET KIJKEN VANAF STADSBRUG, ROOKWOLKEN (MET MOGELIJK ASBEST) WAAIEN OVER BRUG HEEN. EIGEN GEZONDHEID ERNSTIG IN GEVAAR!!
Klinkt ernstig
Waaren er nog bezopen pubers binnen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:36 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Las ik ook al ja, wel kut als je daar net bent.
Donders! Niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:41 schreef Crimyclown het volgende:
Die alcohol voorraad zal ook wel lekker branden
Heb je nog iets kunnen zien, of is zwolle te ver weg?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:42 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Donders! Niet eens aan gedachtEeuwig zonde...
Ik zou het kunnen zien vanuit mijn flat denk ik. Alleen ik ben nu aan het werk in Apeldoornquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:45 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Heb je nog iets kunnen zien, of is zwolle te ver weg?
S'heerenbroek.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:46 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou het kunnen zien vanuit mijn flat denk ik. Alleen ik ben nu aan het werk in ApeldoornVriend van mij woont in 's-Heerenbroek en die zag de flammen boven de horizon uitkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |