Heb nu ook liever koffie hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
Iemand zin in ranja met dit warme weer i.p.v. koffie?
Ik denk dat ik naar thuis blijfquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Muckie het volgende:
OMG, ik ontdek net dat er een Lush vlakbij het hotel zit
Ik vind het wel lekker met dit warme weerquote:
Ohja, vanmiddag is het weer zo verquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb nu ook liever koffie hoor
Ik moet niet in slaap vallen in de auto
das wel lekker vooral van carvan cevitamquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
Iemand zin in ranja met dit warme weer i.p.v. koffie?
Die heb ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
das wel lekker vooral van carvan cevitam
ik vind cassis en bosvruchten zo lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heb ikalleen maar aardbei en citroen, helaas hadden ze hier bij de appie geen grenadine
aah joh komt wel goedquote:
heey deernequote:
ijskoffie is lekkerder dan koffie met dit warme weer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb nu ook liever koffie hoor
Ik moet niet in slaap vallen in de auto
Dat is zeker niet goed, maar fijn dat het nu weer goed isquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Stom uitzendbureauHad een brief gekregen dat ik een loonsverhoging van 1% heb gekregen, maar ik ging van 4,89 naar 4,64
Maar het is gefixt.
wees blij dat het gefixed isquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Stom uitzendbureauHad een brief gekregen dat ik een loonsverhoging van 1% heb gekregen, maar ik ging van 4,89 naar 4,64
Maar het is gefixt.
Toch knap dat als je loonsverhoging krijgt je erop achteruit gaat. Inderdaad stom uitzendburoquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar het is gefixt.
Ja ik kwam er net achter, gelijk bellen. Ik krijg nu 5,18.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker niet goed, maar fijn dat het nu weer goed is
Hoe weinig verdien je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wees blij dat het gefixed is
je verdiend meer dan mij
Ze hadden me opeens in een andere looncategorie ingedeeldquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Toch knap dat als je loonsverhoging krijgt je erop achteruit gaat. Inderdaad stom uitzendburo![]()
Maar gelukkig is het gefixt.
Kijk dat lijkt er al meer opquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik kwam er net achter, gelijk bellen. Ik krijg nu 5,18.
Nu ik zie wat jullie verdienen zal ik nooit meer klagen dat ik niet genoeg verdien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Hoe weinig verdien je?
3.67 ofzo? per kind. Zelf belasting afdragen want dat wordt niet gedaan (en zorgpremie)quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Hoe weinig verdien je?
stelletje achterlijke idiotenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze hadden me opeens in een andere looncategorie ingedeeld
Ik voel met je meequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nu ik zie wat jullie verdienen zal ik nooit meer klagen dat ik niet genoeg verdien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |