Überhaupt, buiten, fokkers komen niet buitenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neu. Hier binnen is het koeler. Ik ga vanavond wel weer naar buiten.
Groningen ligt toch aan zee?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens, het strand is fucking ver weg voor mij.
Voor mij ook, ofja, er is hier een plas in de buurt, alleen die zal ondertussen ook al wel 25 graden zijn ofzo, geen verkoeling dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens, het strand is fucking ver weg voor mij.
Ik welquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jonge, ik ben allang bruin.Daarvoor hoef ik niet in de zon te gaan liggen bakken hoor.
De plas hier in de buurt heeft blauw alg, dus dat wordt hem ook niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:55 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Voor mij ook, ofja, er is hier een plas in de buurt, alleen die zal ondertussen ook al wel 25 graden zijn ofzo, geen verkoeling dus
Water van 25 graden geeft ook verkoeling hoor, aangezien je lichaam 37 graden isquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:55 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Voor mij ook, ofja, er is hier een plas in de buurt, alleen die zal ondertussen ook al wel 25 graden zijn ofzo, geen verkoeling dus
Ja, maar als je daarna weer 10 minuten in de zon ligt wil je alweer het water inquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Water van 25 graden geeft ook verkoeling hoor, aangezien je lichaam 37 graden is
Mwa. Nee. Tegenwoordig is het overal 24 graden, maar da's echt geen verkoeling hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Water van 25 graden geeft ook verkoeling hoor, aangezien je lichaam 37 graden is
Heb je wel heel de plas voor jezelfquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De plas hier in de buurt heeft blauw alg, dus dat wordt hem ook niet.
Van een beetje blauwe alg ga je ook niet dood.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Heb je wel heel de plas voor jezelf
Is het daar 24 graden? Of bedoel je het water? Sowieso is 25 graden minder dan 30 gradenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa. Nee. Tegenwoordig is het overal 24 graden, maar da's echt geen verkoeling hoor
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Van een beetje blauwe alg ga je ook niet dood.
Het water. Ik zwem wedstrijden in allerlei kanalen, meertjes e.d. Zondag lag ik nog in de Lek, maar die was ookal 24 graden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is het daar 24 graden? Of bedoel je het water? Sowieso is 25 graden minder dan 30 graden
Dat niet neequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Blauwalg maakt geen fuck uit zo lang je t water maar niet binnen krijgtquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De plas hier in de buurt heeft blauw alg, dus dat wordt hem ook niet.
Dat is nogal lastig tijdens het zwemmen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Blauwalg maakt geen fuck uit zo lang je t water maar niet binnen krijgt
Oh nee, het is het op 1 na gistigste stofje ter wereld dacht ik?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Omg kun je niet zwemmen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:05 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig tijdens het zwemmen.
Nopequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh nee, het is het op 1 na gistigste stofje ter wereld dacht ik?
quote:Juist daarom is voor kinderen zwemmen in met blauwalg besmet zwemwater gevaarlijk: ze nemen nog wel eens per ongeluk een paar slokken water. Ze zijn ook nog eens kwetsbaarder dan volwassenen. Ook huisdieren kunnen ernstig ziek worden door het drinken van water met blauwalgen of door hun besmette vacht droog te likken. De klachten variëren van hoofdpijn, huidirritatie, misselijkheid, diarree tot koorts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |