Dan zullen wij in een blanke hemel belanden, wat een vreugd en blijdschap.quote:
Wait, what?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij slaapt nog steeds in mijn broertjes kamer hoor, want je mag geen seks voor het huwelijk wil je niet in de hel belanden. Maar gelukkig denkt heel Nederland er hetzelfde over, anders zou het slecht aflopen met de wereld.
Mijn vriend, we zijn namelijk verloofd dus hij mag wel blijven slapen, maar wel in m'n broertjes kamer, want dat is gods wil.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wait, what?
Wie slaapt er in jouw broertjes kamer?
Het is allemaal de schuld van de joden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij slaapt nog steeds in mijn broertjes kamer hoor, want je mag geen seks voor het huwelijk wil je niet in de hel belanden. Maar gelukkig denkt heel Nederland er hetzelfde over, anders zou het slecht aflopen met de wereld.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:09 schreef livalo het volgende:
[..]
Mijn vriend, we zijn namelijk verloofd dus hij mag wel blijven slapen, maar wel in m'n broertjes kamer, want dat is gods wil.
Wat een heerlijk vooruitzicht.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan zullen wij in een blanke hemel belanden, wat een vreugd en blijdschap.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt geen bed op vakantie, je hebt een luchtbed/matje met slaapzak
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:09 schreef livalo het volgende:
[..]
Mijn vriend, we zijn namelijk verloofd dus hij mag wel blijven slapen, maar wel in m'n broertjes kamer, want dat is gods wil.
Afternoonquote:
Jahoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:12 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Hoi. Kun je even een pilsje voor me uit de koelkast pakken?
EN IK DANNNNNN?????quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je geen seks voor het huwelijk mag is alleen maar omdat God je wilt beschermen dat je niet gaat scheiden binnen 3 weken, maar als je verloofd bent, dan weet je al zeker dat je gaat trouwen, dus dan mag het, vind ik
Ohquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Nee, sorry. Heb geen visum voor Groningen.
Jawohl, ich hatte gefundenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben jij die knul die me op hyves heeft toegevoegt ?
Alleen anaal.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga al dik 2,5 jaar met dezelfde. Mag het dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |