Ik haat tentenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef DeLuna het volgende:
Wij gaan dit jaar in een huisje, maar dat komt meer omdat onze ouders ons niet vertrouwen in een tent
Een weekje naar de Veluwequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:55 schreef tubacloud het volgende:
[..]
O ja, je zou eerst helemaal niet op vakantie gaan toch?Waar ga je heen?
zoiets als dit dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik haat tenten
Fuck dat om een halve camping over te moeten lopen om bij een douche of wastafel te komen
Ik wil relaxen op vakantie, niet een beetje rond huppelen in leefomstandigheden uit de industriele revolutie
Als hij jullie in een tent niet vertrouwt, waarom zou hij dat dan wel doen in een huisje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een weekje naar de VeluweZijn vader betaalt
Mag je niet neuken voor het huwelijk dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef DeLuna het volgende:
Wij gaan dit jaar in een huisje, maar dat komt meer omdat onze ouders ons niet vertrouwen in een tent
Jawel joh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Mag je niet neuken voor het huwelijk dan?
jij haat voetbal vrouwen en uitgaan of nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
TentenCaravans en kampers
Rondlopen over de camping om je op te frissen
Bergwandelingen waarbij je 5 uur per dag op weg bent of meer
Geen idee maar ik vind het prima. Waarschijnlijk iets met de eerste keer op vakantie zonder ouders enzo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Als hij jullie in een tent niet vertrouwt, waarom zou hij dat dan wel doen in een huisje?![]()
Wel leuk trouwens
precies!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
TentenCaravans en kampers
Rondlopen over de camping om je op te frissen
Bergwandelingen waarbij je 5 uur per dag op weg bent of meer
Ik haat uitgaan, maar dat kan nog komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij haat voetbal vrouwen en uitgaan of niet
wel chillquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vind het prima. Waarschijnlijk iets met de eerste keer op vakantie zonder ouders enzo.
Zijn er mensen die dat wel mogen dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Mag je niet in één bed slapen voor het huwelijk?
Ik haat alleen voetbalquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik haat uitgaan, maar dat kan nog komen
Vrouwen en voetbal daarentegen
Je hebt geen bed op vakantie, je hebt een luchtbed/matje met slaapzakquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
ik moet altijd in 2 bedden slapen, anders zou de duivel me komen halenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:04 schreef livalo het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat wel mogen dan?.
Wij hebben ook echt van die ministoeltjes, die echt 10 cm boven de grond zitten ofzo, maar opzich zit dat wel fijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt geen bed op vakantie, je hebt een luchtbed/matje met slaapzak
Je moeder loopt de 4-daagse?:Pquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wel chill![]()
ik ben volgende week een week alleen met mijn zus, lijkt me ook wel chill, geen gezeik aan je hoofd van je moeder enzoalleen ik kan wel goed met haar overweg, dus uiteindelijk zal het niet veel verschil maken
Jawel joh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Mijn vakantie wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt geen bed op vakantie, je hebt een luchtbed/matje met slaapzak
Nee, ze gaat met mijn kleine zusje naar Duitslandquote:
Hij slaapt nog steeds in mijn broertjes kamer hoor, want je mag geen seks voor het huwelijk wil je niet in de hel belanden. Maar gelukkig denkt heel Nederland er hetzelfde over, anders zou het slecht aflopen met de wereldquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik moet altijd in 2 bedden slapen, anders zou de duivel me komen halen
Negers.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:04 schreef livalo het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat wel mogen dan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |