Ik wil er eigenlijk ook wel weer naar terugquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:53 schreef creno het volgende:
[HOMO] 2824 - Feeling hot, hot, hot!
daar kwamen we vandaan.
Teveel in zijn oor geneukt en dat gedeelte van zijn hersenen is waarschijnlijk beschadigd geraakt.quote:
mijn w is versleten van al dat www getypequote:
dankjewelquote:
nee joh, die heeft al een hele kinderboederij. Hij is XXX geworden.quote:
Leuke foto.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Trouwens pot -> ketel etc
[ afbeelding ]
Is de x ook versleten?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef creno het volgende:
[..]
mijn w is versleten van al dat www getype
Een kinderboerderij EN een geile ventquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef creno het volgende:
[..]
nee joh, die heeft al een hele kinderboederij. Hij is XXX geworden.
quote:
Hetero?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef creno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef creno het volgende:
[..]
Nou nou, iets positiever over jezelf mag ook wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Idd
Alleen jammer dat ik erop sta![]()
![]()
dat heb jij toch heul niet nodigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.break.com/index/lookin-for-a-girlfriend.html
Ik ga ook maar zoiets maken
Nee ben pas 5 jaar singlequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat heb jij toch heul niet nodig
Ik voel de behoefte opborrelen op jouw post aan Kugari-Cairon over te nemen, waarbij je zegt dat hij zijn eisen misschien wat moet bijstellen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.break.com/index/lookin-for-a-girlfriend.html
Ik ga ook maar zoiets maken
Ooit een slet gezien met een vriendje?quote:
Ik heb geen eisen meerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik voel de behoefte opborrelen op jouw post aan Kugari-Cairon over te nemen, waarbij je zegt dat hij zijn eisen misschien wat moet bijstellen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ooit een slet gezien met een vriendje?
Nee even serieus, hoe jij in HOMO overkomt is niet echt iemand die er klaar voor is om te settelen
Zolang die maar geen boxers draagt met een merknaam op de rand?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen eisen meerAnyone will do!
Nou ja, BIJNA iedereen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |