Ik wil er eigenlijk ook wel weer naar terugquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:53 schreef creno het volgende:
[HOMO] 2824 - Feeling hot, hot, hot!
daar kwamen we vandaan.
Teveel in zijn oor geneukt en dat gedeelte van zijn hersenen is waarschijnlijk beschadigd geraakt.quote:
mijn w is versleten van al dat www getypequote:
dankjewelquote:
nee joh, die heeft al een hele kinderboederij. Hij is XXX geworden.quote:
Leuke foto.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Trouwens pot -> ketel etc
[ afbeelding ]
Is de x ook versleten?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef creno het volgende:
[..]
mijn w is versleten van al dat www getype
Een kinderboerderij EN een geile ventquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef creno het volgende:
[..]
nee joh, die heeft al een hele kinderboederij. Hij is XXX geworden.
quote:
Hetero?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef creno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef creno het volgende:
[..]
Nou nou, iets positiever over jezelf mag ook wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Idd
Alleen jammer dat ik erop sta![]()
![]()
dat heb jij toch heul niet nodigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.break.com/index/lookin-for-a-girlfriend.html
Ik ga ook maar zoiets maken
Nee ben pas 5 jaar singlequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat heb jij toch heul niet nodig
Ik voel de behoefte opborrelen op jouw post aan Kugari-Cairon over te nemen, waarbij je zegt dat hij zijn eisen misschien wat moet bijstellen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.break.com/index/lookin-for-a-girlfriend.html
Ik ga ook maar zoiets maken
Ooit een slet gezien met een vriendje?quote:
Ik heb geen eisen meerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik voel de behoefte opborrelen op jouw post aan Kugari-Cairon over te nemen, waarbij je zegt dat hij zijn eisen misschien wat moet bijstellen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ooit een slet gezien met een vriendje?
Nee even serieus, hoe jij in HOMO overkomt is niet echt iemand die er klaar voor is om te settelen
Zolang die maar geen boxers draagt met een merknaam op de rand?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen eisen meerAnyone will do!
Nou ja, BIJNA iedereen dan
Die zijn uit te trekkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zolang die maar geen boxers draagt met een merknaam op de rand?
Gelukkig kom jij over als iemand die heel veel mensenkennis en levenservaring heeftquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ooit een slet gezien met een vriendje?
Nee even serieus, hoe jij in HOMO overkomt is niet echt iemand die er klaar voor is om te settelen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij over als iemand die heel veel mensenkennis en levenservaring heeft
Good point. Maar het commentaar geven versterkt wel het beeld van een nogal kieskeurig iemand.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn uit te trekken
Maar commentaar geven op modellen foto's omdat je iets ziet wat je niet mooi vindt is toch totaal iets anders dan kieskeurig zijn bij mensen in het echte leven?
Echt aan moet voldoen? Humor hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar Ang3l, serieus, als je één eis zou moeten noemen, waar iemand echt aan moet voldoen (en waar je of aan voldoet, of niet)? En één wens, dus waar iemand in meer of mindere mate aan kan voldoen, maar hoe meer hoe beter? Wat zou dan die ene eis en die ene wens zijn?
Wat een rare kont zo...quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond laatst de klusjesman op de grond. Nou, ik heb het hem vergeven dat ie er een rommel van maakte hoor!
Op modellenfoto's mag je commentaar geven, daar zijn ze voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Good point. Maar het commentaar geven versterkt wel het beeld van een nogal kieskeurig iemand.
Het zijn toch ook geen eisen? Je weet alleen dat bv iemand zonder humor waarschijnlijk ook nooit de liefde van je leven zal zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:04 schreef Cahir het volgende:
Sowieso... eisen stellen aan de liefde van je leven?
Zoiets komt toch vanzelf?
True. Hoe is het met je carrière trouwens?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn toch ook geen eisen? Je weet alleen dat bv iemand zonder humor waarschijnlijk ook nooit de liefde van je leven zal zijn
We hebben geen junior en senior bij onsquote:
Das goed in elkaar gezet!quote:
In je twitter zaten veel meer haakjes en streepjes en zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef Bartjebart het volgende:De buurvrouw komt net vertellen/waarschuwen dat ze muizen over de balkons heeft zien rennen
En dat ze er al tenminste 1 binnen heeft zitten... bah bah bah...
Ik heb er dadelijk eentje, om 12:30quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef Xiance het volgende:
ik had vandaag eigenlijk een fotoshoot.. maar ik heb amper nog puf om uit bed te komen
volgens mij heb ik last van een gevalletje voorjaarsmoeheid!
tis ansich nog niet heel warm hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er dadelijk eentje, om 12:30
Kom ik daar zo geheel verhit en bezweet aan....
Haha ja maar daar had ik dan weer minder ruimtequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In je twitter zaten veel meer haakjes en streepjes en zo
Mui(s)z(en) lo(o)p(en) etc
ow.. nouja, ik ben zowiezo al een apart figuur hequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je met dit weer juist NIEt koud moet douchen omdat je dan uit de douche meteen gaat zweten.
Net zoals bij drinken, dat warme drank goed is met dit weer.
Volgens mij heeft dat met warme dranken vooral te maken met je maag...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je met dit weer juist NIEt koud moet douchen omdat je dan uit de douche meteen gaat zweten.
Net zoals bij drinken, dat warme drank goed is met dit weer.
Pas maar op, straks heb je een watervergiftiging... Ranja of Roosvicee is dan weer veel beter met dit weer...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
ow.. nouja, ik ben zowiezo al een apart figuur he
met dit weer drink ik voornamelijk water! en koffie.. da's dan wel weer warm
wellicht moet jij de kat eerst het een keer voordoen hoe hij een muis moet vangenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:59 schreef Bartjebart het volgende:
En nou heb ik wel een kat... maar ik vraag me af of hij weet wat ie ermee moet doen
Waterverg... say whut?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pas maar op, straks heb je een watervergiftiging... Ranja of Roosvicee is dan weer veel beter met dit weer...
ik drink geen 3 liter water per uurquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pas maar op, straks heb je een watervergiftiging... Ranja of Roosvicee is dan weer veel beter met dit weer...
"Waterintoxicatie of watervergiftiging ontstaat wanneer een teveel aan water en te weinig elektrolyten worden ingenomen.quote:
Zie verhaal Xiance, maar volgens mij heeft het er ook mee te maken dat je geen voedingsstoffen binnenkrijgt, maar wel alles als een gek uitplast...quote:
Ook bij minder kun je er "problemen" van krijgen...quote:
klopt, het heeft met allerlei factoren te maken, zoals gezondheid, of je gegeten hebt idd..quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ook bij minder kun je er "problemen" van krijgen...
dood gaan voor een wii.. hoe treurigquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Hold your wee for a wii
Maar dat was vast niet wat ik moest onthouden van dat artikel
Maar in thee en zo zit toch ook water? Ik kom wel aan de 3l per dag hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ook bij minder kun je er "problemen" van krijgen...
An apple a day keeps the doctor away!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
dood gaan voor een wii.. hoe treurig![]()
ik heb ooit eens een verhaal gelezen van een man, die zichzelf zo frustreerde over zijn iMac dat ie een hartstilstand kreeg, en dood in zn stoel bleef zitten.
het artikel kopte heel mooi "Apple kills you"
nu kunnen we dus zeggen "Nintendo kills you"
maar dat is 3ltr verdeeld over de hele dagquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar in thee en zo zit toch ook water? Ik kom wel aan de 3l per dag hoor
Oooow. Nou ik pies en zweet m'n eige een ongeluk dus ik ben safequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar dat is 3ltr verdeeld over de hele dag
volgens mij komt het vooral door teveel water in eens..
ik zit per dag makkelijk aan de 5ltr, ik loop veel, dus drink ik ook veel, maar je lichaam neemt dat op om het verlies aan vocht recht te trekken.
als je mee doet, zoals in bovenstaand verhaal, aan een waterdrink wedstrijd bijv. dan krijg je ineens zoveel water binnen, en je lichaam moet dat kwijt, als je niet kan plassen gaat het dus je bloedbaan in.
Bij verdrinking is dat net zo, al dat water gaat je bloedbaan in, en je lichaam kan dat dan niet meer rondpompen en zo krijg je dus een hartstilstand (en natuurlijk een gebrek aan zuurstof)
dan is de kans op een watervergiftiging erg klein jahquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow. Nou ik pies en zweet m'n eige een ongeluk dus ik ben safe
En krullen op je hoofd.quote:
dan moet je eens goed in reclame folders kijkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar die komen niet in een boek of op folders en zo
doet me altijd denken aan toen ik moest afzwemmen voor mijn A diploma.. my god toen was ik ECHT nerveus!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:47 schreef Ang3l het volgende:
Dan nog is 't eng! Gewoon het proces al
Spannend, maar toch ook fijn!
Kun je je dát nog herinneren..?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
doet me altijd denken aan toen ik moest afzwemmen voor mijn A diploma.. my god toen was ik ECHT nerveus!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
doet me altijd denken aan toen ik moest afzwemmen voor mijn A diploma.. my god toen was ik ECHT nerveus!
aber naturlich! dat was de enige keer dat ik echt ergens zenuwachtig voor wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kun je je dát nog herinneren..?![]()
Dat was toch tijdens je BZN-periode..?
ik wist voor alle drie (A,B,C) heel goed dat ik ervoor af moest zwemmenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik wist destijds niet eens dat ik aan het afzwemmen was voor C
de oude engelse koning moeder had dit veranderd naar a GT a day keeps te doctor awayquote:
Ik heb alleen Aquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wist voor alle drie (A,B,C) heel goed dat ik ervoor af moest zwemmen
Alleen voor A was ik echt nerveus, maar dat kwam omdat ik vlak daarvoor op de bodem van het zwembad lag te verzuipen, toen moest ik 48u naar t ziekenhuis ter observatie.
dus mjah, toen ik 3 weken later moest afzwemmen was ik vrij nerveus
Dat doe ik ook altiojd, als ik dan 1 been in m'n spijkerbroek heb. Ff liggen en poserenquote:
Ik ben geweldig, dat weet je toch.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altiojd, als ik dan 1 been in m'n spijkerbroek heb. Ff liggen en poseren
Wel knap dat je 30 min na m'n shoot al aan de foto's bent gekomen!
pics?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altiojd, als ik dan 1 been in m'n spijkerbroek heb. Ff liggen en poseren
Wel knap dat je 30 min na m'n shoot al aan de foto's bent gekomen!
vanaf 16.00 in Brabantquote:
It's all over the webquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt een lijntje met Jan Pelleboer ?
Nu toch nog nietquote:
Ja dat zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Die lijkt smaller dan dat ie lang is, maar da's vast gezichtsbedrog
Ga voor het Victoria hotel staan schreeuwen, samen met die andere debielen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Xiance het volgende:
HAAALLLEEELLLLUUUUUJJJJJAAAAHHHHHHH
PRAAAAAAAAISE THE LOOOOOOOORRRRDDDDDD
je vliegt er wel doorheen he daarstraks wou je die andere nogquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kan iemand dit nu voor mij regelen dan?
[ afbeelding ]
Het zijn gebruiksvoorwerpen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je vliegt er wel doorheen he daarstraks wou je die andere nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |