dat zeker word er altijd zo chill vanquote:
dat klopt!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Anders zijn alle leuke concerten zo snel uitverkocht
Neuh, ze zijn heel makkelijk en luisteren goed, dus als je ze gewoon een beetje rondsjouwt, zijn ze al gelukkigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, is goed. Moet ik nog bepaalde voorbereidingen treffen?
Super Mario Bros 1?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef Muckie het volgende:
[..]
Neuh, ze zijn heel makkelijk en luisteren goed, dus als je ze gewoon een beetje rondsjouwt, zijn ze al gelukkig
Nu super mario nog eens uitspelen
epic spelquote:
OHJA!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Anders zijn alle leuke concerten zo snel uitverkocht
Oke lekker danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is niet dat hij er niet tussen staat maar hij komt er gewoon niet voor
Ik werd vorige week nog gevraagd of ik vrijdag meega naar Cyberia.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is waar ik heb vandaag mijn kaart gehaald voor summer darkness
waarvoor?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OHJA!
* suikertaartje gaat even kaartjes bestellen
dat zeg ik pas als ze besteld zijnquote:
Was da?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is waar ik heb vandaag mijn kaart gehaald voor summer darkness
Ik vind het vreselijk als ik dan na uren al klaar te zitten voor m'n pc alsnog achter het net te vangenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat klopt!![]()
heb ik nog niet eens aan gedacht haha
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OHJA!
* suikertaartje gaat even kaartjes bestellen
Ach ja ik zie wel wanneer die komtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke lekker dan
[..]
Ik werd vorige week nog gevraagd of ik vrijdag meega naar Cyberia.
dansavonden daar zijn over het algemeen geen reet aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke lekker dan
[..]
Ik werd vorige week nog gevraagd of ik vrijdag meega naar Cyberia.
Thanks, had'em al te pakkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
@MissMSX [ Koffiecode zonder spaties dus: c _ / ]
Maar heb je dan al wel kaarten voor die ene?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zeg ik pas als ze besteld zijn
In VENLO? Wat moeten we daaaaaaaaar nou weer?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was da?
[..]
Ik vind het vreselijk als ik dan na uren al klaar te zitten voor m'n pc alsnog achter het net te vangenMaar tot op heden * klopt af is het altijd goed gegaan
![]()
Oeh, en in augustus is er een parkfeest in Venlo met Caro Emerald, ga je mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Festival van Cyberia, dus dan stikt utrecht van de cybergothics opeens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was da?
[..]
Ik vind het vreselijk als ik dan na uren al klaar te zitten voor m'n pc alsnog achter het net te vangenMaar tot op heden * klopt af is het altijd goed gegaan
[..]![]()
Oeh, en in augustus is er een parkfeest in Venlo met Caro Emerald, ga je mee?
3 daags cybergothic feest in utrechtquote:
Spuit11quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
@MissMSX [ Koffiecode zonder spaties dus: c _ / ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
klopt is net een freakshow wat je dan zietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Festival van Cyberia, dus dan stikt utrecht van de cybergothics opeens.
Ik weet niet, nooit geweest. Sowieso cyberfeesten nauwelijks, alleen Dark Eclipse, maar dat was bagger.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
dansavonden daar zijn over het algemeen geen reet aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |