quote:
Ik zit nu weer in de oude maar heb geen problemen met de nieuwequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk eerder de cache, ik heb nergens last van. mensen die steeds weer de oude lay-out krijgen
Ik heb de oude lay-out weer ingesteld.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk eerder de cache, ik heb nergens last van. mensen die steeds weer de oude lay-out krijgen
* Marijkezwolle bevestigt dat ze reeds aanwezig zijnquote:
Ik kan niet eens de nieuwe instellenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb de oude lay-out weer ingesteld.
ik ook nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan niet eens de nieuwe instellen
Dit helpt nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef MissMSX het volgende:
Waar zijn de smilies? Ik ken de code voor de koffiesmiley niet uit m'n hoofd
moet je eens naar een concert van hun gaan!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind green day echt een van de grootste kutbands die er bestaan
al kreeg ik geld toe dan zou ik nog niet gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
moet je eens naar een concert van hun gaan!
Ja, is goed. Moet ik nog bepaalde voorbereidingen treffen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef Muckie het volgende:
Eerst maar een keertje lenen?
Dan zien we wel hoe het bevalt
Hopelijk ga ik het onthoudenquote:
ach ja zo ieder zijn muziek toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
al kreeg ik geld toe dan zou ik nog niet gaan
ik weet ook niet wat het is maar ik kan er gewoon niet naar luisteren
Het kon wel even. Maar dat heen en weer gespring ertussen vond ik echt schijtvervelend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan niet eens de nieuwe instellen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
ach ja zo ieder zijn muziek toch?![]()
gelukkig maar :p
Het is niet dat hij er niet tussen staat maar hij komt er gewoon niet voorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het kon wel even. Maar dat heen en weer gespring ertussen vond ik echt schijtvervelend.
oow ja ik zal ook niet snel iemand op zijn muzieksmaak afrekenenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
ach ja zo ieder zijn muziek toch?![]()
gelukkig maar :p
dat is waar ik heb vandaag mijn kaart gehaald voor summer darknessquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Anders zijn alle leuke concerten zo snel uitverkocht
nup maar the doors zijn wel goed hoor!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja ik zal ook niet snel iemand op zijn muzieksmaak afrekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |