Ik ben klein.quote:
Je kunt m'n ticket betalenquote:
Sorry, wat?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
Waarom ga jij aan de haal met mijn expres typo?
Lengte zo rond IP?quote:
Doe ik niet aan. Nee maar ;t valt wel mee opzich, ik ben meestal te chill om agressief te worden, maar ja, als iemand probeert over me heen te walsen..quote:
Ik betaal al voor een ticket voor een vrouwquote:
Nee dat nog niet.quote:
quote:
mja okee in sommige gevallen is dat dan ook wel terechtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Nee maar ;t valt wel mee opzich, ik ben meestal te chill om agressief te worden, maar ja, als iemand probeert over me heen te walsen..
jammer.quote:
I feel pretty, oh so prettyyy, I feel pretty and witty and GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:
BeF is dan ook veul toffer (geweest).quote:
Soms wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee in sommige gevallen is dat dan ook wel terecht
ik las dat.quote:
jaaaa geweldige film en jack nicholson isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I feel pretty, oh so prettyyy, I feel pretty and witty and GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY![]()
Dan kan deze er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik betaal al voor een ticket voor een vrouw
ik heb al in geen 2 jaar meer een woede aanval gehadquote:
Jij had er zaterdag bij moeten zijn. Maar daar gaan we het voor de rest niet over hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I feel pretty, oh so prettyyy, I feel pretty and witty and GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY![]()
Adam Sandlerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klopt en kan gebeuren, maar het viel mij zo opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik las dat.
misinterpretaties zijn altijd nog vrij dacht ik zo
nee!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik las dat.
misinterpretaties zijn altijd nog vrij dacht ik zo
Ik zaterdag nog.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb al in geen 2 jaar meer een woede aanval gehad
sorrie maar het zegt mij echt niets!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
De kaartjes voor Kontrust zijn binnen![]()
![]()
klinkt als een grindcore bandquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Was toch zondag naar de ZC gekomen, zowel Caro als Kontrustquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
op de meet?quote:
Kont-rust? WTF?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
het is nee mevrouw voor jouquote:
Weet je hoe duuuuur?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was toch zondag naar de ZC gekomen, zowel Caro als Kontrust
Ja inderdaadquote:
Januari komt er ook al bij. Ik ben geen miljonair (kom er maar in met kloonquote:
quote:
Ja.quote:
Te lang geen anale seks gehad denk ik, dan gaat het roesten?quote:
wddn?quote:
Nou, dan moet ik zelf maar weer wat gaan regelen. Gaat helaas nog wel even durenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Januari komt er ook al bij. Ik ben geen miljonair (kom er maar in met kloon).
ik naar oasis maar dat gaat helaas niet meerquote:
Reiskostenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
20 euro voor 1 juli en vanaf 1 juli 25, dus gewoon niet
Nee, de dood van ONZ SCquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie opeens een hoop nieuwe mensen hier.
Revival van de KSC?
jah dat heb ik met de echte Queenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik naar oasis maar dat gaat helaas niet meer
Sorry.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik zelf maar weer wat gaan regelen. Gaat helaas nog wel even duren
Je hebt geen ervaring?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te lang geen anale seks gehad denk ik, dan gaat het roesten?
mja ik heb die gitarist ooit nog zien optredenquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Eeeeeeeeeeuhm...quote:
Om het kort samen te vatten, Bart liet me jankend op straat staan.quote:
heeyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Zo jullie zijn hard gegaan.... Ik ben er weer eventjes![]()
Ik heb het op video.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om het kort samen te vatten, Bart liet me jankend op straat staan.
Wanneer ben jij jarig?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Da's een verjaardagscadeautje voor mij
![]()
![]()
Goede samenvatting.quote:
heeeyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Zo jullie zijn hard gegaan.... Ik ben er weer eventjes![]()
We wisten al dat hij een klootzak is.quote:
mja ik ga daar niet over oordelen zo goed ken ik em nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We wisten al dat hij een klootzak is.
Ik blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ga daar niet over oordelen zo goed ken ik em niet
Je kan met Bianca en mij meerijdenquote:
Maat het punt is jullie gaan zaterdag, die 2 die ik noemde zijn zondagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kan met Bianca en mij meerijdenEn ik ben Bob dus gratis fris, maar jij mag daar ook van
Wanneer, wat, waar, huh?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om het kort samen te vatten, Bart liet me jankend op straat staan.
Volgende week woensdagquote:
oew leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer, wat, waar, huh?
[..]
Volgende week woensdag
Zaterdag. Je weet dat hij het uitgemaakt heeft?quote:
PM je adres, dan stuur ik je een kaartje.quote:[..]
Volgende week woensdag
trusten kerel!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef Trevland het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor![]()
Bis Later Lui![]()
Dank jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
trusten kerel!
hoop dat je morgen wat beter bent!
FFWD.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje drukt op de pauzeknop.
Ik hoop dat het een leuk feestje wordtquote:
Ja, dat weet ik dan weer wel en weet ook op welke lullige manierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zaterdag. Je weet dat hij het uitgemaakt heeft?
[..]
PM je adres, dan stuur ik je een kaartje.
ik hou niet zo van stil staan hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker, snoesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou niet zo van stil staan hoor
Douchen en dan naar bed....
Trusten lieverdjes![]()
morgen weer een nieuwe dag.
kunt u het niet meer bijbenen mevrouw?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trusten lieverdjes![]()
Ik had het wel enigszins verwacht, sowieso omdat hij vanaf het moment dat we in de auto zaten echt gewoon nog precies hetzelfde deed. Tegen me aan liggen, kusjes geven, zoenen enzo..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een leuk feestje wordt
Over feestjes gesproken, MPG wat zei je agenda over de 24e?
[..]
Ja, dat weet ik dan weer wel en weet ook op welke lullige manierMaar dit had ik uiteraard niet meegekregen
als je wilt mag je pmen
Dat is wel lief
Lekker slapen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trusten lieverdjes![]()
vast wel gezellig met vrienden enzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een leuk feestje wordt
Trustenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trusten lieverdjes![]()
trusten topper!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trusten lieverdjes![]()
Si!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Listen carefully, and i'll say this only once:
Nieuwe mensen in een SC is altijd prima, graag zelfs, maar probeer niet te doen wat jullie eerder deden, want dan grijp ik en rigoureus ook...
De KSC is de KSC en blijft de KSC, dus gewoon meedoen is prima, de boel naar jullie hand proberen te zetten uitdrukkelijk niet.
Capice?
Nee, ik was al enigszins paniekerig op zoek naar de noodremquote:
geeft niets hoor mevrouwquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik was al enigszins paniekerig op zoek naar de noodrem
tegen de voltallige ONZ SC en niemand in het bijzonderquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Olle. het volgende:
[..]
Si!
teminste neem aan dat je het tegen iedereen hebt
Duidelijker kan niet!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Listen carefully, and i'll say this only once:
Nieuwe mensen in een SC is altijd prima, graag zelfs, maar probeer niet te doen wat jullie eerder deden, want dan grijp ik en rigoureus ook...
De KSC is de KSC en blijft de KSC, dus gewoon meedoen is prima, de boel naar jullie hand proberen te zetten uitdrukkelijk niet.
Capice?
Gelukkig zit niet iedereen van de ONZ SC hier nu.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tegen de voltallige ONZ SC en niemand in het bijzonder
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tegen de voltallige ONZ SC en niemand in het bijzonder
"Waar zit er wel in een trein?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |