Bij ons is het de hele vereniging maar na de vakantie zitten we in een andere accommodatiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
bij ons ook hoormaar senioren gaan wel door
ik dacht dat jij jong wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef Olle. het volgende:
bij ons ook hoormaar senioren gaan wel door
hahaquote:
het vliegt er over he!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:08 schreef Giertje het volgende:
alweer een nieuw deel kan dat niet wat slomer
nogalquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef Muckie het volgende:
Das toevallig!
Gisteren nog Rammstein gespeeld op de gitaar
andere sportschool bedoel je?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons is het de hele vereniging maar na de vakantie zitten we in een andere accommodatie
Een aantal jaar geleden moesten we weg uit eigen accommodatie en sinds toen een aantal keer verhuist en na de zomervakantie zitten we weer op een goede plekquote:
OOOHquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha25? is bij de judo senior
geen veteranen want die heb je ook nog
dat is wel erg belangrijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden moesten we weg uit eigen accommodatie en sinds toen een aantal keer verhuist en na de zomervakantie zitten we weer op een goede plek
Op de Wiiiii johquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Gitaar? Cornet toch? Of ben ik nou gek aan het worden?
Ze zingt tegenwoordig ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Gitaar? Cornet toch? Of ben ik nou gek aan het worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
guitar hero dusquote:
Douche weet ik niet of die er is(maar daar maakte nietmand gebruik van omdat iedereen toch snel naar huis ging om te douchen) maar een kleedkamer is heel fijn(nu zitten we dus in eentje zonderquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat is wel erg belangrijken ook een goede dojo en omgeving (kleedkamer / douch enzo)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
Dikke tetten.*Kijkt naar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt!![]()
mja oke wij hebben de tent net verbouwd en hebben super douches dat is geweldig direct douchen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Douche weet ik niet of die er is(maar daar maakte nietmand gebruik van omdat iedereen toch snel naar huis ging om te douchen) maar een kleedkamer is heel fijn(nu zitten we dus in eentje zonder)
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze zingt tegenwoordig ook.
En we beginnen samen met haar broertje een band!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |