DNS error? al geprobeerd opnieuw te installeren? ik heb er nooit last van gehad?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:56 schreef j95 het volgende:
[..]
TOFAlleen krijg ik een dns error als ik ubertwitter probeer, de twitter for blackberry app refresht maar om de vijf minuten ..
Tja meestal als ik onderweg snel iets moet opzoeken, dus weet ze nu ff niet uit mijn hoofd, behalve mijn webmail. Ik ben nu op vakantie, maar als ik er 1 tegenkom zal ik 'm posten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Kun je eens een website noemen? Heb het hier nog niet meegemaakt op websites, alleen met grote bestanden die ik wilde downloaden.
Heb al een antwoord in je eigen topic gegeven, al geprobeerd?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:35 schreef Monco10 het volgende:
Weet iemand waarom ik amAze niet aan de praat krijg?
Ik krijg de melding communication not possible...
(Dit is trouwens voor OS 5. Ik weet niet meer of het in eerdere versies hetzelfde ging.)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:43 schreef j95 het volgende:
Weet iemand hoe ik de geluiden bij msn uizet?
Het is me gelukt, bedankt!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:26 schreef rcco het volgende:
[..]
(Dit is trouwens voor OS 5. Ik weet niet meer of het in eerdere versies hetzelfde ging.)
Geluiden (waar je je geluidsprofiel instelt) > Beltonen/Waarschuwingen instellen > Chatberichten
Daar kan je kiezen tussen 'Melding Windows Live..' en 'Nieuw bericht Windows..'. Klik erop en bij Volume kies je Onderdrukt.
Hier stel je overigens ook je ringtones/sms/bbm/email geluiden in.
Heb eigenlijk liever dat ze een model zoals de 9000 uitbrengen die capable is voor OS6. Dezelfde grootte en dan met een trackball.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:34 schreef rcco het volgende:
Ik weet niet of jullie het BlackBerry nieuws een beetje in de gaten houden, maar het ziet er op dit moment naar uit dat je één van de nieuwe BlackBerries nodig zal hebben voor OS6. De Bold 9700 zal bijvoorbeeld als opvolger de Bold 9780 krijgen. Die ziet er volgens mij precies hetzelfde uit, maar is sneller en kan daarom OS 6 aan.
Wie hier is er van plan een nieuwe BlackBerry te kopen voor OS6?
Outlook web acces kun je ook instellen op je Blackberry he!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou blijkbaar als je een beetje grote website of bestand probeert te laden. Een tethering bescherming schijnbaar. Ik kan m'n eigen webmail niet bekijken.
Kut, dan hebben ze de website offline gehaald.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Wbt de OP, http://www.watdefuckisping.nl/ komt gewoon uit op www.hi.nl
dat is raar?! Heb zelf ook als die aan gaat dat ie vergrendeld is. Dan toets ik mijn code in en dan ploep springt ie daar vanaf.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nou hij was vergrendeld, dus ik wil weer ontgrendelen, reageerd die niet, dus ik batt eruit halen enzo, moet ik pincode intoetsen, zie ik helemaal geen cijfers of iets en na een tijdje zie je weer dat beeld dat die vergrendeld is en kan je niets doen...
Ik heb BES en wil af en toe mijn privemail checken. Dat kan dus alleen via web.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:26 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Outlook web acces kun je ook instellen op je Blackberry he!
Na twee keer opnieuw instaleren nog steeds het probleem.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef j95 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat mijn app world het niet doet, ook na herinstalatie. Ik kan hem wel openen maar daarna laad hij alleen maar.
Je hebt BES, Beheer je dat zelf of is dat van je werkgever? Met BES kunnen ze je telefoon beperken zodat je alleen nog maar kunt bellen, smsen en email ontvangen. Met die site krijg ik geen error, dus het kan zijn dat er staat ingesteld dat je die site niet mag bezoeken. Als dat niet zo is zou ik sowieso even bij degene langs gaan die de BES beheert, die zal er waarschijnlijk meer over weten!quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb BES en wil af en toe mijn privemail checken. Dat kan dus alleen via web.
Hoe dan ook, ik heb weer een 413: http://www.hardware.info/(...)1073_mediaspelers/14
Ik beheer het niet zelf maar ben verantwoordelijk voor de beheerder. Er zijn geen restricties welke sites bezocht mogen worden, dus wellicht kan je in BES de maximale grootte van een pagina instellen, dat zal ik hem laten nakijken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:00 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Je hebt BES, Beheer je dat zelf of is dat van je werkgever? Met BES kunnen ze je telefoon beperken zodat je alleen nog maar kunt bellen, smsen en email ontvangen. Met die site krijg ik geen error, dus het kan zijn dat er staat ingesteld dat je die site niet mag bezoeken.
Dat zou inderdaad kunnen, aangezien de BES-beheerder meer dan 400 restricites op je telefoon kan zetten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik beheer het niet zelf maar ben verantwoordelijk voor de beheerder. Er zijn geen restricties welke sites bezocht mogen worden, dus wellicht kan je in BES de maximale grootte van een pagina instellen, dat zal ik hem laten nakijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |