Via BlackBerry Desktop Manager, dan zegt ie automatisch dat er nieuwe update zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:21 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Mén, ik ben echt de grootste BB-n00b ever. Hoe instaleer ik updates dan..?
Ik zou de uitgever even mailen. Meestal doen ze niet moeilijk en helpen ze met een oplossing. Ze kunnen aan de hand van je gegevens zo zien dat je de app betaald heb namelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef Yesse het volgende:
Waarschijnlijk al eens eerder gepost (sorry) maar ik heb vandaag de BuzzBerry gekocht, had de free versie maar wilde toch wat meer opties.. Nu is er halverwege alleen iets fout gegaan waardoor ik nu wel heb betaald maar nog geen applicatie heb. Niks aan de hand, gewoon naar MyWorld en inloggen... Het inloggen gaat alleen niet.. Ik krijg (ook na meerdere battery pulls) de melding: "Unable to authenticate user at this time. Please try again later" ik heb de hele dag meerdere malen geprobeerd in te loggen maar hij doet niks. Ik heb echter wel al betaald...Any ideas?
Is niet helemaal waar. De nieuwste updates moet je handmatig installeren, zonder DM, met de AppLoader. DM gebruik je voor de backup.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:22 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Via BlackBerry Desktop Manager, dan zegt ie automatisch dat er nieuwe update zijn.
Installeren en klaar is jij
En als je in de appworld bent en dan ALT + R + S + T doet, dan reset ie appworld en zou het weer moeten werken!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef Yesse het volgende:
Waarschijnlijk al eens eerder gepost (sorry) maar ik heb vandaag de BuzzBerry gekocht, had de free versie maar wilde toch wat meer opties.. Nu is er halverwege alleen iets fout gegaan waardoor ik nu wel heb betaald maar nog geen applicatie heb. Niks aan de hand, gewoon naar MyWorld en inloggen... Het inloggen gaat alleen niet.. Ik krijg (ook na meerdere battery pulls) de melding: "Unable to authenticate user at this time. Please try again later" ik heb de hele dag meerdere malen geprobeerd in te loggen maar hij doet niks. Ik heb echter wel al betaald...Any ideas?
Paar keer geprobeerd.. Volgens een andere site komt het door afwezigheid van creditcard bij paypal maar ik betaal het altijd met m'n ing rekening dus dacht dat het wel zou gaan (betaling werd ook wel gewoon geaccepteerd) dus ik ga toch maar even de maker mailen..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:29 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
En als je in de appworld bent en dan ALT + R + S + T doet, dan reset ie appworld en zou het weer moeten werken!
Volgens mij kan dit niet..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:46 schreef Photogenic het volgende:
Vraagje: Is het mogelijk om met de Blackberry een soort netwerkje op te zetten, zodat een andere mobiel via bluetooth of wifi verbinding met mijn blackberry verbinding kan maken, om te kunnen internetten?
Ik weet dat een android-toestel het wel kan, maar ik vroeg mij af of de blackberry ook niet zo'n mogelijkheid heeft..
Je kunt je ipad of ipod touch laten internetten via het internet van je Blackberry. Ook je pc kan dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:46 schreef Photogenic het volgende:
Vraagje: Is het mogelijk om met de Blackberry een soort netwerkje op te zetten, zodat een andere mobiel via bluetooth of wifi verbinding met mijn blackberry verbinding kan maken, om te kunnen internetten?
Ik weet dat een android-toestel het wel kan, maar ik vroeg mij af of de blackberry ook niet zo'n mogelijkheid heeft..
Bij mij werkt het gewoon via bluetooth of via USB. Kun je instellen in je Desktop Manager hoe je je blackberry wilt verbinden. Snel is anders, maar het werkt wel. Eerst moet je je BB connecten via bluetooth in de DM en dan kun je kiezen verbinding maken met internet ofzo en dan werkt ie!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:25 schreef crossover het volgende:
Via bluetooth kan je je pc niet laten internetten, heb het een keer geprobeerd en ik kreeg de melding dat het aangesloten moet zijn met de kabel.
kijk of je een simonly met bb internet kan kopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef Glennz het volgende:
Ik ben van plan een 9700 op MP te kopen. Voor een leuk prijsje.
Maar ik heb geen abo oid. Hoe pak ik dit aan?
Ok, nou dat weten ze vast en zeker bij de telefoonwinkel. Dan ga ik daar morgen wel even heen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
kijk of je een simonly met bb internet kan kopen
Had je dit al niet gevraagd? En zelfs een topic voor open gemaakt, en nu weer een voor prepaid internetten?!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:58 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, nou dat weten ze vast en zeker bij de telefoonwinkel. Dan ga ik daar morgen wel even heen.
Maar je denkt wel dat het mogelijk is?
Niet mogelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:56 schreef Green1 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een programma te verbergen in het lijstje met actieve programma's?
Ik was helemaal vergeten dat is er een topic over gemaakt had.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Had je dit al niet gevraagd? En zelfs een topic voor open gemaakt, en nu weer een voor prepaid internetten?!
Als je er niet uit komt zet alles op een rijtje, en wacht totdat je het zeker weet..
Prepaid + internet = mogelijk bij bijna elke provider
Prepaid + blackberry internet = alleen mogelijk bij Vodafone
Abbo ( en simonly ) + internet = kan ook bij elke provider
Abbo ( en simonly ) + blackberry internet = is mogelijk bij bijna elke provider.
Bij Hi hebben ze nu blackberry internet voor maar 7,50 per maand je hele leven lang ipv 17,50. Je zou de klantenservice kunnen vragen of dit ook geld op een simonly abo en je bent best goedkoop uit.
Hoop dat het nu wat duidelijker is
Bij Vodafone word ie nu aangeboden met een Curve voor 199 euro. Maar je zal vast wel op je prepaid kaartje een BIS kunnen afsluiten, alleen hoe dat precies werkt weet ik niet. Want volgens mij moet je die elke maand weer opnieuw aansluiten?!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:47 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat is er een topic over gemaakt had.![]()
Maar Prepaid + blackberry internet lijkt mij dan de beste oplossing. Dan maar overstappen naar Vodafone.
Dat topic voor prepaid internetten heb ik gemaakt, omdat ik net een Xperia X10 heb gekocht. Maar het lukt me maar niet om te wennen aan het touchscreen. Dus ik ga hem denk ik weer verkopen. Nu wil ik weer een BB 9700. Dus het komt er gewoon op neer dat ik een BB voor een mooi prijsje moet regelen, en dan vervolgens naar de telefoonwinkel gaan om Vodafone Prepaid + blackberry internet te regelen. Thx voor de info. Het is wel duidelijker nu.
Maar ik wil toch geen curve. Ik wil die Bold 9700.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:28 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Bij Vodafone word ie nu aangeboden met een Curve voor 199 euro. Maar je zal vast wel op je prepaid kaartje een BIS kunnen afsluiten, alleen hoe dat precies werkt weet ik niet. Want volgens mij moet je die elke maand weer opnieuw aansluiten?!
Ik wel.. ik vind het niet zo fijn om tig sync/boost/beveiligings programma'tjes in dat lijstje te hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef PPL het volgende:
[..]
Niet mogelijk.
Persoonlijk mis ik zo'n functionaliteit ook niet.
Doet 'ie dat zelf niet, bij logging? Daar waar hij ook de totale verbelde tijd enzo bijhoudt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er eigenlijk een app die je datagebruik bijhoudt?
Ik gebruik deze:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er eigenlijk een app die je datagebruik bijhoudt?
Na installatie krijg ik de melding: Uncaught exception: java.lang.nullpointerexceptionquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:11 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik gebruik deze:
http://mobile.e-office.com/Products/Mobile-Data-Alerter
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef j95 het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik radio kan luisteren op m'n blackberry curve 8520?
Heeft iemand dat niet al eens gepost? Zo`n online radio dienst? Ik weet de url niet uit mn hoofd though.quote:
Werkt toch niet op een 3G verbinding. Hapert bij mij echt hardquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Heeft iemand dat niet al eens gepost? Zo`n online radio dienst? Ik weet de url niet uit mn hoofd though.
Mag ik hem dan hebben?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:48 schreef firecow het volgende:
Heeeeele stomme vraag waarschijnlijk:
Hoe krijg ik in gods naam mijn blackberry storm 9520 op screenlock ???
Ik heb dit toestel nu van me werk gehad voor mijn zakelijke nummer en ben er totaal niet blij meemaar ik kan gewoon niet vinden waar ik dat ding kan locken.. Op het standby knopje drukken heeft geen zin want dan gaat hij alleen op zwart en bij de volgende keer drukken gewoon weer aan zonder lock.
Op zwart is gelocked toch? Bij RIM hebben ze het echte standby eruit gesloopt (uit het OS) omdat gebruikers dit wilde.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:48 schreef firecow het volgende:
Heeeeele stomme vraag waarschijnlijk:
Hoe krijg ik in gods naam mijn blackberry storm 9520 op screenlock ???
Ik heb dit toestel nu van me werk gehad voor mijn zakelijke nummer en ben er totaal niet blij meemaar ik kan gewoon niet vinden waar ik dat ding kan locken.. Op het standby knopje drukken heeft geen zin want dan gaat hij alleen op zwart en bij de volgende keer drukken gewoon weer aan zonder lock.
Met de bb curve moet je gewoon de a ingedrukt houden, staat ook een slotje bij.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Op zwart is gelocked toch? Bij RIM hebben ze het echte standby eruit gesloopt (uit het OS) omdat gebruikers dit wilde.
Ik druk met mn dikke vingers altijd 4 knoppen in. Geeft ook hilarische sms'jes.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:18 schreef j95 het volgende:
[..]
Met de bb curve moet je gewoon de a ingedrukt houden, staat ook een slotje bij.
Instellingen - Toepassingen en daar je app selecteren, en dan toestemming wijzigen? Misschien staat ie daar dat ie alleen Wifi mag gebruiken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef turnazz het volgende:
ik heb een radio app, maar dat kutding werkt alleen op wifi en niet op het mobiele netwerk.. is er een mogelijkheid om het ook op het mobiele netwerk te laten draaien, zodat ik het onderweg ook kan luisteren???
ik weet niet precies wat je bedoelt (blackberry curve 8900), maar ik ben naar de instellingen vanuit de ap gegaan, en daar kan je kiezen voor verbinding via: wifi of wifi+APN.. en bij APN kan je iets invullen.. moet ik dat daar doen en wat vul ik in daar.. het is 1 wit veldje.. ik zit bij vodafone.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:24 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Instellingen - Toepassingen en daar je app selecteren, en dan toestemming wijzigen? Misschien staat ie daar dat ie alleen Wifi mag gebruiken.
apn blackberry.vodafone.nlquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:01 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat je bedoelt (blackberry curve 8900), maar ik ben naar de instellingen vanuit de ap gegaan, en daar kan je kiezen voor verbinding via: wifi of wifi+APN.. en bij APN kan je iets invullen.. moet ik dat daar doen en wat vul ik in daar.. het is 1 wit veldje.. ik zit bij vodafone.
er is maar een wit veldje.. dus heb ik daar maar blackberry.vodafone.nl ingevuld werkt dus niet...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:16 schreef Folkwin het volgende:
[..]
apn blackberry.vodafone.nl
gebruikersnaam vodafone
wachtwoord vodafone
Volgens mij niet... zet dan gewoon een wachtwoord op alles, dat kan welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het mogelijk om wachtwoorden op applicatie's te zetten?
Bijvoorbeeld op blackberry messenger ofzo?
Ja gewoon het instellingen menu van de telefoon en daar in dat menu naar toepassingen. Als je daar de app selecteerd kan je zogenaamde 'toestemmingen invullen'. Dacht dat het daar misschien aan lag, maar blijkbaar niet. Ik denk dat je app niet met BIS werkt, en alleen over Wifi.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:27 schreef turnazz het volgende:
[..]
er is maar een wit veldje.. dus heb ik daar maar blackberry.vodafone.nl ingevuld werkt dus niet...
Antony bedoelde jij nou een andere toepassingen/instellingen.. volgens mij heb ik een ander soort menu..
Staan ze niet onder applications -->> saved messages. Daar heb je meer opties.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef nelisb het volgende:
Misschien stomme vraag.
Heb 2 mailtjes gemaakt op mijn 9700. Nu zijn ze opgeslagen als concept met zo'n groen kleurtje ervoor. Ik zie alleen nergens de optie om hem daadwerkelijk te versturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |