abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 augustus 2010 @ 11:10:26 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_84887198
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:05 schreef fioooon het volgende:

[..]

Leuk dat je daar over begint. Het is namelijk zo dat ik een mooie aanbieding voor je heb.... een volledig legale iPhone 4 !!! ;)
Je belt met links zeker?
pi_84887254
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je belt met links zeker?
Dat is correct.
pi_84887382
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:05 schreef fioooon het volgende:

[..]

Leuk dat je daar over begint. Het is namelijk zo dat ik een mooie aanbieding voor je heb.... een volledig legale iPhone 4 !!! ;)
troll
pi_84887461
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:16 schreef j95 het volgende:

[..]

troll
:P
pi_84888524
Even een vraagje over de kalender. Als ik een item toevoeg, komt het telkens onder mijn @live email adres te staan. Terwijl ik 'm onder m'n @gmail account wil. Kan ik dit ergens aanpassen dat GMail standaard er in staat?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_84911432
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:49 schreef crossover het volgende:
Even een vraagje over de kalender. Als ik een item toevoeg, komt het telkens onder mijn @live email adres te staan. Terwijl ik 'm onder m'n @gmail account wil. Kan ik dit ergens aanpassen dat GMail standaard er in staat?
Options -> Advanced Options -> Default Services
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:06:42 #232
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_84915950
Sinds gister heb ik een BlackBerry Bold 9700. Súper tevreden, helemaal in m'n nopjes, tot een paar uur geleden. ALLES is fucking traag. Internet, smssen, iets kiezen in een menu. Verzin het en het is traag. :| Nu heb ik op advies van een BBgebruiker m'n batterij er helemaal uitgehaald en toen weer erin gedaan en nu doet hij het weer gewoon. Maar dit lijkt me niet de oplossing voor dit probleem. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? :) Ik heb trouwens geen media/sd-kaartje (weet niet of dit een oplossing zou kunnen zijn?)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:15:02 #233
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_84916517
In overleg met Hitmewithmusic_ is zojuist besloten dat ze eerst een foto van zichzelf in bikini zal posten alvorens er antwoord/hulp gegeven wordt.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:16:03 #234
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_84916588
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Sinds gister heb ik een BlackBerry Bold 9700. Súper tevreden, helemaal in m'n nopjes, tot een paar uur geleden. ALLES is fucking traag. Internet, smssen, iets kiezen in een menu. Verzin het en het is traag. :| Nu heb ik op advies van een BBgebruiker m'n batterij er helemaal uitgehaald en toen weer erin gedaan en nu doet hij het weer gewoon. Maar dit lijkt me niet de oplossing voor dit probleem. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? :) Ik heb trouwens geen media/sd-kaartje (weet niet of dit een oplossing zou kunnen zijn?)
:*
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:16:04 #235
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_84916589
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
In overleg met Hitmewithmusic_ is zojuist besloten dat ze eerst een foto van zichzelf in bikini zal posten alvorens er antwoord/hulp gegeven wordt.
Nerd.
pi_84923615
quote:
Zit nu echt te twijfelen..

zon 9800 is zeker mooi en een apart design. Maar zon 9650 vind ik meer op de 9000 lijken en dus makkelijker ( omdat ik er al aan gewend ben?! ) Ben benieuwd wanneer ze in de winkels liggen.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 08:25:59 #237
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_84926036
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Het hoort niet de oplossing te zijn, maar het is het vaak wel. Het meest aannemelijke is dat je nog wat programma's op de achtergrond had lopen waardoor hij traag werd. Vooral in het begin maak je natuurlijk heel veel gebruik van je BB, waardoor je sneller switch van app zonder deze echt af te sluiten.

Hou het wel in de gate, maar denk dat je er steeds minder van gaat merken. Vooral als je apps echt afsluit.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_84926483
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef znarch het volgende:

[..]

Options -> Advanced Options -> Default Services
Thanks!
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:06:15 #239
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_84926554
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef Folkwin het volgende:

[..]

Het hoort niet de oplossing te zijn, maar het is het vaak wel. Het meest aannemelijke is dat je nog wat programma's op de achtergrond had lopen waardoor hij traag werd. Vooral in het begin maak je natuurlijk heel veel gebruik van je BB, waardoor je sneller switch van app zonder deze echt af te sluiten.

Hou het wel in de gate, maar denk dat je er steeds minder van gaat merken. Vooral als je apps echt afsluit.
Ik had gister dus toen ik merkte dat ik dit probleem had alles afgesloten... Kan een sd-kaartje verschil maken? Dat hij dan internetbestanden en dergelijke daar opslaat en ik er minder van merk dat hij traag wordt? Waar kan ik zien in mijn telefoon waar hij zulke dingen opslaat?

Ik ben echt helemaal niet gewend van een nieuwe telefoon niet meteen alles te snappen en ik heb zelfs als iets moeten opzoeken in het :o boekje :o.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:14:36 #240
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_84926691
Als je twee keer op de blackberry knop drukt dan krijg je links onderin een menu met daarin de optie Switch Application.

Dan krijg je een rij icoontjes te zien welke applications open staan in de achtergrond.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:25:08 #241
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_84926922
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Als je twee keer op de blackberry knop drukt dan krijg je links onderin een menu met daarin de optie Switch Application.

Dan krijg je een rij icoontjes te zien welke applications open staan in de achtergrond.
Dankjewel! :) Is er dan ook nog een handig foefje om er meerder tegelijk of allemaal tegelijk te sluiten?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:42:22 #242
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_84927370
Yep, accu eruit trekken :P

Maar nope er is geen optie om alle of meerdere open programma's af te sluiten. Dit komt waarschijnlijk doordat je een aantal programma's niet kan afsluiten. Bv je bb messenger en je browser.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:06:12 #243
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_84929880
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:

[..]
Kan een sd-kaartje verschil maken?

Geen ervaring mee, maar zou niet moeten..
Heb je wel de laatste updates van het toestel geďnstalleerd, dat maakt verschil!
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:24:42 #244
35623 PPL
#control
pi_84930520
Wie helpt mij aan een link naar een goed werkende versie van OS5.0 voor de 8520 (BES)?
Zojuist upgrade gedaan, maar nu werken de media toetsen niet meer.
Burnt to the core but not broken
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 03:54:57 #245
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_84966463
Tot os6 naar 9700 komt kunnen we ons vermaken met 5.0.0.862. Officieel vrijgegeven door vodafone Duitsland. Werkt als een tierelier.
Goed van jou.
pi_84967158
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:24 schreef PPL het volgende:
Wie helpt mij aan een link naar een goed werkende versie van OS5.0 voor de 8520 (BES)?
Zojuist upgrade gedaan, maar nu werken de media toetsen niet meer.
Opgelost door een downgrade te doen naar 4.6.1.272
Iemand een oplossing in gedachten?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:21:48 #247
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_84970856
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:06 schreef Folkwin het volgende:

[..]

Geen ervaring mee, maar zou niet moeten..
Heb je wel de laatste updates van het toestel geďnstalleerd, dat maakt verschil!
Mén, ik ben echt de grootste BB-n00b ever. Hoe instaleer ik updates dan..?
pi_84970987
Vraagje,

Ik ben nu via Desktop Manager updates aan het downloaden voor de BB 9700. Bij download device software is die 993 modules aan het downloaden. Dit gaat alleen erg langzaam. Na een uur pas op 266 modules van de 993. Is het normaal dat het zo langzaam gaat? Gaat het puur om alleen de software downloaden of wordt het ook meteen geinstalleerd ?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:34:52 #249
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_84971191
'k zag net dat BB de Torch uitbrengt. Vooralsnog in de US...
Maar ideaal voor twijfelaars als ik: die maar niet kunnen kiezen tussen een touch of keyboard.
En natuurlijk met OS versie 6.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_84972679
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
'k zag net dat BB de Torch uitbrengt. Vooralsnog in de US...
Maar ideaal voor twijfelaars als ik: die maar niet kunnen kiezen tussen een touch of keyboard.
En natuurlijk met OS versie 6.
Nu alleen hopen dat ie snel in NL is :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:44:01 #251
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_84977951
Waarschijnlijk al eens eerder gepost (sorry) maar ik heb vandaag de BuzzBerry gekocht, had de free versie maar wilde toch wat meer opties.. Nu is er halverwege alleen iets fout gegaan waardoor ik nu wel heb betaald maar nog geen applicatie heb. Niks aan de hand, gewoon naar MyWorld en inloggen... Het inloggen gaat alleen niet.. Ik krijg (ook na meerdere battery pulls) de melding: "Unable to authenticate user at this time. Please try again later" ik heb de hele dag meerdere malen geprobeerd in te loggen maar hij doet niks. Ik heb echter wel al betaald... :') Any ideas?
Fuck the EBU
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:22:54 #252
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_84979191
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:21 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:

[..]

Mén, ik ben echt de grootste BB-n00b ever. Hoe instaleer ik updates dan..?
Via BlackBerry Desktop Manager, dan zegt ie automatisch dat er nieuwe update zijn.
Installeren en klaar is jij :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:57:27 #253
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_84980401
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef Yesse het volgende:
Waarschijnlijk al eens eerder gepost (sorry) maar ik heb vandaag de BuzzBerry gekocht, had de free versie maar wilde toch wat meer opties.. Nu is er halverwege alleen iets fout gegaan waardoor ik nu wel heb betaald maar nog geen applicatie heb. Niks aan de hand, gewoon naar MyWorld en inloggen... Het inloggen gaat alleen niet.. Ik krijg (ook na meerdere battery pulls) de melding: "Unable to authenticate user at this time. Please try again later" ik heb de hele dag meerdere malen geprobeerd in te loggen maar hij doet niks. Ik heb echter wel al betaald... :') Any ideas?
Ik zou de uitgever even mailen. Meestal doen ze niet moeilijk en helpen ze met een oplossing. Ze kunnen aan de hand van je gegevens zo zien dat je de app betaald heb namelijk.
Goed van jou.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:59:49 #254
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_84980460
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 17:22 schreef Folkwin het volgende:

[..]

Via BlackBerry Desktop Manager, dan zegt ie automatisch dat er nieuwe update zijn.
Installeren en klaar is jij :)
Is niet helemaal waar. De nieuwste updates moet je handmatig installeren, zonder DM, met de AppLoader. DM gebruik je voor de backup.
Goed van jou.
pi_84981388
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef Yesse het volgende:
En als je in de appworld bent en dan ALT + R + S + T doet, dan reset ie appworld en zou het weer moeten werken!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:19:50 #256
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_84982913
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:29 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

En als je in de appworld bent en dan ALT + R + S + T doet, dan reset ie appworld en zou het weer moeten werken!
Paar keer geprobeerd.. Volgens een andere site komt het door afwezigheid van creditcard bij paypal maar ik betaal het altijd met m'n ing rekening dus dacht dat het wel zou gaan (betaling werd ook wel gewoon geaccepteerd) dus ik ga toch maar even de maker mailen..
Fuck the EBU
  woensdag 11 augustus 2010 @ 10:46:14 #257
293607 Photogenic
You ask, quietly, to borrow it
pi_85131210
Vraagje: Is het mogelijk om met de Blackberry een soort netwerkje op te zetten, zodat een andere mobiel via bluetooth of wifi verbinding met mijn blackberry verbinding kan maken, om te kunnen internetten?

Ik weet dat een android-toestel het wel kan, maar ik vroeg mij af of de blackberry ook niet zo'n mogelijkheid heeft..
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:23:39 #258
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_85135003
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:46 schreef Photogenic het volgende:
Vraagje: Is het mogelijk om met de Blackberry een soort netwerkje op te zetten, zodat een andere mobiel via bluetooth of wifi verbinding met mijn blackberry verbinding kan maken, om te kunnen internetten?

Ik weet dat een android-toestel het wel kan, maar ik vroeg mij af of de blackberry ook niet zo'n mogelijkheid heeft..
Volgens mij kan dit niet..
pi_85137300
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:46 schreef Photogenic het volgende:

Je kunt je ipad of ipod touch laten internetten via het internet van je Blackberry. Ook je pc kan dat.
Dit gaat dan via bluetooth, dus ik denk wel dat het kan maar of het al iemand is gelukt?
pi_85137351
Via bluetooth kan je je pc niet laten internetten, heb het een keer geprobeerd en ik kreeg de melding dat het aangesloten moet zijn met de kabel.
pi_85137723
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:25 schreef crossover het volgende:
Via bluetooth kan je je pc niet laten internetten, heb het een keer geprobeerd en ik kreeg de melding dat het aangesloten moet zijn met de kabel.
Bij mij werkt het gewoon via bluetooth of via USB. Kun je instellen in je Desktop Manager hoe je je blackberry wilt verbinden. Snel is anders, maar het werkt wel. Eerst moet je je BB connecten via bluetooth in de DM en dan kun je kiezen verbinding maken met internet ofzo en dan werkt ie!
pi_85147466
Speelt de Blackberry(9700) inmiddels al flash af?
En zo ja, dus ook een willekeurige video van dumpert.nl bijvoorbeeld?
pi_85151118
Ik ben van plan een 9700 op MP te kopen. Voor een leuk prijsje.
Maar ik heb geen abo oid. Hoe pak ik dit aan?
pi_85151136
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef Glennz het volgende:
Ik ben van plan een 9700 op MP te kopen. Voor een leuk prijsje.
Maar ik heb geen abo oid. Hoe pak ik dit aan?
kijk of je een simonly met bb internet kan kopen
pi_85151172
Blackberry Desktop Software 6.0 is uit en er is een update voor BBM te vinden in App World.
pi_85151180
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

kijk of je een simonly met bb internet kan kopen
Ok, nou dat weten ze vast en zeker bij de telefoonwinkel. Dan ga ik daar morgen wel even heen.
Maar je denkt wel dat het mogelijk is?
pi_85152589
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:58 schreef Glennz het volgende:

[..]

Ok, nou dat weten ze vast en zeker bij de telefoonwinkel. Dan ga ik daar morgen wel even heen.
Maar je denkt wel dat het mogelijk is?
Had je dit al niet gevraagd? En zelfs een topic voor open gemaakt, en nu weer een voor prepaid internetten?!
Als je er niet uit komt zet alles op een rijtje, en wacht totdat je het zeker weet..

Prepaid + internet = mogelijk bij bijna elke provider
Prepaid + blackberry internet = alleen mogelijk bij Vodafone
Abbo ( en simonly ) + internet = kan ook bij elke provider
Abbo ( en simonly ) + blackberry internet = is mogelijk bij bijna elke provider.

Bij Hi hebben ze nu blackberry internet voor maar 7,50 per maand je hele leven lang ipv 17,50. Je zou de klantenservice kunnen vragen of dit ook geld op een simonly abo en je bent best goedkoop uit.

Hoop dat het nu wat duidelijker is :)
pi_85159076
Weet iemand of het mogelijk is om een programma te verbergen in het lijstje met actieve programma's?
pi_85159690
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:56 schreef Green1 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een programma te verbergen in het lijstje met actieve programma's?
Niet mogelijk.
Persoonlijk mis ik zo'n functionaliteit ook niet.
pi_85199051
Heeft iemand een idee hoe ik radio kan luisteren op m'n blackberry curve 8520?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')