Je belt met links zeker?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:05 schreef fioooon het volgende:
[..]
Leuk dat je daar over begint. Het is namelijk zo dat ik een mooie aanbieding voor je heb.... een volledig legale iPhone 4 !!!
trollquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:05 schreef fioooon het volgende:
[..]
Leuk dat je daar over begint. Het is namelijk zo dat ik een mooie aanbieding voor je heb.... een volledig legale iPhone 4 !!!
Options -> Advanced Options -> Default Servicesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:49 schreef crossover het volgende:
Even een vraagje over de kalender. Als ik een item toevoeg, komt het telkens onder mijn @live email adres te staan. Terwijl ik 'm onder m'n @gmail account wil. Kan ik dit ergens aanpassen dat GMail standaard er in staat?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Sinds gister heb ik een BlackBerry Bold 9700. Súper tevreden, helemaal in m'n nopjes, tot een paar uur geleden. ALLES is fucking traag. Internet, smssen, iets kiezen in een menu. Verzin het en het is traag. :| Nu heb ik op advies van een BBgebruiker m'n batterij er helemaal uitgehaald en toen weer erin gedaan en nu doet hij het weer gewoon. Maar dit lijkt me niet de oplossing voor dit probleem. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?Ik heb trouwens geen media/sd-kaartje (weet niet of dit een oplossing zou kunnen zijn?)
Nerd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
In overleg met Hitmewithmusic_ is zojuist besloten dat ze eerst een foto van zichzelf in bikini zal posten alvorens er antwoord/hulp gegeven wordt.
Zit nu echt te twijfelen..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:18 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
http://www.typhone.nl/verwachte-mobiele-telefoons
Het hoort niet de oplossing te zijn, maar het is het vaak wel. Het meest aannemelijke is dat je nog wat programma's op de achtergrond had lopen waardoor hij traag werd. Vooral in het begin maak je natuurlijk heel veel gebruik van je BB, waardoor je sneller switch van app zonder deze echt af te sluiten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Sinds gister heb ik een BlackBerry Bold 9700. Súper tevreden, helemaal in m'n nopjes, tot een paar uur geleden. ALLES is fucking traag. Internet, smssen, iets kiezen in een menu. Verzin het en het is traag. :| Nu heb ik op advies van een BBgebruiker m'n batterij er helemaal uitgehaald en toen weer erin gedaan en nu doet hij het weer gewoon. Maar dit lijkt me niet de oplossing voor dit probleem. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?Ik heb trouwens geen media/sd-kaartje (weet niet of dit een oplossing zou kunnen zijn?)
Thanks!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef znarch het volgende:
[..]
Options -> Advanced Options -> Default Services
Ik had gister dus toen ik merkte dat ik dit probleem had alles afgesloten... Kan een sd-kaartje verschil maken? Dat hij dan internetbestanden en dergelijke daar opslaat en ik er minder van merk dat hij traag wordt? Waar kan ik zien in mijn telefoon waar hij zulke dingen opslaat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Het hoort niet de oplossing te zijn, maar het is het vaak wel. Het meest aannemelijke is dat je nog wat programma's op de achtergrond had lopen waardoor hij traag werd. Vooral in het begin maak je natuurlijk heel veel gebruik van je BB, waardoor je sneller switch van app zonder deze echt af te sluiten.
Hou het wel in de gate, maar denk dat je er steeds minder van gaat merken. Vooral als je apps echt afsluit.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Als je twee keer op de blackberry knop drukt dan krijg je links onderin een menu met daarin de optie Switch Application.
Dan krijg je een rij icoontjes te zien welke applications open staan in de achtergrond.
Geen ervaring mee, maar zou niet moeten..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Kan een sd-kaartje verschil maken?
Opgelost door een downgrade te doen naar 4.6.1.272quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:24 schreef PPL het volgende:
Wie helpt mij aan een link naar een goed werkende versie van OS5.0 voor de 8520 (BES)?
Zojuist upgrade gedaan, maar nu werken de media toetsen niet meer.
Mén, ik ben echt de grootste BB-n00b ever. Hoe instaleer ik updates dan..?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:06 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar zou niet moeten..
Heb je wel de laatste updates van het toestel geďnstalleerd, dat maakt verschil!
Nu alleen hopen dat ie snel in NL isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
'k zag net dat BB de Torch uitbrengt. Vooralsnog in de US...
Maar ideaal voor twijfelaars als ik: die maar niet kunnen kiezen tussen een touch of keyboard.
En natuurlijk met OS versie 6.
Via BlackBerry Desktop Manager, dan zegt ie automatisch dat er nieuwe update zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:21 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Mén, ik ben echt de grootste BB-n00b ever. Hoe instaleer ik updates dan..?
Ik zou de uitgever even mailen. Meestal doen ze niet moeilijk en helpen ze met een oplossing. Ze kunnen aan de hand van je gegevens zo zien dat je de app betaald heb namelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef Yesse het volgende:
Waarschijnlijk al eens eerder gepost (sorry) maar ik heb vandaag de BuzzBerry gekocht, had de free versie maar wilde toch wat meer opties.. Nu is er halverwege alleen iets fout gegaan waardoor ik nu wel heb betaald maar nog geen applicatie heb. Niks aan de hand, gewoon naar MyWorld en inloggen... Het inloggen gaat alleen niet.. Ik krijg (ook na meerdere battery pulls) de melding: "Unable to authenticate user at this time. Please try again later" ik heb de hele dag meerdere malen geprobeerd in te loggen maar hij doet niks. Ik heb echter wel al betaald...Any ideas?
Is niet helemaal waar. De nieuwste updates moet je handmatig installeren, zonder DM, met de AppLoader. DM gebruik je voor de backup.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:22 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Via BlackBerry Desktop Manager, dan zegt ie automatisch dat er nieuwe update zijn.
Installeren en klaar is jij
En als je in de appworld bent en dan ALT + R + S + T doet, dan reset ie appworld en zou het weer moeten werken!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef Yesse het volgende:
Waarschijnlijk al eens eerder gepost (sorry) maar ik heb vandaag de BuzzBerry gekocht, had de free versie maar wilde toch wat meer opties.. Nu is er halverwege alleen iets fout gegaan waardoor ik nu wel heb betaald maar nog geen applicatie heb. Niks aan de hand, gewoon naar MyWorld en inloggen... Het inloggen gaat alleen niet.. Ik krijg (ook na meerdere battery pulls) de melding: "Unable to authenticate user at this time. Please try again later" ik heb de hele dag meerdere malen geprobeerd in te loggen maar hij doet niks. Ik heb echter wel al betaald...Any ideas?
Paar keer geprobeerd.. Volgens een andere site komt het door afwezigheid van creditcard bij paypal maar ik betaal het altijd met m'n ing rekening dus dacht dat het wel zou gaan (betaling werd ook wel gewoon geaccepteerd) dus ik ga toch maar even de maker mailen..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:29 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
En als je in de appworld bent en dan ALT + R + S + T doet, dan reset ie appworld en zou het weer moeten werken!
Volgens mij kan dit niet..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:46 schreef Photogenic het volgende:
Vraagje: Is het mogelijk om met de Blackberry een soort netwerkje op te zetten, zodat een andere mobiel via bluetooth of wifi verbinding met mijn blackberry verbinding kan maken, om te kunnen internetten?
Ik weet dat een android-toestel het wel kan, maar ik vroeg mij af of de blackberry ook niet zo'n mogelijkheid heeft..
Je kunt je ipad of ipod touch laten internetten via het internet van je Blackberry. Ook je pc kan dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:46 schreef Photogenic het volgende:
Vraagje: Is het mogelijk om met de Blackberry een soort netwerkje op te zetten, zodat een andere mobiel via bluetooth of wifi verbinding met mijn blackberry verbinding kan maken, om te kunnen internetten?
Ik weet dat een android-toestel het wel kan, maar ik vroeg mij af of de blackberry ook niet zo'n mogelijkheid heeft..
Bij mij werkt het gewoon via bluetooth of via USB. Kun je instellen in je Desktop Manager hoe je je blackberry wilt verbinden. Snel is anders, maar het werkt wel. Eerst moet je je BB connecten via bluetooth in de DM en dan kun je kiezen verbinding maken met internet ofzo en dan werkt ie!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:25 schreef crossover het volgende:
Via bluetooth kan je je pc niet laten internetten, heb het een keer geprobeerd en ik kreeg de melding dat het aangesloten moet zijn met de kabel.
kijk of je een simonly met bb internet kan kopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef Glennz het volgende:
Ik ben van plan een 9700 op MP te kopen. Voor een leuk prijsje.
Maar ik heb geen abo oid. Hoe pak ik dit aan?
Ok, nou dat weten ze vast en zeker bij de telefoonwinkel. Dan ga ik daar morgen wel even heen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
kijk of je een simonly met bb internet kan kopen
Had je dit al niet gevraagd? En zelfs een topic voor open gemaakt, en nu weer een voor prepaid internetten?!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:58 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, nou dat weten ze vast en zeker bij de telefoonwinkel. Dan ga ik daar morgen wel even heen.
Maar je denkt wel dat het mogelijk is?
Niet mogelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:56 schreef Green1 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een programma te verbergen in het lijstje met actieve programma's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |