Inderdaad een bijzonder mooi toestel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef buzz1291 het volgende:
Ik wacht nog even en dan NEEM ik de 9800 Torch!
Waarom perse origineel? Vanwege de auto aan- en uit feature?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[GEZ] Hoesje Blackberry Curve 8900 (orgineel BB)
Nou de bolds deden het niet en de curves wel. Terwijl de policies hetzelfde waren. Enige verschil is het OS. Bolds draaien 5, curves 4. Nu heeft de beheerder wat dingen aangepast en werkt het wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:22 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, aangezien de BES-beheerder meer dan 400 restricites op je telefoon kan zetten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
http://blogs.blackberry.com/2010/08/blackberry-torch/
OS6 officieel aangekondigd voor de 9700 en 2 andere
twitter, sportypal, buienradar, btsidekickquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef ScarFace- het volgende:
Wat zijn de apps die jullie het meest gebruiken op jullie Blackberry?
carfinderquote:Is er al een findmycar achtige app trouwens?
Email, sudoku, webbrowser.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef ScarFace- het volgende:
Is er al een findmycar achtige app trouwens?
facebook, ubertwitter, hyves, msn messenger. (en natuurlijk BB messenger als je die ook tot de apps wilt rekenen)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef ScarFace- het volgende:
Is er al een findmycar achtige app trouwens?
Ik heb heel dat blackberry messenger nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:31 schreef aaipod het volgende:
[..]
facebook, ubertwitter, hyves, msn messenger. (en natuurlijk BB messenger als je die ook tot de apps wilt rekenen)
Mijn vriendin heeft het ook, en ik word nu constant lastig gevallen met de meest nutteloze berichtenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik heb heel dat blackberry messenger nog nooit gebruiktIk ken namelijk niemand die ook een BB heeft.
Ik heb 7 mensen erin staan die ik ken en een suf wijf die opeens mijn BB uit mijn hand pakte in de kroeg en haar PIN in mijn messenger zette. Maar ook 2 van mijn beste vrienden en een goede vriendin. Mijn beste vriendin wacht nog op haar BIS/BES abbo van de zaak en dan kan ik haar ook toevoegen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik heb heel dat blackberry messenger nog nooit gebruiktIk ken namelijk niemand die ook een BB heeft.
Heb even een review bekeken van de Bold 9650, mooi apparaatje! Toch maar even tot volgende maand wachten dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef rcco het volgende:
Volgens de website typhone.nl worden de Tour 9630, Pearl 3G 9100, Curve 9300 en de 'Bold 9800' (de Torch 9800 dus) verwacht in augustus, en de Bold 9650 (opvolger Tour) in september.
Hmm waar staat dat dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef rcco het volgende:
Volgens de website typhone.nl worden de Tour 9630, Pearl 3G 9100, Curve 9300 en de 'Bold 9800' (de Torch 9800 dus) verwacht in augustus, en de Bold 9650 (opvolger Tour) in september.
Ik had dat topic niet geopendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:48 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Waarom perse origineel? Vanwege de auto aan- en uit feature?
Die zitten ook in die van eBay heb er al meerdere besteld. Werkt perfect en niet van echt te onderscheiden.
Als ik ook voor jou moet bestellen, roep maar..
Gok dat zij het uit hun duim zuigen er is namelijk niets bevestigd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:18 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
http://www.typhone.nl/verwachte-mobiele-telefoons
Ik vraag het later deze maand wel na bij een HI winkel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:53 schreef znarch het volgende:
[..]
Gok dat zij het uit hun duim zuigen er is namelijk niets bevestigd.
Beter bij Belcompany, Die hebben daar meer inzicht in.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik vraag het later deze maand wel na bij een HI winkel.
Prima, ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Beter bij Belcompany, Die hebben daar meer inzicht in.
Ik had een heel ietsiepietsie moeite gedaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik had dat topic niet geopend
Ik bestel vaker bij Ebay.
als je een klein beetje moeite had genomen om het topic door te lezen....
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:12 schreef fioooon het volgende:
Aan alle mensen met een Blackberry:
De BB gaat verboden worden. Mensen die zo dom zijn geweest 'em te kopen luidt het advies: zsm verkopen of gewoon weggooien:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ieden-blackberry.xml
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:12 schreef fioooon het volgende:
Aan alle mensen met een Blackberry:
De BB gaat verboden worden. Mensen die zo dom zijn geweest 'em te kopen luidt het advies: zsm verkopen of gewoon weggooien:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ieden-blackberry.xml
Who gives a fuck? Ik kom daar nooit..quote:Steeds meer landen verbieden de Blackberry. Na de Verenigde Arabische Emiraten is het nu ook in Saudi-Arabië verboden om de telefoon te gebruiken. Ook India denkt na over een verbod.
Natuurlijk, maar dit is pas het begin.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:28 schreef Green1 het volgende:
[..]
[..]
Who gives a fuck? Ik kom daar nooit..
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:40 schreef fioooon het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dit is pas het begin.
India, China, straks ook de VS. Europa is dan natuurlijk de volgende. Dat kun je op je vingers natellen.
Zeker, en ook vele andere Nederlanders die een vergissing gemaakt hebben door een BB te kopen.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:48 schreef fioooon het volgende:
[..]
Zeker, en ook vele andere Nederlanders die een vergissing gemaakt hebben door een BB te kopen.
Check Marktplaats. Daar staan sinds vandaag extreem veel nieuwe advertenties van BB-eigenaren die em van de hand willen doen.
Ja, en wat doe jij hier als je er geen hebt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:54 schreef fioooon het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk eigenaar van een BBSterkte
Leuk dat je daar over begint. Het is namelijk zo dat ik een mooie aanbieding voor je heb.... een volledig legale iPhone 4 !!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:03 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja, en wat doe jij hier als je er geen hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |