Doet 'ie dat zelf niet, bij logging? Daar waar hij ook de totale verbelde tijd enzo bijhoudt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er eigenlijk een app die je datagebruik bijhoudt?
Ik gebruik deze:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er eigenlijk een app die je datagebruik bijhoudt?
Na installatie krijg ik de melding: Uncaught exception: java.lang.nullpointerexceptionquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:11 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik gebruik deze:
http://mobile.e-office.com/Products/Mobile-Data-Alerter
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef j95 het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik radio kan luisteren op m'n blackberry curve 8520?
Heeft iemand dat niet al eens gepost? Zo`n online radio dienst? Ik weet de url niet uit mn hoofd though.quote:
Werkt toch niet op een 3G verbinding. Hapert bij mij echt hardquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Heeft iemand dat niet al eens gepost? Zo`n online radio dienst? Ik weet de url niet uit mn hoofd though.
Mag ik hem dan hebben?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:48 schreef firecow het volgende:
Heeeeele stomme vraag waarschijnlijk:
Hoe krijg ik in gods naam mijn blackberry storm 9520 op screenlock ???
Ik heb dit toestel nu van me werk gehad voor mijn zakelijke nummer en ben er totaal niet blij meemaar ik kan gewoon niet vinden waar ik dat ding kan locken.. Op het standby knopje drukken heeft geen zin want dan gaat hij alleen op zwart en bij de volgende keer drukken gewoon weer aan zonder lock.
Op zwart is gelocked toch? Bij RIM hebben ze het echte standby eruit gesloopt (uit het OS) omdat gebruikers dit wilde.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:48 schreef firecow het volgende:
Heeeeele stomme vraag waarschijnlijk:
Hoe krijg ik in gods naam mijn blackberry storm 9520 op screenlock ???
Ik heb dit toestel nu van me werk gehad voor mijn zakelijke nummer en ben er totaal niet blij meemaar ik kan gewoon niet vinden waar ik dat ding kan locken.. Op het standby knopje drukken heeft geen zin want dan gaat hij alleen op zwart en bij de volgende keer drukken gewoon weer aan zonder lock.
Met de bb curve moet je gewoon de a ingedrukt houden, staat ook een slotje bij.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Op zwart is gelocked toch? Bij RIM hebben ze het echte standby eruit gesloopt (uit het OS) omdat gebruikers dit wilde.
Ik druk met mn dikke vingers altijd 4 knoppen in. Geeft ook hilarische sms'jes.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:18 schreef j95 het volgende:
[..]
Met de bb curve moet je gewoon de a ingedrukt houden, staat ook een slotje bij.
Instellingen - Toepassingen en daar je app selecteren, en dan toestemming wijzigen? Misschien staat ie daar dat ie alleen Wifi mag gebruiken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef turnazz het volgende:
ik heb een radio app, maar dat kutding werkt alleen op wifi en niet op het mobiele netwerk.. is er een mogelijkheid om het ook op het mobiele netwerk te laten draaien, zodat ik het onderweg ook kan luisteren???
ik weet niet precies wat je bedoelt (blackberry curve 8900), maar ik ben naar de instellingen vanuit de ap gegaan, en daar kan je kiezen voor verbinding via: wifi of wifi+APN.. en bij APN kan je iets invullen.. moet ik dat daar doen en wat vul ik in daar.. het is 1 wit veldje.. ik zit bij vodafone.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:24 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Instellingen - Toepassingen en daar je app selecteren, en dan toestemming wijzigen? Misschien staat ie daar dat ie alleen Wifi mag gebruiken.
apn blackberry.vodafone.nlquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:01 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat je bedoelt (blackberry curve 8900), maar ik ben naar de instellingen vanuit de ap gegaan, en daar kan je kiezen voor verbinding via: wifi of wifi+APN.. en bij APN kan je iets invullen.. moet ik dat daar doen en wat vul ik in daar.. het is 1 wit veldje.. ik zit bij vodafone.
er is maar een wit veldje.. dus heb ik daar maar blackberry.vodafone.nl ingevuld werkt dus niet...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:16 schreef Folkwin het volgende:
[..]
apn blackberry.vodafone.nl
gebruikersnaam vodafone
wachtwoord vodafone
Volgens mij niet... zet dan gewoon een wachtwoord op alles, dat kan welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het mogelijk om wachtwoorden op applicatie's te zetten?
Bijvoorbeeld op blackberry messenger ofzo?
Ja gewoon het instellingen menu van de telefoon en daar in dat menu naar toepassingen. Als je daar de app selecteerd kan je zogenaamde 'toestemmingen invullen'. Dacht dat het daar misschien aan lag, maar blijkbaar niet. Ik denk dat je app niet met BIS werkt, en alleen over Wifi.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:27 schreef turnazz het volgende:
[..]
er is maar een wit veldje.. dus heb ik daar maar blackberry.vodafone.nl ingevuld werkt dus niet...
Antony bedoelde jij nou een andere toepassingen/instellingen.. volgens mij heb ik een ander soort menu..
Staan ze niet onder applications -->> saved messages. Daar heb je meer opties.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef nelisb het volgende:
Misschien stomme vraag.
Heb 2 mailtjes gemaakt op mijn 9700. Nu zijn ze opgeslagen als concept met zo'n groen kleurtje ervoor. Ik zie alleen nergens de optie om hem daadwerkelijk te versturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |