Hij dacht dan ook aan zijn dochter.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef tong80 het volgende:
Verrassende keuze van Jan Peter.
Dit had ik niet verwacht.
Die houdt van moderne kunst ?quote:
Dat was inderdaad afschuwelijk dat glazendingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:00 schreef BoerBert het volgende:
Ik vond dat ding van glas echt helemaal niksIk denk dat hij de goede keuze gemaakt heeft.
Whehehe. Ik heb ook een hekel aan Yvon Jaspers en was verbijsterd dat Hanneke Groenteman dacht dat ze "schattig" is. Je hoeft haar maar vijf minuten in beeld te hebben en die verbeten trek om haar mond te zien om te weten dat Yvon een bitch eerste klas is. Ik moest verschrikkelijk lachen dat ze in ieder geval één schilder nog had gebeld en misschien wel alle drie (werd niet duidelijk). Hoezo controlefreak?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:52 schreef tong80 het volgende:
Het lelijkste doek kiest ze.
Ze heeft zelfkennis.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik heb ook een hekel aan Yvon Jaspers
Ja, negeer de rest van mijn bericht maarquote:
Die was ook de mooiste die van Rob, de andere twee vond ik niet erg mooi. En ik had wel gedacht dat ze de doek zou kiezen die Rob heeft geschilderd !quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ze had wat mij betreft het juiste doek te pakken; de andere twee leken voor geen meter
Opzich ook wel weer slim, zo kon ze eigenlijk het schilderij min of meer op voorkeur laten makenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ze koos het doek, onder andere ook vanwege alle details waarvoor ze die gast zelf opgebeld had![]()
'oh wat leuk, dat kerkje staat erop, en die pop'![]()
Als ze die andere twee niet gebeld heeft, had ze dus van te voren al bedacht dat ze zijn schilderij ging nemen....
Geweldig. Van ik ben kunstenaar en al er zo uitzien ookquote:
Willeke begon haar carriere ook met haar poes te tonen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:33 schreef Adelante het volgende:
Willeke is ook een mooier mens dan Balkenende
Ja was twee weken terug.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Adelante het volgende:
Hoezo ook? Deed Jan Peter daar ook aan mee?
Met z'n poes!??!?!1quote:
Meen je dat nou?quote:
Foed gelukt als in ze lijken op een foto.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:35 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Maar ik vond ze ook alledrie goed gelukt.
quote:Balkenende vuistdiep in schilderhoax
Het kan zijn dat u het gemist hebt, maar Jan Peter Balkenende (die van die kabinetten) was te zien op Omroep Max. In 'Sterren op het Doek', van haatoma Hanneke Groenteman, laat JPB zich portretteren door drie schilders. Eén van de drie schilderijen mag hij meenemen. Gaap, geeuw en waar ligt de afstandsbediening?
Toch willen wij u even wijzen op het geweldige acteerwerk van JP. Hij speelt de twijfel tijdens het keuzemoment namelijk, terwijl het allang vast stond dat hij voor het kleurrijke kladderwerk van Marisa Polin zou kiezen. Die komt namelijk als vriendin regelmatig bij hem en Biank koffie leuten. De familie Balkenende kent het Mexicaanse kwastenvrouwtje al jaren.
Ze is namelijk de wederhelft van Hans Hoogervorst, minister ten tijden van Balkenende I, II en III en ook bekend van het betere declaratiewerk.
Kijk hoe onze ex-leider de ballen uit zijn broek acteert (vanaf minuut 25:30). Zomaar de eerlijke burgerman belazeren, ook dat is Balkenende. Bovendien vielen de opnames midden in de kabinetscrisis, maar voor wat kunstzinnige autofellatio op de hevig gesubsidieerde publieke omroep is altijd wel tijd vrij te maken, natuurlijk. Afijn, de juiste keuzes maken is gewoon niet zijn sterkste kant. Jo, Jan Peter, het Gouden Kalf is onderweg hoor!
http://www.geenstijl.nl/m(...)teur_omroep_max.html
kijk dan via www.omroepmax.nl dan klik je naar Sterren op het Doek! Was erg ontroerend en mooie uitzending.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:32 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ik het heb gemist door het voetballen.
En Wickedangel, komieken zijn in het normale leven vaak niet de lachebekjes die je zou verwachten.
Ja ga het eens kijken bedankt voor de tipquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
kijk dan via www.omroepmax.nl dan klik je naar Sterren op het Doek! Was erg ontroerend en mooie uitzending.
Dat schreef ik dan ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:32 schreef tong80 het volgende:
En Wickedangel, komieken zijn in het normale leven vaak niet de lachebekjes die je zou verwachten.
Hij is lief en leuk.quote:
Was wel leuke uitzending!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:45 schreef Adelante het volgende:
Nu met Linda de Mol: ik vind haar vrij nietszeggend
Terwijl Albert Verlinden het er over had en sprak over het feit dat ze nog nooit zo openhartig was geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:45 schreef Adelante het volgende:
Nu met Linda de Mol: ik vind haar vrij nietszeggend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |