Hij dacht dan ook aan zijn dochter.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef tong80 het volgende:
Verrassende keuze van Jan Peter.
Dit had ik niet verwacht.
Die houdt van moderne kunst ?quote:
Dat was inderdaad afschuwelijk dat glazendingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:00 schreef BoerBert het volgende:
Ik vond dat ding van glas echt helemaal niksIk denk dat hij de goede keuze gemaakt heeft.
Whehehe. Ik heb ook een hekel aan Yvon Jaspers en was verbijsterd dat Hanneke Groenteman dacht dat ze "schattig" is. Je hoeft haar maar vijf minuten in beeld te hebben en die verbeten trek om haar mond te zien om te weten dat Yvon een bitch eerste klas is. Ik moest verschrikkelijk lachen dat ze in ieder geval één schilder nog had gebeld en misschien wel alle drie (werd niet duidelijk). Hoezo controlefreak?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:52 schreef tong80 het volgende:
Het lelijkste doek kiest ze.
Ze heeft zelfkennis.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik heb ook een hekel aan Yvon Jaspers
Ja, negeer de rest van mijn bericht maarquote:
Die was ook de mooiste die van Rob, de andere twee vond ik niet erg mooi. En ik had wel gedacht dat ze de doek zou kiezen die Rob heeft geschilderd !quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ze had wat mij betreft het juiste doek te pakken; de andere twee leken voor geen meter
Opzich ook wel weer slim, zo kon ze eigenlijk het schilderij min of meer op voorkeur laten makenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ze koos het doek, onder andere ook vanwege alle details waarvoor ze die gast zelf opgebeld had![]()
'oh wat leuk, dat kerkje staat erop, en die pop'![]()
Als ze die andere twee niet gebeld heeft, had ze dus van te voren al bedacht dat ze zijn schilderij ging nemen....
Geweldig. Van ik ben kunstenaar en al er zo uitzien ookquote:
Willeke begon haar carriere ook met haar poes te tonen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:33 schreef Adelante het volgende:
Willeke is ook een mooier mens dan Balkenende
Ja was twee weken terug.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Adelante het volgende:
Hoezo ook? Deed Jan Peter daar ook aan mee?
Met z'n poes!??!?!1quote:
Meen je dat nou?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |