Geen storm, paar keer regen maar vooral als we onderweg waren! Verder best veel zon.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt tof, DE! Hebben jullie daar ook storm gehad of was het alleen mooi weer?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen storm, paar keer regen maar vooral als we onderweg waren! Verder best veel zon.
oh mijn toetje komt, appel en bosvruchtencrumble.Bye!
Om de hoek bij ons. We kijken bijna op het stadion uit. De Haarlemse Honkbalweek is bezig.quote:
Nice! Geniet er nog even van, de laatste dagen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen storm, paar keer regen maar vooral als we onderweg waren! Verder best veel zon.
oh mijn toetje komt, appel en bosvruchtencrumble.Bye!
Aure, ik moest vanavond aan je denken toen ik het Tshirt fotootje postte van Babi J.quote:
Ah! Ik zat me echt het hoofd te breken waar de afkorting voor zou kunnen staanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Om de hoek bij ons. We kijken bijna op het stadion uit. De Haarlemse Honkbalweek is bezig.
Vorige edities zaten we er altijd zelf bij. Dit jaar nog niet geweest.
Haarlemse Honkbalweek 2010
Daar zou ik echt nooit opgekomen zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Om de hoek bij ons. We kijken bijna op het stadion uit. De Haarlemse Honkbalweek is bezig.
Vorige edities zaten we er altijd zelf bij. Dit jaar nog niet geweest.
Haarlemse Honkbalweek 2010
Dankjewelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aure, ik moest vanavond aan je denken toen ik het Tshirt fotootje postte van Babi J.
Ik wens jou en je vrienden, de ouders van het manneke, alvast heel veel sterkte morgen(en in de toekomst natuurlijk)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.ongein.nl/video-wat-zeg-je--12140.aspx?sms_ss=email
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
En het sporten ging weer lekker, was een opsteker na donderdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |