Overleef je dat wel een beetje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn dagen waar het mis gaat. Zelfs hier. Soms ben ik hier maanden niet.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
Gisteravond. ;s Middags viel het wel mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wel![]()
en daar is ook alles mee gezegd![]()
[..]
ik heb jouw gister dan gemist
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat je stembanden sparen zo te lezen.
Onderschat een dame die 85% scoort op een nerd test niet hequote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Open? Ik heb het niet altijd even goed gemerkt. Gisteren bijvoorbeeld voelde ik me echt niet welkom hier.
quote:
Prima.quote:
Nee, ik maar ik overschat een vrouw in een auto ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Onderschat een dame die 85% scoort op een nerd test niet he
Nee dat niet maar als er iets gezegd werd, werd er nauwelijks of niet op gereageerd. Het is gewoon lastig om er tussen te komen jullie hebben al een hele geschiedenis samen, snap je een beetje wat ik bedoel of moet ik het nog meer uit gaan leggen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:39 schreef DaMart het volgende:
Hoezo? Zijn ze jullie welkomstdrankjes vergeten dan?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteravond. ;s Middags viel het wel mee.
Meer het totaal genegeerd worden en incrowd gesprekken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Zijn ze jullie welkomstdrankjes vergeten dan?
Oh, over al die meets weet ik ook niets, die negeer ik ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meer het totaal genegeerd worden en incrowd gesprekken.
Rammsteinquote:
Sorry, mijn fout.quote:
dat kloptquote:
Maakt niet uit.quote:
Smaken verschillen. Dus het is geen feit.quote:
dat is waarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Dus het is geen feit.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Onderschat een dame die 85% scoort op een nerd test niet he
Maar wel een overeenkomst tussen GF en mij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Dus het is geen feit.
Hoe koud is het daar dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
En nu ga ik eens ondertussen wat knutselen aan een prijsvraag, het is te koud om buiten te wandelen.
Vooral in een Russische auto zekerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik maar ik overschat een vrouw in een auto ook niet.
I will prevail!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet wie je zoekt he. En welke score die heeft.
In het Verre Oosten des vaderlands? Geen idee, ik heb geen thermometer bij de hand.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
Hey, ik voldoe aan de TT maar ga hem nu niet drinken
[..]
Hoe koud is het daar dan?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet maar als er iets gezegd werd, werd er nauwelijks of niet op gereageerd. Het is gewoon lastig om er tussen te komen jullie hebben al een hele geschiedenis samen, snap je een beetje wat ik bedoel of moet ik het nog meer uit gaan leggen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meer het totaal genegeerd worden en incrowd gesprekken.
quote:
Ik woon anders ook in het oosten en hier is het nog ruim 23 gradenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het Verre Oosten des vaderlands? Geen idee, ik heb geen thermometer bij de hand.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
En nu ga ik eens ondertussen wat knutselen aan een prijsvraag, het is te koud om buiten te wandelen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt![]()
.
[..]
Tuurlijk, af en toe heb je dat in elke SC, dus ook hier ontkom je daar niet aan..
En vanmiddag was er natuurlijk ook een andere groep behoorlijk incrowd aan het posten hier.
[..]
Niet alleen Rammstein... ik heb ook Blümchen gepost en de Swedish Chef!.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar wel een overeenkomst tussen GF en mij.
quote:
he trevquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik woon anders ook in het oosten en hier is het nog ruim 23 graden
Daar heb jij weer gelijk in, we waren aardig over de bbq aan het kletsen, excuses daarvoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
.
Tuurlijk, af en toe heb je dat in elke SC, dus ook hier ontkom je daar niet aan..
En vanmiddag was er natuurlijk ook een andere groep behoorlijk incrowd aan het posten hier.
iddquote:
Als je dat zal willen doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he trev![]()
moet ik operatie stofwolk nog uitleggen?
quote:
och we moeten mekander nog leren kennenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in, we waren aardig over de bbq aan het kletsen, excuses daarvoor
Deze is heel bijzonder en had z'n veel te dunne zomerjasje al aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax! Pinguïns kunnen geen last hebben van de kou.
Iets met 20 centimeter toch en een bronvermelding?quote:
Mooiquote:
Als het vuurtje onder me aangestoken wordt mag deze. Benzin mag ook, maar daar zal de uitvaartmaatschappij niet zo blij mee zijn. De familie ook nietquote:
I know. Maar dat krijg je zo 2 dagen na een meet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
[..]
[..]
Niet alleen Rammstein... ik heb ook Blümchen gepost en de Swedish Chef!.
altijd leuk, nieuwe mensen leren kennenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och we moeten mekander nog leren kennen
Centimeter? Als ik alle pillen zou bestellen die in de prbox langskomen mag je daar gerust meter van makenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iets met 20 centimeter toch en een bronvermelding?![]()
Jou ken ik al!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och we moeten mekander nog leren kennen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Centimeter? Als ik alle pillen zou bestellen die in de prbox langskomen mag je daar gerust meter van maken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het vuurtje onder me aangestoken wordt mag deze. Benzin mag ook, maar daar zal de uitvaartmaatschappij niet zo blij mee zijn. De familie ook niet
Die clip is zo geweldigquote:
het is een overblijfsel van werken bij kpn.quote:
Oh zoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is een overblijfsel van werken bij kpn.
16:59-iedereen aanwezig en bezig![]()
17:00-binnen 1 seconde de hele afdeling leeg, 1 bureau stoel die nog een stukje nadraaide en de deur die dicht viel.![]()
dus om 17:00 was daar operatie stofwolk, als de sodemieter weg wezen.
Die had ik al, als je goed leestquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik de FP-box meetel, dan maak je er maar 20 meter van![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |