Hahahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik citeer, mn vriend die aan het xboxen is:
"DAT MEEEN JE NIET, CRAPSHIT"
"KAKZAKKEN"
ik: "ben je dood?"
hij: "NEUH"
hij: "Kut, nou wel"
Daarom game ik het liefst niet als er anderen bij zijn. *Is net zo*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik citeer, mn vriend die aan het xboxen is:
"DAT MEEEN JE NIET, CRAPSHIT"
"KAKZAKKEN"
ik: "ben je dood?"
hij: "NEUH"
hij: "Kut, nou wel"
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze schieten allemaal hiero, pokke herrie...Die krijgt mijn vriend vrijdag binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker mee gamen.
Ik zat gister op de xbox online te spelen met mijn headset op niet in de gaten dat ze mij ook konden horen, dus mijn vriend vraagt iets en ik reageer. Hoor je opeens als die jongens, nee dat bestaat niet het is een meisje die kunnen dat toch helemaal niet goed.
All good things are wild and free.
*WoW account maar weer eens aanslingertquote:
NEEE ZEG NOU GEEN WOW!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
*WoW account maar weer eens aanslingert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEEE ZEG NOU GEEN WOW!WOW WOW WOW WOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Hee, je moet wel wat te wensen over houden hč?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
IK MAG 2 PAKKETJES VAN TD VOLGENDE MAAND
Jezesquote:
Ik heb gelukkig niks meer onderweg... al wil ik er nog wel een paar van die nieuwe catrice collectie...quote:
Mijn vriend zou me op straat zetten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niks meer onderweg... al wil ik er nog wel een paar van die nieuwe catrice collectie...
Mijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn vriend zou me op straat zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |