quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
say whut? nee geen muggen was duidelijker
Niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil ook weer meedoen aan de doos, maar ik heb niet echt iets om erin te stoppen.
ja pciesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]ik begin een beetje te brabbelen geloof ik
Ik wou iig zeggen dat er geen muggen de tent in kunnen als ik in de tent lig te lezen
*goh daph, was dat nou zo moeilijk?*
Nee maar we krijgen nooit post op maandag en vandaag waren er geen brieven, alleen geadresseerde reclamequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wtf, nog steeds niet?
dan hoop ik wel dat hij morgen komt..
En als ze aankomen blijkt dat je geen SV hebt besteld maar iets andersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef Mss het volgende:
Ik praat het trouwens goed omdat ik al tijden zonder SV zit en dan lukt lakken echt niet. En iedere keer als ik SV bestel komen de pakketjes niet aan
ik wil best voor je sturen maar dan krijg je maar een half potje thuisquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef Mss het volgende:
Ik praat het trouwens goed omdat ik al tijden zonder SV zit en dan lukt lakken echt niet. En iedere keer als ik SV bestel komen de pakketjes niet aan
147. (En 31 untried, valt me nog best mee)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet?
Hoeveel lakkies heb jij eik?
Ja nee, dan schiet het niet opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
147. (En 31 untried, valt me nog best mee)
Ik kan gewoon geen afstand doen van m'n lakkies.Op een stel Heromes na, maar die zijn gewoon suf.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil best voor je sturen maar dan krijg je maar een half potje thuis
Dat is beter als de verkeerdequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil best voor je sturen maar dan krijg je maar een half potje thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het. Het wordt ook wel makkelijker, vooral als iemand iets heeft wat ik wil en een lijstje heeft waarop een lakkie staat wat ik op zich wel tof vind, maar niet super.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nee, dan schiet het niet op
Ik had dat eerst ook, maar ben er inmiddels wel makkelijker in geworden geloof ik. Zo heb ik YDKJ geruild, die wilde ik houden omdat het zo'n populaire kleur was, maar ik heb al zoveel van die tinten, dan is het gewoon sufEn nu is iemand er blij mee
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
IK MAG 2 PAKKETJES VAN TD VOLGENDE MAAND
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
IK MAG 2 PAKKETJES VAN TD VOLGENDE MAAND
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik citeer, mn vriend die aan het xboxen is:
"DAT MEEEN JE NIET, CRAPSHIT"
"KAKZAKKEN"
ik: "ben je dood?"
hij: "NEUH"
hij: "Kut, nou wel"
"KAKZAKKEN"
ik wil ook gamenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
"KAKZAKKEN"
"KAKZAKKEN"