abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:30:32 #1
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:30:57 #2
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84004533
Wist niet of hij er al stond....
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:34:32 #3
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84004743
quote:
Van Marwijk en Van Bronckhorst geridderd
Feyenoord nieuws
Bert van Marwijk en Giovanni van Bronckhorst zijn dinsdag door demissionair premier Jan Peter Balkenende geridderd. Dit gebeurde tijdens een bijeenkomst op het Catshuis.
Minister Ab Klink liet tijdens het bezoek aan het Catshuis weten dat Hare Majesteit de Koningin besloten heeft om de bondscoach en de aanvoerder van Oranje te eren voor hun prestaties in Zuid-Afrika. Nederland reikte tot de finale van het WK.
Demissionair minister-president Jan Peter Balkende prees de teamgeest van dit Nederlands elftal: 'Dit Nederlands elftal was een elftal in balans. Een sterk elftal. Mentaal en fysiek. Het was een team. Hecht en harmonieus. Het was een gedisciplineerd collectief met een missie. Vol veerkracht, vechtlust en vertrouwen.'
De premier noemde het een inspiratiebron. 'Want kijk hoe ver deze mentaliteit ons heeft gebracht. Dat is een groot compliment waard. Aan de spelers, maar zeker ook aan de staf onder leiding van Bert van Marwijk.' Het had zijn weerslag op het hele land. 'Oranje was één, maar Nederland stond ook als één man achter Oranje. Het voetbal werd meer dan ooit tevoren samen beleefd door de supporters. Als collectief. Als team.'
Vizeweltmeiser
Demissionair minister Ab Klink (Sport) prees bondscoach Bert van Marwijk als 'peoplesmanager'. Ook nam hij aanvoerder Giovanni van Bronckhorst apart die met de finale tegen Spanje zijn carrière als profvoetballer afsloot. Hij refereerde aan de Duitse term voor de verliezend finalist: Vizeweltmeister. Bij de zij-ingang van het Catshuis hadden zich enkele honderden mensen verzameld, zij onthaalden de voetballers met gejuich en getoeter.
Van Marwijk liet weten ,,sprakeloos'' te zijn. ,,Nu zijn we nog een beetje teleurgesteld, maar ik denk dat we over een tijdje met een grote glimlach hieraan terugdenken'', zei Van Bronckhorst.
Hoop dat hij de afscheidswedstrijd tegen Mallorca wint...
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:36:15 #4
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84004820
quote:
Royston Drenthe keert mogelijk één jaar terug in de Kuip
Feyenoord nieuws
Royston Drenthe speelt mogelijk volgend seizoen weer in De Kuip. Volgens de Portugese sportkrant A Bola wil Feyenoord de Rotterdammer huren als voorlopige vervanger van de gestopte Giovanni van Bronckhorst.
Coach José Mourinho heeft komend seizoen geen plaats voor Drenthe bij Real Madrid, daarom acht hij het beter als hij elders ervaring op gaat doen. Naast Feyenoord willen ook Sporting Clube de Portugal, Juventus en Ajax Drenthe graag huren. Laatstgenoemde lijkt geen kans te hebben. Drenthe gaf in zijn Feyenoord-periode aan voor geen andere club in Nederland te spelen dan Feyenoord. Sporting lijkt de beste papieren te hebben. De Portugese topclub heeft al diverse gesprekken met zowel Drenthe als Real Madrid gevoerd. Feyenoord heeft op de linksback positie momenteel Tim de Cler en de jonge Bruno Martins Indi spelen.
Benieuwd hoe ze hem gaan betalen...
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:37:21 #5
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84004886
quote:
Feyenoord begint aan trainingskamp
Feyenoord nieuws
De selectie van Feyenoord heeft maandagmiddag de eerste groepstraining tijdens het trainingskamp in Zeeland afgewerkt. Op het veld van S.V. Sluis sloten Ron Vlaar en Leroy Fer zich weer aan bij de groep. Vlaar en Fer trainden de afgelopen dagen individueel vanwege lichte hamstring- en liesklachten, maar maakten maandag de volledige training mee.
Dinsdag staan er twee groepstraining op het programma.Woensdagavond spelen de Rotterdammers om 19.00 uur een oefenduel met het Zeeuws elftal.Die wedstrijd wordt gespeeld op het veld van topklasser HSV Hoek.
pi_84004918
Zeeland . Toe maar
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:39:02 #7
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84004977
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Righteous het volgende:
Zeeland . Toe maar
Het weer is hier goed....
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:22:23 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_84007306
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:36 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

Benieuwd hoe ze hem gaan betalen...
Zou leuk zijn maar ik geloof toch niet dat het gaat gebeuren.
Eurotekens Drenthe gaat het waarschijnlijk bij Juve proberen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_84010171
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zou leuk zijn maar ik geloof toch niet dat het gaat gebeuren.
Eurotekens Drenthe gaat het waarschijnlijk bij Juve proberen.
En gelijk heeft-ie
pi_84010339
Komt er nog een nieuwe spelerslijst in de OP ?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:55:31 #11
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_84013425
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Righteous het volgende:
Zeeland . Toe maar
Is toch ook buitenland.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:19:16 #12
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_84014540
Men wat ga ik Gio missen
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_84014705
Als Van Bronckhorst nou eens een paar wedstrijden bij ons had gespeeld zoals 'ie bij Oranje deed, dan hadden we een stuk meer aan 'm gehad.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:27:29 #14
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84014961
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef Sloggi het volgende:
Als Van Bronckhorst nou eens een paar wedstrijden bij ons had gespeeld zoals 'ie bij Oranje deed, dan hadden we een stuk meer aan 'm gehad.
Op dit WK heeft hij niet echt een rechtsbuiten tegen hem gehad...
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:28:07 #15
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_84014991
Ja zo'n stille he
Neem van mij aan dat we hem gaan missen achterin
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:40:45 #16
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_84015583
Ik ga zaterdag even kijken bij de oefenwedstrijd tegen Barendrecht. Biertje erbij.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:29:01 #17
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84017936
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:28 schreef Winner_Taco het volgende:
Ja zo'n stille he
Neem van mij aan dat we hem gaan missen achterin
Jazeker, met z'n ervaring enzovoort, maarja, we zullen wel zien... wij kunnen er toch niks aan doen..
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:47:02 #18
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_84019036
quote:
De Goey in dienst bij RKC Waalwijk

Voormalig Feyenoord en Sparta-doelman Ed de Goey wordt de komende twee jaar keeperstrainer bij RKC. De Goey gaat daarnaast hoofdtrainer Ruud Brood assisteren bij de wedstrijden van de naar de eerste divisie gedegradeerde club. De Goey had ook een aanbieding van Sparta op zak,maar deze week liet hij Sparta's commissaris technische zaken Rob Baan weten dat de aanbieding van RKC hem meer aansprak.
quote:
Pattinama's in beeld bij FC Dordrecht

Edinho en Jordao Pattinama zijn deze week bij FC Dordrecht op proef. De twee zonen van oud-prof Ton Pattinama zijn met FC Dordrecht mee op trainingskamp naar Zeegse in Drenthe. Edinho stond de laatste jaren onder contract bij NAC Breda, maar kwam onder trainer Robert Maaskant nauwelijks aan spelen toe. Jordao speelde drie wedstrijden in het eerste elftal van Feyenoord.

Vorig seizoen werd hij verhuurd aan Excelsior, maar die uitleenperiode werd geen succes. Jordao had zich voor het komende seizoen ingeschreven bij de amateurs van SC Feyenoord.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:44:37 #19
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84022235
quote:
Mokotjo: 'Iets moois laten zien bij Feyenoord'
13/07/2010 20:26

Feyenoord is net als overige Eredivisieclubs alweer enkele weken in training. Voor Kamohelo Mokotjo is het zijn eerste lange periode met zijn nieuwe ploeggenoten.

De middenvelder kwam begin vorig seizoen over van het Zuid-Afrikaanse Supersport United en werd door Feyenoord direct verhuurd aan Excelsior. Met deze satellietclub dwong Mokotjo afgelopen seizoen promotie naar de Eredivisie af. Nu is de Zuid-Afrikaans terug bij Feyenoord om zijn kans te grijpen.

'Ik voel wel enige druk, maar kan er goed mee omgaan', vertelt Mokotjo op de website van Feyenoord . 'Ik heb vertrouwen in mezelf en moet er alles aan doen om een betere speler voor het elftal te worden.'

Mokotjo is overigens vol vertrouwen dat Feyenoord in de nabije toekomst weer successen kan begroeten. 'Ik geloof er heilig in dat we weer grote dingen kunnen doen met Feyenoord. We hebben een jonge ploeg. Jonge mensen hebben energie en ambities en zijn vol passie. We willen dingen bereiken.'

'Natuurlijk hebben we de tijd, maat we realiseren ons ook dat we het nu al in ons hebben om goede prestaties neer te zetten. Zo lang wij mentaliteit tonen en niet denken dat de buit al binnen is, kunnen we mooie dingen laten zien.'
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:04:43 #20
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_84023478
Ik ben wel benieuwd naar hoe de jeugdspelers gaan presteren dit seizoen . Stiekem hoop je er toch op dat het een gouden generatie is waardoor we mee kunnen doen om de titel. Ben vooral benieuwd naar Castaignos .

Kan de OP trouwens geüpdatet worden voor het nieuwe seizoen?
2000 light years from home
pi_84023734
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef Merkie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe de jeugdspelers gaan presteren dit seizoen . Stiekem hoop je er toch op dat het een gouden generatie is waardoor we mee kunnen doen om de titel. Ben vooral benieuwd naar Castaignos .
Precies, alleen daarom ben ik al fanatieker voor Feyenoord, omdat ik zo benieuwd ben naar de prestaties van alle talenten, en ik gun ze het ook allemaal zo. Heb er meer binding mee dan de zoveelste middelmatige aankoop van tegen de 30.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:12:23 #22
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_84023917
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Precies, alleen daarom ben ik al fanatieker voor Feyenoord, omdat ik zo benieuwd ben naar de prestaties van alle talenten, en ik gun ze het ook allemaal zo. Heb er meer binding mee dan de zoveelste middelmatige aankoop van tegen de 30.
Dat heb ik ook wel. Kijk nu wel weer uit naar het nieuwe seizoen eigenlijk, dat hopelijk mee gaat vallen.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:12:29 #23
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_84023926
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef Merkie het volgende:

Kan de OP trouwens geüpdatet worden voor het nieuwe seizoen?
Ik zou er vooral niet teveel van verwachten .
Als ze op niveau eerste divisie spelen mag je al blij zijn
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:13:45 #24
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_84024008
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Het is ook een beetje hopen tegen beter weten in .
pi_84024211
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dat is wel overdreven pessimistisch. Ik denk dat Feyenoord gaat strijden voor "het linkerrijtje". Natuurlijk veel lager dan waar ze horen, maar niet zo dramatisch als jij het je voorstelt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:21:57 #26
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_84024511
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is wel overdreven pessimistisch. Ik denk dat Feyenoord gaat strijden voor "het linkerrijtje". Natuurlijk veel lager dan waar ze horen, maar niet zo dramatisch als jij het je voorstelt.
Nee dat bedoel ik ook niet
De club zelf mag neem ik aan een plek in de top 5 zeker wel ambiëren
Ik bedoel het niveau van die superjonge gassies . Die zijn nauwelijks betaald voetbal gewend , en zeker niet op Eredivisie-niveau . Dus lijkt me sterk dat ze zomaar ff meeballen op het hoogste niveau .
Aan de andere kant heb je de Vrij als levende bewijs dat het wel kan . Alleen ga er bij jongens als Castagnos en Mokotjo maar niet vanuit .
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:42:46 #27
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84043027
quote:
Pittige training in aanloop naar duel met Zeeuws elftal
Feyenoord nieuws
De selectie van Feyenoord heeft woensdagochtend enkele uren voor de aftrap van het oefenduel met het Zeeuws elftal nog een intensieve training afgewerkt. Trainer Mario Been legde op het veld van SV Sluis de nadruk op voetbaltactische onderdelen en stond uiteindelijk een uur en drie kwartier met zijn spelers op het veld.
Ondanks de hitte en de wedstrijd tegen het regioteam op woensdagavond werd er door de Feyenoorders niet ingehouden tijdens de derde dag van het trainingskamp in Zeeland. Been liet zijn spelers onder meer een positiespel doen en vooral ook veel afwerken op doel.

Feyenoord treedt woensdagavond op het veld van topklasser HSV Hoek aan voor de vierde oefenwedstrijd van de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Na overwinningen op VVSB, Voorschoten'97 en Sportclub Feyenoord is ditmaal het Zeeuws elftal de tegenstander. Het duel begint woensdag om 19.00 uur.
pi_84050912
quote:
Vlaar nieuwe aanvoerder Feyenoord
CADZAND - Ron Vlaar is komend seizoen eerste aanvoerder van Feyenoord. Leroy Fer is benoemd tot reserve-aanvoerder. “Je hebt de primeur,” zegt Feyenoord-trainer Mario Been tegen NUsport.

“Ik heb het de jongens een goede week geleden al verteld, maar het voor de buitenwacht nog even voor me gehouden.”

Been hoefde niet lang na te denken over zijn keuze voor zijn nieuwe captains, die de gestopte Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay opvolgen.

“Ik vond het voor die jongens belangrijk om ze deze rol te geven. Ik ben ervan overtuigd dat Ron binnen nu en twee jaar honderd procent toe is aan Oranje. Dit moet hem weer een klein stukje extra stimulans geven om opnieuw beter te worden.''

''En Leroy kan een nieuwe Mark van Bommel of Nigel de Jong worden. Ron en hij zijn twee uitstekende gasten én jongens die gaan meegroeien met het toekomstplaatje van Feyenoord. Ik hoop en verwacht dat ze de handschoen oppakken.”
quote:
Been probeert Wijnaldum als spits

CADZAND - Feyenoord-trainer Mario Been begint woensdag in de oefenwedstrijd tegen het Zeeuws elftal in Hoek met Georginio Wijnaldum in de spits.

Hij wil daarmee experimenteren, nu Luc Castaignos (op pad met Oranje onder-19), Sekou Cissé (geblesseerd) en Jon Dahl Tomasson (op vakantie én geblesseerd) niet inzetbaar zijn.

"Doordat ik geen spits voorhanden heb, heb ik Gini gevraagd wat hij ervan vond om een keer in de punt te spelen," zegt Been tegen NUsport.

"Nou, dat leek hem hartstikke leuk. Hij zei al dat hij zeker vijftien goals verwacht te maken als hij een heel seizoen in de spits mag spelen. We gaan maar eens kijken wat het wordt."

De Rus Fedor Smolov, die zo goed als zeker wordt geleend van Dinamo Moskou, hoopt komende week zijn werkvergunning te krijgen. Hoewel het twintigjarige talent eigenlijk een schaduwspits is, verwacht Been hem ook te kunnen gebruiken als centrumspits.

"Met zijn loopacties en kracht heeft hij daar de kwaliteiten voor. Ik hoop hem zo snel mogelijk te begroeten."
pi_84051954
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

[..]

Opvallend, Fer als vice-aanvoerder... Misschien een indicatie van Been dat hij hem echt niet kwijt wil?
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:03:35 #30
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_84055458
quote:
Hij zei al dat hij zeker vijftien goals verwacht te maken als hij een heel seizoen in de spits mag spelen.
Jaja, twee jaar gelden vond hij zich al rijp voor de CL. Ik ben al blij als hij op doel schiet i.p.v. naast of over, dus laat hem daar eerst maar eens mee beginnen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:08:53 #31
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_84055684
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:49 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Opvallend, Fer als vice-aanvoerder... Misschien een indicatie van Been dat hij hem echt niet kwijt wil?
Is het niet gewoon een marketingtruukje? Denk dat Vlaar en Fer de meestgewilde spelers zijn van Feyenoord, dus door ze aanvoerder en vice-aanvoerder te maken zou je hun waarde op kunnen drijven .
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:25:09 #32
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_84062534
quote:
Smolov definitief naar Feyenoord

Fedor Smolov speelt dit seizoen definitief voor Feyenoord. De Rus wordt voor een jaar gehuurd van Dinamo Moskou. Smolov was vorige week al een paar dagen in Rotterdam om een indruk te krijgen van Feyenoord.Smolov is een aanvallende middenvelder die ook in de spits uit de voeten kan. Zijn Russische club wilde de 20-jarige aanvaller graag verhuren om meer ervaring op te doen.

Er is wel afgesproken dat hij eventueel in de winterstop terug kan keren naar Moskou. Smolov was woensdag nog niet aanwezig bij Feyenoord in het oefenduel tegen de Zeeuwse selectie. Hij verblijft momenteel nog in zijn vaderland in afwachting van een werkvergunning.
quote:
Pattinama's niet naar FC Dordrecht

Jordao en Edinho Pattinama gaan niet spelen voor FC Dordrecht. De twee zonen van Ton Pattinama waren op proef bij de club uit de Jupiler League. Volgens technisch manager Marco Boogers heeft het niet met de kwaliteit van de spelers te maken dat ze zijn afgetest. 'FC Dordrecht is op zoek naar spelers die in een twee spitsensysteem kunnen functioneren. Ik vind Edinho en Jordao meer spelers voor een systeem met drie spitsen'.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_84069079
0-0 tegen de Zeeuwse selectie
pi_84070209
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
0-0 tegen de Zeeuwse selectie
Ah dat begint al weer lekker
pi_84070449
Ach, boeiend, tegen die andere 2 ging het wel goed en ik kan me goed voorstellen dat als je in dit weer voetbalt tegen zo'n ploegje dat je meer aan de douche denkt dan aan het scoren van een doelpunt.
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:00:12 #36
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_84070583
quote:
Feyenoord niet voorbij Zeeuws elftal

Feyenoord heeft woensdagavond de oefenwedstrijd tegen het Zeeuws elftal teleurstellend met 0-0 gelijkgespeeld. De ploeg van trainer Mario Been creëerde in Hoek voldoende kansen, maar het ontbreken van de centrumaanvallers Jon Dahl Tomasson en Luc Castaignos en de eveneens afwezige Sekou Cissé deed zich in de afwerking duidelijk voelen.

Zeeuws elftal – Feyenoord 0-0

Opstelling Feyenoord: Mulder; De Vrij (46’ Fernández), Vlaar (46’ Bahia), Hofland, De Cler; El Ahmadi (46’ Leerdam), Mokotjo, Auassar (46’ Bruins); Schaken, Wijnaldum en Biseswar.
Toch beschamend hoor. De selectie begint ook steeds meer Heracles-achtige vormen aan te nemen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:04:09 #37
53267 TC03
pi_84070802
Lekker de 0 gehouden.
pi_84071760
Bazen verdediging hebben we.
Ik voorspel trouwens een kwakelend seizoen voor Tomasson en Cissé.
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:37:46 #39
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_84072358
Smolov is trouwens gratis.

Feyenoord vindt in Smolov gratis spits
pi_84072451
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:37 schreef ursel het volgende:
Smolov is trouwens gratis.

Feyenoord vindt in Smolov gratis spits
Over 2 maanden staat hij op Maandagavond te ballen tegen het 2e van RKC.
Nee ik hoop heel erg dat het een goede spits is maar ik verwacht gewoon van alle aankopen eens gewoon helemaal niets, kan het alleen maar meevallen. Als ze maar niet weer met die goedkope anti-020 praat komen en dan meteen geliefd zijn bij het Legioen maar er gewoon niks van bakken.
pi_84072923
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, boeiend, tegen die andere 2 ging het wel goed en ik kan me goed voorstellen dat als je in dit weer voetbalt tegen zo'n ploegje dat je meer aan de douche denkt dan aan het scoren van een doelpunt.
Weer was niks mis mee in hoek, met het spel wel. Vond Schaken het beste spelen.

De grootste prestatie vandaag kwam niet van de spelers, maar van de supporters van buiten zeeland die het plaatsje hoek wisten te vinden en daar ook nog eens het sportpark. Godverdomme, wat een gehucht was dat
pi_84074253
Heb even moeten puzzelen maar in mijn ogen is dit de beste opstelling voor komend seizoen:

4-4-2, Opkomende backs, ruit op het middenveld met veel voetballend vermogen en voorin bewegende spitsen.

------------------------------------------------------------CASTAIGNOS--------------------------------------------
------------------------------------CISSE--------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------BRUINS--------------------------------------------------------------
-------------------------FER----------------------------------------------------WIJNALDUM---------------------------
--------------------------------------------------EL AHMADI------------------------------------------------------------

------DE CLER-------------------------------------------------------------------------------FERNANDEZ-----------
-------------------------------------------BAHIA--------------VLAAR (C)----------------------------------------------

---------------------------------------------------------DARLEY-----------------------------------------------------------
pi_84074638
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:23 schreef F.M.D. het volgende:
Heb even moeten puzzelen maar in mijn ogen is dit de beste opstelling voor komend seizoen:

4-4-2, Opkomende backs, ruit op het middenveld met veel voetballend vermogen en voorin bewegende spitsen.

------------------------------------------------------------CASTAIGNOS--------------------------------------------
------------------------------------CISSE--------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------BRUINS--------------------------------------------------------------
-------------------------FER----------------------------------------------------WIJNALDUM---------------------------
--------------------------------------------------EL AHMADI------------------------------------------------------------

------DE CLER-------------------------------------------------------------------------------FERNANDEZ-----------
-------------------------------------------BAHIA--------------VLAAR (C)----------------------------------------------

---------------------------------------------------------DARLEY-----------------------------------------------------------

Dat gaat een leuk seizoen voor Schaken worden kan hij nooit rechtsbuiten staan.

Gewoon 4-3-3 aanhouden veel gevaarlijker. Onberekenbaarheid van Cisse/Schaken/Wijnaldum/Biseswar op de flanken, en waarbij de Cler en Fernandez er nog eens overheen kunnen gaan.
pi_84075160
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:34 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat gaat een leuk seizoen voor Schaken worden kan hij nooit rechtsbuiten staan.

Gewoon 4-3-3 aanhouden veel gevaarlijker. Onberekenbaarheid van Cisse/Schaken/Wijnaldum/Biseswar op de flanken, en waarbij de Cler en Fernandez er nog eens overheen kunnen gaan.
Wil je wijnaldum nog een jaar verkloten op de flanken? Als '10' of rechtermiddenvelder kan die veel beter uit de voeten! We hebben gewoon geen echte buitenspelers, alleen schaken maar die vind ik niet goed genoeg. Daarom zou ik afstappen van 4-3-3.
  donderdag 15 juli 2010 @ 00:54:57 #45
53267 TC03
pi_84075179
4-3-3 met Schaken of anders niet, idd.
pi_84075278
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:53 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Wil je wijnaldum nog een jaar verkloten op de flanken? Als '10' of rechtermiddenvelder kan die veel beter uit de voeten! We hebben gewoon geen echte buitenspelers, alleen schaken maar die vind ik niet goed genoeg. Daarom zou ik afstappen van 4-3-3.
Dan ben je dus totaal niet gevaarlijk vind ik persoonlijk, en Cisse en Luc zijn een beetje hetzelfde soort spits fysiek sterk/snel/actie. Dat werkt vaak niet voorin 2 dezelfde. En daarbij waar heeft Luc nu al een basisplaats aan verdient ?
pi_84075292
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:53 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

In die opstelling zoals ie daar gepost staat zou ik inderdaad Wijnaldum op 10 (Bruins hoewel ie veel scoort in de voorbereiding tot nu toe) zetten en dan Auassar erbij.
  donderdag 15 juli 2010 @ 01:03:41 #48
53267 TC03
pi_84075378
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 01:00 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dan ben je dus totaal niet gevaarlijk vind ik persoonlijk, en Cisse en Luc zijn een beetje hetzelfde soort spits fysiek sterk/snel/actie. Dat werkt vaak niet voorin 2 dezelfde. En daarbij waar heeft Luc nu al een basisplaats aan verdient ?
Wijnaldum is gewoon geen buitenspeler, dus met 4-3-3 ben je sowieso niet gevaarlijk...
pi_84075404
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 01:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wijnaldum is gewoon geen buitenspeler, dus met 4-3-3 ben je sowieso niet gevaarlijk...
Schaken op rechts en Cisse op links lijkt me wel een goede optie eigenlijk.
  donderdag 15 juli 2010 @ 01:06:38 #50
53267 TC03
pi_84075443
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 01:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Schaken op rechts en Cisse op links lijkt me wel een goede optie eigenlijk.
Kan, daarom zei ik ook 4-3-3 mits Schaken.
pi_84075546
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 01:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ah, daar heb ik dan overheen gelezen
Alleen wie zit je ertussen? Luc, Smolov of Tomasson?
pi_84075585
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 01:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wijnaldum komt toch (no) echt te kort voor een nummer 10. Hij heeft een minder seizozen gedraaid vorig jaar maar ik geloof dat hij op de flank gewoon goed kan renderen. Hij heeft snelheid, heeft een goede passeerbeweging en een goede trap voor de voorzet. Maar vaak zit het gewoon bij zulke gasten in het koppie dat ze een nummer 10 willen zijn, en daardoor zich minder/ondergewaardeerd op de flank. Maar zulke spelers moet gewoon duidelijk gemaakt worden waar ze aan toe zijn en wat de plannen zijn, en dus niet de ene keer nr. 10 dan weer linksbuiten dan weer rechtsbuiten etc. Ik denk dat hij op 10 een beetje ondersneeuwt. Maar dat is mijn mening.
pi_84075615
Ik heb Wijnaldum eerlijk gezegd vrij weinig goede voorzetten zien geven hoor.
pi_84075649
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 01:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb Wijnaldum eerlijk gezegd vrij weinig goede voorzetten zien geven hoor.
Zoals ik zei hij heeft een minder seizoen gedraaid, maar hij heeft een goede trap in zijn been dus kan voor de voorzet of naar binnen voor een schot op doel.
  donderdag 15 juli 2010 @ 01:22:12 #55
53267 TC03
pi_84075713
Ik vind Wijnaldum helemaal geen 'goede' trap hebben eigenlijk.
pi_84075768
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 01:22 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Wijnaldum helemaal geen 'goede' trap hebben eigenlijk.
Dat mag jij vinden.
  donderdag 15 juli 2010 @ 02:06:01 #57
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_84076289
Voorzetten komen nooit aan en schoten op doel zijn 9 van de 10 keer niet eens op doel.
pi_84076414
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 02:06 schreef Merkie het volgende:
Voorzetten komen nooit aan en schoten op doel zijn 9 van de 10 keer niet eens op doel.
Je hebt het over Biseswar ?
  donderdag 15 juli 2010 @ 07:55:18 #59
268260 Dr.Mikey
pi_84077576
Wijnaldum was toch gewoon een middenvelder ----
R.I.P DTS.
pi_84078504
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:19 schreef Winner_Taco het volgende:
Men wat ga ik Gio missen
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_84080904
..

[ Bericht 57% gewijzigd door patrickt37 op 15-07-2010 10:35:20 ]
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:50:26 #62
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84083625
Gewoon 4-3-3 spelen, met Cissé / Biseswar / Schaken als evt. buitenspelers.
Wijnaldum / Bruins op nummer 10, controlerende middenvelders El Ahmadi en Fer.
Als Spits Smololov / Luc / Tomasson .
Of lijkt dit niet logisch?
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:51:27 #63
268260 Dr.Mikey
pi_84083673
Moeten we niet eens van die Bruins af ? 6 keer scoren tegen amateurs is leuk maar die jongen laat al een paar jaar niets meer zien.
R.I.P DTS.
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:53:03 #64
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_84083746
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moeten we niet eens van die Bruins af ? 6 keer scoren tegen amateurs is leuk maar die jongen laat al een paar jaar niets meer zien.

Wil je met nog minder spelers beginnen aan het seizoen?
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:54:33 #65
268260 Dr.Mikey
pi_84083821
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Wil je met nog minder spelers beginnen aan het seizoen?
Nee maar als je Bruins voor een prijs van rond de 1 miljoen kan verkopen moeten we dat gewoon doen.
Weg ermee zodra het kan.
R.I.P DTS.
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:55:15 #66
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84083873
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee maar als je Bruins voor een prijs van rond de 1 miljoen kan verkopen moeten we dat gewoon doen.
Weg ermee zodra het kan.
Moet er eerst een keer een club komen...
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:04:59 #67
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84094868
quote:
0 - 0, de samenvatting
Feyenoord nieuws
Feyenoord heeft woensdagavond de oefenwedstrijd tegen het Zeeuws elftal teleurstellend met 0-0 gelijkgespeeld. De ploeg van trainer Mario Been creëerde in Hoek voldoende kansen, maar het ontbreken van de centrumaanvallers Jon Dahl Tomasson en Luc Castaignos en de eveneens afwezige Sekou Cissé deed zich in de afwerking duidelijk voelen.

http://stream3.zeelandnet(...)selftal_20100714.wmv
quote:
Been: 'Schaken was in Zeeland onze beste speler'
Feyenoord nieuws
Mario Been was na afloop vanzelfsprekend niet tevreden over het doelpuntloze gelijkspel tegen het Zeeuws elftal, maar hechtte verder weinig waarde aan het oefenduel in Hoek. ‘Het is teleurstellend en natuurlijk moeten we er gewoon een paar inschieten’, zei de oefenmeester.
‘Maar verder zegt dit gelijkspel me niet zo veel. We zitten middenin een zware trainingsweek en zijn hier maar met een kleine groep. De jongens hebben vanochtend nog zwaar getraind en dat was vanavond terug te zien op het veld.’
In Hoek waren Jon Dahl Tomasson, Luc Castagnos en Sekou Cissé om uiteenlopende redenen niet inzetbaar, waardoor Been geen centrumspits tot zijn beschikking had. De oefenmeester reageerde daarom verheugd op het nieuws dat Dinamo Moskou-aanvaller Fedor Smolov Feyenoord op uitleenbasis komt versterken. ‘Zijn komst is heel positief’, zei Been. ‘Hij heeft tijdens zijn kennismakingsperiode laten zien als nummer tien goed uit de voeten te kunnen, maar hij is zeker nu ook een serieuze optie als diepe spits. Met Smolov hebben we er een heel goede speler bij.’

Op het veld in Hoek was de deze zomer van VVV-Venlo overgekomen Ruben Schaken vanaf de aftrap op rechts de gevaarlijkste aanvaller. ‘Ruben was heel dreigend’, vond Been. ‘Hij gaf een aantal uitstekende voorzetten die er door een echte spits zeker ingekopt waren.’

De aanvoerdersband werd tegen het Zeeuws elftal gedragen door Ron Vlaar. De centrale verdediger is na het vertrek van Giovanni van Bronckhorst door Been aangewezen als eerste aanvoerder. ‘Ron was hier aan toe en heeft het zelf afgedwongen’, besloot de coach. ‘Hij vervult een goede rol in de kleedkamer en ik denk dat het aanvoerderschap belangrijk is voor zijn ontwikkeling.’
quote:
Dirk Kuyt mogelijk naar Inter
Feyenoord nieuws
Rafael Benitez stelt alles in het werk om Dirk Kuyt naar Internazionale te halen. De Spanjaard is in Milaan de opvolger van José Mourinho en kent de kwaliteiten van Kuyt uit zijn tijd bij Liverpool. Benitez heeft daarnaast zijn zinnen gezet op Javier Mascherano, die al heeft aangegeven graag met hem mee te gaan van Liverpool naar Inter.
Als Kuyt dat ook ziet zitten, de clubs het een worden over een afkoopsom van het tot 2012 lopende contract van de international en Kuyt zelf een akkoord bereikt, wordt hij ploeggenoot van Wesley Sneijder.
quote:
Wijzigingen schema trainingskamp Zeeland
Feyenoord nieuws
Feyenoord traint zowel op donderdag als op vrijdag één keer tijdens het trainingskamp in Zeeland. De ploeg van trainer Mario Been staat donderdagochtend vanaf 10.30 uur voor een oefensessie op het veld van SV Sluis. Vrijdagmiddag staat om 16.00 uur eveneens een groepstraining op het programma. Feyenoord keert zaterdag terug uit Zeeland en zal die dag om 16.00 uur aantreden in en tegen Barendrecht.
quote:
Zaterdag ook kaartverkoop bij BVV Barendrecht
Feyenoord nieuws
Kaarten voor de vriendschappelijke wedstrijd tussen BVV Barendrecht en Feyenoord zijn komende zaterdag voor de wedstrijd ook bij de ingang van het hoofdveld te koop.
De wedstrijd tussen de kampioen uit de hoofdklasse en de Rotterdamse eredivisionist begint zaterdag om 16.00 uur. De poort is vanaf 13.00 uur open en wie nog geen kaartje heeft, kan daar alsnog een ticket kopen. Kaartjes kosten ¤ 12,50 (volwassenen) en ¤ 8,- (jeugd t/m 17 jaar). Leden van Barendrecht kunnen nog tot en met vrijdagavond kaarten tegen een gereduceerd tarief kopen (zie bericht hieronder). Wie zeker wil zijn van een kaartje, kan uiteraard terecht bij de voorverkoopadressen of bij de online kaartverkoop.
Overigens zijn alle toeschouwers zaterdag al vanaf 12.00 uur welkom op 'het gat van Barendrecht', het recreatieveld tussen veld 7 en veld 11. Daar staat een natje en een droogje klaar voor alle supporters die het duel bijwonen.
pi_84113386
Foto's van de prachtige wedstrijd in Zeeland:

http://www.feyenoordlife.nl/zeeuws_elftal.php
  vrijdag 16 juli 2010 @ 15:33:44 #69
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84135152
quote:
Feyenoord geeft Giovanni van Bronckhorst groots eerbetoon
Feyenoord nieuws
Giovanni van Bronckhorst heeft van Feyenoord een groots eerbetoon gekregen dat past bij de grote verdiensten die de afzwaaiende topspeler heeft gehad voor het Nederlandse voetbal in het algemeen en Feyenoord in het bijzonder. De Rotterdamse club eert haar aanvoerder van de afgelopen drie seizoenen door het Feyenoord Magazine éénmalig om te dopen in 'GIO', een uniek glossy bewaarmagazine dat volledig is gewijd aan de oer-Feyenoorder.
'Dit had ik nooit verwacht', zei Van Bronckhorst toen hij het eerste exemplaar in ontvangst nam. 'Ik vind het een enorme eer dat dit speciaal voor mij is gedaan nu het einde van mijn carrière aanstaande is. Ik kijk er ontzettend naar uit om op 25 juli tegen Real Mallorca in een hopelijk afgeladen Kuip afscheid te nemen van mijn eigen supporters. Dat is voor mij op voorhand al een heel bijzondere dag.'
In de afscheidsspecial bewijzen tal van prominenten, uit binnen- en buitenland en van binnen en buiten de sport, geheel belangeloos hun eer aan Van Bronckhorst. Onder hen de schrijvers Anna Enquist en Abdelkader Benali, striptekenaar Toon van Driel en vele van zijn oud-ploeggenoten en vrienden als Dennis Bergkamp, Henrik Larsson en kersvers wereldkampioen Carles Puyol.
Bovendien is het blad voorzien van exclusief materiaal doordat Giovanni's vrouw Marieke van Bronckhorst nauw betrokken was bij de totstandkoming en bijzondere (jeugd)foto's van de verdediger uit het familiealbum aanleverde. In een uitgebreid interview en een eigen column praat ze bovendien openhartig over hoe zij en haar man elkaar vonden, wat hem voor haar nog altijd zo bijzonder maakt en over de leuke en minder fijne kanten van het leven als spelersvrouw.
De WK-finale tegen Spanje was afgelopen zondag voor de 35-jarige Van Bronckhorst zijn laatste wedstrijd als aanvoerder van Oranje en Feyenoords clubicoon acteerde zodoende tot het laatste moment van zijn imposante loopbaan op het allerhoogste podium. Zondag 25 juli besluit hij zijn grootse carrière echt met een afscheidswedstrijd tegen Real Mallorca, dat hem door Feyenoord is aangeboden. Seizoenkaarthouders van de Rotterdamse club hebben gratis toegang tot dit bijzondere duel.
GIO, dat in de winkel los verkrijgbaar zal zijn voor 3,95 euro is een eenmalige uitgave van Feyenoord Magazine. GIO moet gezien worden als 'een fraai eerbetoon aan Van Bronckhorst', die zich als klein jongetje bij Feyenoord meldde, sportief het allerhoogste bereikte bij Europese grootmacht FC Barcelona en bij Oranje, maar in zijn hart altijd eerst en vooral Feyenoorder bleef.
Giovanni van Bronckhorst kreeg thuis het eerste exemplaar overhandigd. Zijn vrouw had samen met andere meewerkende familieleden het hele project voor de oer-Feyenoorder verborgen weten te houden. 'Na terugkeer van het WK ben ik al heel wat keren in het zonnetje gezet', zei Giovanni van Bronckhorst. 'Maar het leuke van dit blad is dat het iets tastbaars is en zowel voor mij als voor alle supporters een echt bewaarexemplaar. Echt geweldig!'
pi_84139966
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:33 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

Nu al zin in de 25e
pi_84141933
Volgens geruchten wil Feyenoord een spits van Chelsea; Borini huren, als ik de bronnen volg vanaf 'Feyenoordleven' kan ik het echter niet terugvinden, dus voor wat het waard is!

Fabio Borini is 20 jaar en eerste keus in het tweede elftal van Chelsea. Hij heeft vorig jaar 4 keer gescoord in 8 wedstrijden gescoord, waarvan er 2 invalbeurten zijn. Ook was hij topscoorder #2 van het jeugdteam, waar hij 11 keer heeft gescoord in 10 wedstrijden.
pi_84163626
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:58 schreef Jorwol het volgende:
Volgens geruchten wil Feyenoord een spits van Chelsea; Borini huren, als ik de bronnen volg vanaf 'Feyenoordleven' kan ik het echter niet terugvinden, dus voor wat het waard is!

Fabio Borini is 20 jaar en eerste keus in het tweede elftal van Chelsea. Hij heeft vorig jaar 4 keer gescoord in 8 wedstrijden gescoord, waarvan er 2 invalbeurten zijn. Ook was hij topscoorder #2 van het jeugdteam, waar hij 11 keer heeft gescoord in 10 wedstrijden.
Misschien hapt Chelsea met de wetenschap dat hij veel minuten zal kunnen maken, maar ze zijn tegelijkertijd ook extreem voorzichtig met hun 'juweeltjes'. Laten we het hopen dat we iig nog iets van een spits weten te bemachtigen ;x
  zaterdag 17 juli 2010 @ 15:58:16 #73
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84170513
quote:
Feyenoord zet opnieuw in op Europa League
Feyenoord nieuws
Feyenoord-trainer Mario Been kijkt met een realistische blik naar het nieuwe seizoen. De oefenmeester zag meerdere ervaren spelers vertrekken en een verbetering van de prestatie van afgelopen seizoen lijkt er dan ook niet in te zitten.
De Rotterdammers besloten het seizoen op een vierde plaats, met 23 punten achterstand op landskampioen FC Twente. Ook voor de komende jaargang is een plaats in de top vijf de doelsteling. "We willen ons weer plaatsen voor Europees voetbal", zegt Been in gesprek met het Algemeen Dagblad.

"Het bereiken van de poulefase in de Europa League is ons eerste doel", zo kijkt Been vooruit naar de play-offs in het tweede toernooi van Europa. "Verder willen we zo ver mogelijk komen in de beker."

Door de vierde plaats hoeft Feyenoord voorlopig nog niet serieus in actie te komen. "Ik moet er niet aan denken dat we net als FC Utrecht deze week al voorrondes hadden moeten spelen", reageert Been, die over een week richting Portugal trekt. Daar staan duels met Benfica en Aston Villa op het programma. "Dat zijn twee topwedstrijden waarin we er moeten staan."

Jon Dahl Tomasson was de enige actieve speler van Feyenoord die op het WK in Zuid-Afrika speelde. Ron Vlaar moest op het laatste moment afhaken, waardoor Been nauwelijks hinder ondervindt van het mondiale eindtoernooi. "Dat is bij sommige clubs wel anders", beseft hij. "Als ik de verhalen van Louis van Gaal lees over Bayern München, dan denk ik: hoe gaat hij dat managen?"
pi_84176241
Hopla Bruins gaat publiekslieveling worden.
pi_84177218
Bruins scoort veel zeg
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:05:56 #76
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_84179622
Alsie dat nou ook een keer in de competitie gaat doen
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:55:42 #77
53267 TC03
pi_84181215
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Bruins scoort veel zeg
Deed hij vorig seizoen in de voorbereiding ook.
  zondag 18 juli 2010 @ 00:18:48 #78
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84186243
quote:
'Smolov is nog niet mijn spits'
Feyenoord nieuws
Technisch directeur Leo Beenhakker van Feyenoord gaat ook na het binnenhalen van Fedor Smolov door met zijn zoektocht naar een gratis spits. Dat zei trainer Mario Been zaterdag na de 4-1 oefenzege op BVV Barendrecht, waarbij ook Beenhakker aanwezig was. “Ik verwacht dat er nog een spits bijkomt,” aldus Been.
De twintigjarige Smolov, die wordt geleend van Dinamo Moskou, is eigenlijk een schaduwspits. Volgens Been heeft hij ook de mogelijkheden om in de punt te spelen.
Targetman
“Maar ik wil er ook nog graag een echte spits bij, een targetman. Leo is daar nu mee bezig. Op dit moment is er echter nog niks concreet.”
Doordat Smolov nog wacht op een werkvergunning, Sekou Cissé nog steeds last heeft van zijn teen, Luc Castaignos in Frankrijk verkeert vanwege deelname aan het EK onder 19 en Jon Dahl Tomasson vanwege zijn WK-deelname nog vakantie viert, probeerde Been zaterdag voor de tweede keer deze week Georginio Wijnaldum uit in de spits.
Voordat de negentienjarige international van Jong Oranje in de slotfase uitviel met een kuitblessure was hij enkele keren dreigend in de zestien.
Gini heel goed
Bovendien scoorde hij de openingstreffer. “Ik vind dat Gini zijn rol heel goed invult,” aldus Been. “Hij beweegt goed en je ziet dat hij een goal kan maken. Ik hoop dat zijn blessure meevalt.”
Been hoopt dat Cissé komende week voor het eerst in de voorbereiding volledig mee gaat doen in de groep. Tomasson wordt volgende week zondag terugverwacht.
De Deen zal dan als toeschouwer aanwezig zijn bij de afscheidswedstrijd van Giovanni van Bronckhorst tegen Real Mallorca. Hij is nagenoeg hersteld van de spierblessure die hij tijdens het WK opliep.
quote:
Leroy Fer blijft last houden van zijn liesblessure in oefencampagne
Feyenoord nieuws
Leroy Fer heeft in het oefenduel tegen Barendrecht opnieuw last gekregen van een van zijn liezen. Dezelfde blessure hield het talent tot nog toe aan de kant, maar zaterdag deed de Feyenoorder een helft mee in de met 4-1 gewonnen oefenwedstrijd.
Na afloop baalde Fer: ,,Ik had gehoopt ervan af te zijn, maar de blessure is niet weg.’’ De middenvelder twijfelt zelfs of hij de start van de competitie over drie weken tegen FC Utrecht gaat halen.
,,Dat weet ik nu niet’’, aldus de aangeslagen Fer. ,,Ik zal opnieuw moeten herstellen, maar hoe lang dat gaat duren weet ik niet.’’
pi_84190590
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Deed hij vorig seizoen in de voorbereiding ook.
Ah, dat betekent dus niet dat ie in de basis komt, want ik vind 'm niks toevoegen
pi_84195102
quote:
Op zondag 18 juli 2010 07:03 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ah, dat betekent dus niet dat ie in de basis komt, want ik vind 'm niks toevoegen
Je zou die jongen eigenlijk alleen maar looptrainingen moeten laten doen
  zondag 18 juli 2010 @ 13:03:57 #81
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_84195287
Die 1-1 van Barendrecht was echt een staaltje puik verdedigen hoor.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 18 juli 2010 @ 13:48:08 #82
53267 TC03
pi_84196815
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:03 schreef Happel het volgende:
Die 1-1 van Barendrecht was echt een staaltje puik verdedigen hoor.
Niet altijd zo negatief doen.
pi_84196881
Inderdaad. Volgens mij is Happel een kloon van LoekB.
  zondag 18 juli 2010 @ 15:02:49 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_84199225
Ik constateerde alleen maar wat.

Samenvatting:
Elite
Tegen TTIP
pi_84204828
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:02 schreef Happel het volgende:
Ik constateerde alleen maar wat.

Samenvatting:

Dankje, had er nog geen beelden van gezien. De 1-1 is idd nogal knullig
pi_84217446
Ajax wist met 21-0 te winnen dus als dit al lastig voor ze is
  zondag 18 juli 2010 @ 23:59:20 #87
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_84217737
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:50 schreef Righteous het volgende:
21-1.
pi_84217745
Foto's van Barendrecht-Feyenoord:

http://www.feyenoordlife.nl/barendrechtfoto.php
pi_84221731
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:50 schreef Righteous het volgende:
1 Tegengoal telt voor 20
Dus 1-0...
  maandag 19 juli 2010 @ 07:54:03 #90
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_84223098
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:59 schreef Feyenoordlife het volgende:
Foto's van Barendrecht-Feyenoord:

http://www.feyenoordlife.nl/barendrechtfoto.php

Je stond bij mij in de hoek.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 juli 2010 @ 11:33:30 #91
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_84227480
Michael Lumb gehuurd van Zenit voor de linksback positie.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 19 juli 2010 @ 11:37:35 #92
268260 Dr.Mikey
pi_84227621
Kijk dat is al beter deens talent van het jaar een paar jaar terug.
R.I.P DTS.
  maandag 19 juli 2010 @ 11:40:51 #93
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84227737
Vast beter als De Cler in huidige staat.
  maandag 19 juli 2010 @ 11:43:08 #94
268260 Dr.Mikey
pi_84227830
We worden kampioen we worden kampioen
R.I.P DTS.
  maandag 19 juli 2010 @ 11:46:09 #95
53267 TC03
pi_84227939
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:33 schreef Reddiablo het volgende:
Michael Lumb gehuurd van Zenit voor de linksback positie.
Nooit van gehoord, maar heb wel diep respect voor Beenhakker. Al vier versterkingen terwijl we geen cent hebben.
pi_84229132
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nooit van gehoord, maar heb wel diep respect voor Beenhakker. Al vier versterkingen terwijl we geen cent hebben.
Of het versterkingen zijn moet nog blijken, maar goed bezig idd.
-
pi_84229344
Die 1-1 idd Zoiets mag Been echt nooit accepteren.
-
  maandag 19 juli 2010 @ 12:24:48 #98
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_84229366
Inderdaad, overspelen die wedstrijd!
pi_84229499
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:24 schreef Merkie het volgende:
Inderdaad, overspelen die wedstrijd!
Hoef je niet weer zo sarcastisch te reageren... Zoiets kan niet meer in de competitie straks.
-
  maandag 19 juli 2010 @ 12:29:37 #100
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_84229531
Er valt niks te accepteren, je kan het niet meer terugdraaien. Maar Been zal vast geen schouderklopjes gaan uitdelen als zoiets gebeurt hoor.
pi_84229562
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:24 schreef Ritmo het volgende:
Die 1-1 idd Zoiets mag Been echt nooit accepteren.
Darley reageerde gewoon te laat, klaar. Volgende wedstrijd.
pi_84229702
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:29 schreef Merkie het volgende:
Er valt niks te accepteren, je kan het niet meer terugdraaien. Maar Been zal vast geen schouderklopjes gaan uitdelen als zoiets gebeurt hoor.
Laat ik het zo zeggen: niet accepteren dat het nog een keer gebeurd in de toekomst.
-
pi_84229751
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:30 schreef Ruud het volgende:

[..]

Darley reageerde gewoon te laat, klaar. Volgende wedstrijd.
Juist, maar dat wil niet zeggen dat je na de wedstrijd nog even flink boos mag worden als trainer. In Europa straks kan zoiets niet meer voorkomen.
-
  maandag 19 juli 2010 @ 12:38:58 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_84229822
Boos worden heeft geen zin natuurlijk.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 juli 2010 @ 12:42:56 #105
53267 TC03
pi_84229990
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: niet accepteren dat het nog een keer gebeurd in de toekomst.
Er valt niks te accepteren, als er in de EL een dergelijke fout wordt gemaakt kan Been niet naar de scheids gaan en zeggen dat het doelpunt niet telt. Het gebeurt gewoon en je moet je uiterste best doen om de spelers beter te maken zodat het niet nogmaals gebeurt.
  Moderator maandag 19 juli 2010 @ 12:43:01 #106
138438 crew  Pizzakoppo
pi_84229995
Traint de Guzman nog mee?
pi_84230059
Lijkt me wel, iedereen moet 100 % gefocust en geconcentreerd zijn om komend seizoen een fatsoenlijke prestatie te leveren, en als er spelers dat niet zijn dan mag Been best duidelijk maken dat dat wel moet.

Gelukkig is de voorbereiding bedoeld om dit soort dingen eruit te krijgen.
-
pi_84230124
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Er valt niks te accepteren, als er in de EL een dergelijke fout wordt gemaakt kan Been niet naar de scheids gaan en zeggen dat het doelpunt niet telt. Het gebeurt gewoon en je moet je uiterste best doen om de spelers beter te maken zodat het niet nogmaals gebeurt.
Wat jij zegt geldt voor beter maken idd, maar dit heeft daar niets mee te maken. Dit is slordigheid en dat kan over een paar weekjes niet meer.

En je kunt het zeker wel accepteren/niet accepteren want als het de volgende wedstrijd weer voor komt is Mulder eerste keeper.
-
pi_84230138
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Traint de Guzman nog mee?
Gelukkig niet.

Dat pestjoch heeft nog steeds geen club.
-
  maandag 19 juli 2010 @ 12:48:09 #110
53267 TC03
pi_84230201
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat jij zegt geldt voor beter maken idd, maar dit heeft daar niets mee te maken. Dit is slordigheid en dat kan over een paar weekjes niet meer.

En je kunt het zeker wel accepteren/niet accepteren want als het de volgende wedstrijd weer voor komt is Mulder eerste keeper.
Toch zullen dit soort blunders, waarschijnlijk tegen Ajax in de laatste minuut waardoor we weer niet winnen, ook in de competitie gewoon voorkomen hoor. Bereid je maar vast voor.
pi_84230265
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Toch zullen dit soort blunders, waarschijnlijk tegen Ajax in de laatste minuut waardoor we weer niet winnen, ook in de competitie gewoon voorkomen hoor. Bereid je maar vast voor.
Vreemd hoe makkelijk jij/jullie normaal vinden.

Spelers kunnen er niets aan doen dat we een onervaren selectie hebben met niet al te veel kwaliteit, maar het minste wat je toch mag verwachten is dat ze zich voor 100 % geven?
-
  maandag 19 juli 2010 @ 12:50:41 #112
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_84230293
Inzet heeft niks te maken met concentratie. Jonge spelers maken fouten. Hoe meer jonge spelers, hoe meer kans op fouten. Daarnaast verkeert Feyenoord ook niet in de positie om betere vervangers aan te trekken, dus we zullen moeten roeien met de riemen die we hebben. Als Feyenoord nou Barcelona zou zijn dan kan je gewoon een betere speler kopen, alleen is dat niet zo.
  maandag 19 juli 2010 @ 12:51:44 #113
53267 TC03
pi_84230338
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vreemd hoe makkelijk jij/jullie normaal vinden.

Spelers kunnen er niets aan doen dat we een onervaren selectie hebben met niet al te veel kwaliteit, maar het minste wat je toch mag verwachten is dat ze zich voor 100 % geven?
Natuurlijk, maar mensen maken fouten, op elk niveau, in elke bedrijfsomgeving, in elke sport. Ook bij Feyenoord, ook in de competitie, ook in de beker, ook in de finale van de CL.
  Moderator maandag 19 juli 2010 @ 12:52:36 #114
138438 crew  Pizzakoppo
pi_84230369
quote:

[..]

Gelukkig niet.

en hij maar denken dat Chelsea of Barca hem wel ff zouden oppikken
pi_84230739
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef Merkie het volgende:
Inzet heeft niks te maken met concentratie. Jonge spelers maken fouten. Hoe meer jonge spelers, hoe meer kans op fouten. Daarnaast verkeert Feyenoord ook niet in de positie om betere vervangers aan te trekken, dus we zullen moeten roeien met de riemen die we hebben. Als Feyenoord nou Barcelona zou zijn dan kan je gewoon een betere speler kopen, alleen is dat niet zo.
Juist omdat we geen vervangers hebben moet je van iedereen opperste inzet verwachten.
En inzet heeft wel deels te maken met concentratie.
-
pi_84230793
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar mensen maken fouten, op elk niveau, in elke bedrijfsomgeving, in elke sport. Ook bij Feyenoord, ook in de competitie, ook in de beker, ook in de finale van de CL.
Klopt, dat blijf je altijd hebben. Maar dat moet je wel beperken door een professionele instelling waardoor je leert van je fouten.
-
pi_84230822
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

en hij maar denken dat Chelsea of Barca hem wel ff zouden oppikken
Met dat idee leefde hij echt idd. Hij wees zelfs Villereal (of een andere Spaanse subtopper) en PSV af.
-
  maandag 19 juli 2010 @ 13:04:29 #118
53267 TC03
pi_84230850
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, dat blijf je altijd hebben. Maar dat moet je wel beperken door een professionele instelling waardoor je leert van je fouten.
Natuurlijk, maar het kan alsnog altijd gebeuren. Niks aan te doen, wonden likken en doorgaan.
pi_84230942
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar het kan alsnog altijd gebeuren. Niks aan te doen, wonden likken en doorgaan.
Dat is ook wat ik bedoel, maar het moet niet de volgende wedstrijd weer voor komen.
-
pi_84231371
quote:
Michael Lumb versterkt Feyenoord op uitleenbasis

Mario Been kan dit seizoen beschikken over de Deense linksback Michael Lumb. De 22-jarige 2-voudig international komt voor één seizoen op uitleenbasis over van het Russische Zenit Sint Petersburg, dat hem vorig jaar weghaalde bij Arhus GF. Michael Lumb werd in 2008 nog tot Deens talent van het jaar gekozen.

De overgang van Lumb kwam tot stand dankzij de goede contacten van technisch directeur Leo Beenhakker met Igor Korneev, tegenwoordig technisch directeur bij Zenit Sint Petersburg. ‘Ook dit is weer een om-niet constructie’, licht Beenhakker de overgang van Lumb toe. ‘Bij Zenit heeft men erg veel vertrouwen in de kwaliteiten van Michael, maar realiseert men zich ook dat hij speelminuten nodig heeft. Bij Feyenoord is de kans daarop groter, al zal Michael dat hier ook zélf af moeten dwingen. In ieder geval heeft onze trainer er met Michael Lumb weer een kwalitatief sterke speler bij.’

bron:feyenoord.nl
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_84232077
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:17 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Mooi, nu nog een leuke spits (di Santo??) en dan kunnen we er weer tegenaan dacht ik zo.
pi_84237814
quote:

[..]

Gelukkig niet.

Hij is bijna rond met Porto
  maandag 19 juli 2010 @ 17:36:26 #123
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_84241656
quote:
Feyenoord/Excelsior onder 19 en Onder 18 starten voorbereiding

De selecties van Feyenoord/Excelsior onder 19 en Onder 18 zijn maandagochtend na een zomerstop van enkele weken de voorbereiding op het seizoen 2010/2011 gestart. De talenten meldden zich aan het begin van de ochtend op Varkenoord, waar naast een aantal praktische zaken ook direct de eerste groepstraining op het programma stond. ‘Met Onder 19 beschikken we over een vrijwel volledig nieuwe spelersgroep, waardoor de eerste training vooral was bedoeld om aan elkaar te wennen’, zei Feyenoord/Excelsior O/19-trainer Jean-Paul van Gastel. ‘De komende twee weken zullen de jongens veel meters moeten maken, zodat ze straks bij de start van het seizoen over voldoende inhoud beschikken.’

Nadat Onder 19 en Onder 18 de eerste trainingsdag gezamenlijk waren gestart, gingen beide groepen al snel los van elkaar verder. Doordat de opleidingen van Feyenoord en Excelsior met ingang van komend seizoen zijn samengevoegd tot één door de KNVB erkend Regionaal Opleidingscentrum, kon Van Gastel meerdere talenten uit Kralingen verwelkomen tijdens de aftrap van de voorbereiding. ‘Daarnaast zijn er veel jongens uit Onder 18 en Onder 17 doorgekomen’, zei de oefenmeester, die tevens kan beschikken over B-junior Jordy Toorenburg, die deze zomer van ADO Den Haag is overgestapt naar Feyenoord Academy. ‘Het is een mooie uitdaging om van al die nieuwe jongens één geheel te smeden’, zei Van Gastel.

Komend seizoen zullen alle ogen gericht zijn op het hoogste jeugdelftal van Feyenoord Academy, dat de afgelopen seizoenen grossierde in landstitels. ‘In de ogen van andere clubs zullen wij de te kloppen ploeg zijn’, zei Van Gastel. ‘We hebben ons zelf in die positie gemanoeuvreerd door de laatste jaren meerdere keren kampioen te worden en veel jeugdspelers af te leveren aan het eerste elftal. Die druk is niet erg, want het is precies hetgeen we de jongens op voor willen bereiden voor als ze de stap naar Feyenoord één maken. Het is juist een mooie leerschool.’

Naast Van Gastel stonden maandagochtend ook Damien Hertog en André Hoekstra op het trainingsveld tijdens de eerste oefensessie van Feyenoord/Excelsior O/19. Hertog is als jeugdtrainer nieuw binnen Feyenoord Academy, terwijl Hoekstra als coach van Jong Feyenoord/Excelsior kennismaakte met de spelersgroep waar hij komend seizoen naast de eerste selecties van Feyenoord en Excelsior ook uit kan putten.

Dinsdag 27 juli aanstaande speelt Feyenoord/Excelsior O/19 om 19.00 uur de eerste oefenwedstrijd van het seizoen. In Sint Philipsland is het eerste elftal van v.v. NOAD’67 de tegenstander. Het eerste officiële duel staat voor zaterdag 21 augustus op het programma. De Rotterdamse landskampioen speelt dan tegen Ajax A1 om de Super Cup voor A-junioren.
quote:
Lumb: 'Feyenoord is een ploeg met veel talent'

Feyenoord vond in Michael Lumb de opvolger van de gestopte Giovanni van Bronckhorst. De 22-jarige Deen, afkomstig van Zenit Sint-Petersburg, stond nog geen 24 uur nadat hij in Rotterdam was gearriveerd al op het trainingsveld. 'Ik wist dat Feyenoord een goed elftal heeft en dat is tijdens de training ook gebleken', vertelt Lumb op de website van de Rotterdammers. 'Het is een jonge ploeg, maar duidelijk een met veel talent.'

'Ik hoop dat ik bij Feyenoord meer speeltijd kan afdwingen. Dat is mijn persoonlijke doel', aldus de nieuwste aanwinst van de Stadionclub. Over de doelstelling voor het elftal is de verdediger duidelijk en vol ambitie. 'Met het team wil ik meedoen om de bovenste plaatsen in de competitie.'

De verrassende overgang kwam tot stand door de goede contacten tussen technisch directeur Leo Beenhakker en voormalig Feyenoorder Igor Korneev, de huidige technisch directeur van Zenit. 'Het was ook Korneev die mij op de hoogte stelde van de interesse van Feyenoord. Hij vertelde er direct bij veel plezier te hebben beleefd aan zijn tijd in Rotterdam en dat een tijdelijke overgang goed voor me zou zijn.'

Lumb voorziet geen aanpassingsproblemen met betrekking tot het Nederlandse voetbal. 'Ik ben een offensief ingestelde back. Wat dat betreft denk ik ook goed te passen in Nederland. In de Russische competitie wordt toch wat defensiever gespeeld. Ik ben blij nu bij Feyenoord te zijn en hoop een mooi jaar tegemoet te gaan.'
  maandag 19 juli 2010 @ 17:43:31 #124
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_84241926
quote:
Jeffrey Bruma blijft bij Chelsea

Jeffrey Bruma blijft bij Chelsea. Dat heeft de verdediger laten weten aan RTV Rijnmond. Diverse clubs willen de Rotterdammer huren van Chelsea. Eind mei liet FC Twente weten interesse in hem te hebben en Steve McLaren doet nu namens Wolfsburg een gooi naar Bruma. De verdediger heeft zelf van Chelsea te horen gekregen dat hij tot de winterstop bij de club blijft.
quote:
Lucius keert terug naar FC Den Bosch

Theo Lucius keert terug bij de club waar hij zijn debuut maakte in het betaalde voetbal. De 34-jarige oud-Feyenoorder speelt het komende seizoen voor FC Den Bosch, dat uitkomt in de Jupiler League. In de Kuip speelde Lucius drie jaar en was daar ook nog enige tijd aanvoerder. Vorig jaar speelde hij vanaf de winterstop bij FC Groningen, maar mede door een beenbreuk wilde Groningen niet met hem door.
quote:
Feyenoord: verkoop seizoenkaarten bijna gelijk

Feyenoord heeft drie weken voor het begin van de competitie 28.000 seizoenkaarten verkocht. Het aantal verkochte seizoentickets is daarmee nagenoeg hetzelfde als vorig jaar omstreeks deze tijd. Toen werden er 1000 seizoenkaarten méér verkocht. Dat heeft de club gemeld aan RTV Rijnmond.

Feyenoord zegt dat het aantal verkochte seizoenkaarten ‘niet tegen valt’ en verwacht, nu het WK-voetbal is afgelopen, dat het aantal seizoenkaarten nog verder stijgt. Vorig seizoen verkocht Feyenoord in totaal 32.000 seizoenkaarten. Daar zijn ook de zogeheten halve seizoenkaarten bij opgeteld.
quote:
Van Bronckhorst krijgt eigen glossy

Volgende week verschijnt als eerbetoon aan de gestopte Feyenoorder Giovanni van Bronckhorst een eenmalig glossy magazine genaamd 'Gio'. Het betreft een speciale uitgave van het Feyenoord Magazine. In de afscheidsspecial bewijzen prominenten als schrijfster Anna Enquist, striptekenaar Toon van Driel en voetballers Dennis Bergkamp en Carles Puyol hun eer aan Van Bronckhorst.

Op zondag 25 juli besluit Van Bronckhorst zijn grootse loopbaan met een afscheidsduel tegen Real Mallorca, dat hem door Feyenoord is aangeboden.
Hopelijk neemt Feyenoord niet teveel huur-spelers aan, gaat weer ten koste van hun eigen jeugd.
Koevermans uiteindelijk dan toch naar Feyenoord?
pi_84242332
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:43 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Hopelijk neemt Feyenoord niet teveel huur-spelers aan, gaat weer ten koste van hun eigen jeugd.
Hoe kom je daarbij?
pi_84242380
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:54 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Vraag ik me ook af idd
pi_84242686
Koevermans wordt gewoon de nummer 1 spits bij PSV, alsof die dan naar Feyenoord komt/wil
pi_84242818
Waren er gisteren enkele Feyenoorders aanwezig bij de bevriende supporters van Antwerp? Ze zijn gewonnen tegen die jodenbevriende club beerschot.
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:09:13 #129
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_84242851
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:54 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Stond in het AD dat hij weg mag bij PSV nu ze met Berg, Lens, Reis, Toivonen, Amrabat, Nijland en Dzsudzsák een overschot aan aanvallers krijgen. Bovendien hadden er al een paar clubs interesse getoond.
pi_84242888
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:09 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Stond in het AD dat hij weg mag bij PSV nu ze met Berg, Lens, Reis, Toivonen, Amrabat, Nijland en Dzsudzsák een overschot aan aanvallers krijgen. Bovendien hadden er al een paar clubs interesse getoond.
Ja en wat zegt Leo dan tegen Rekers
Stuur over 10 jaar maar een acceptgiro in wil graag in 12 termijnen betalen
  maandag 19 juli 2010 @ 18:13:05 #131
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_84242961
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:10 schreef Righteous het volgende:

[..]

Ja en wat zegt Leo dan tegen Rekers
Stuur over 10 jaar maar een acceptgiro in wil graag in 12 termijnen betalen
Ik weet niet hoe het met zijn contract zit? En misschien wil Koevermans wel graag naar Feyenoord en doet die zelf water bij de wijn, hij is toch al op leeftijd ook en ik denk dat die bij Feyenoord meer aan spelen toe komt.
  maandag 19 juli 2010 @ 20:03:13 #132
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_84246829
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:08 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Waren er gisteren enkele Feyenoorders aanwezig bij de bevriende supporters van Antwerp? Ze zijn gewonnen tegen die jodenbevriende club beerschot.

Ja.
Elite
Tegen TTIP
pi_84251210
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:43 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Eigen jeugd hebben we al genoeg... Je moet geen selectie hebben met 23 jeugdtalenten.
-
pi_84251282
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:09 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Berg is gehuurd voor 1 jaar zonder optie tot koop en de rest zijn buiten Reis geen ECHTE spitsen. Dan gaan ze Koevermans echt niet wegdoen hoor..
pi_84271153

Broertje van Fer, speelt sinds deze week ook bij ons in de jeugd.
-
pi_84271166
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Berg is gehuurd voor 1 jaar zonder optie tot koop en de rest zijn buiten Reis geen ECHTE spitsen. Dan gaan ze Koevermans echt niet wegdoen hoor..
Toivonen?
-
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:18:32 #137
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_84271336
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:14 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Broertje van Fer, speelt sinds deze week ook bij ons in de jeugd.

Hoe zou je zijn naam uitspreken? Leegreg heet hij toch? Le Greg? Lee Greg?
Elite
Tegen TTIP
pi_84271941
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoe zou je zijn naam uitspreken? Leegreg heet hij toch? Le Greg? Lee Greg?
Leegreg idd. Denk idd 'Liekrek' ja.
-
pi_84277344
Misschien kunnen we Leo als trainer aan Ajax verkopen? 20 miljoen inclusief gratis topper Tim de Cler als extraatje.
-
pi_84277618
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Toivonen?
Vind ik meer een type Tomasson, geen ECHTE spits.

Vanavond Dordrecht - Feyenoord live op EL trouwens
pi_84278091
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vind ik meer een type Tomasson, geen ECHTE spits.
Vind ik eerlijk gezegd 2 totaal verschillende spelers. Er zijn wat overeenkomsten, maar ik vind Toivonen echt geen nummer 10? Dat zijn meer snelle technische spelers met een goede pass zoals Bruins, Wijnaldum etc. Maar Tomasson heeft wel het inzicht van een nummer 10 ja.

Maar goed, ECHTE spitsen zijn jongens als Huntelaar, Makaay en v. Nistelrooy dus wat dat betreft is Toivonen idd minder spits.
quote:
Vanavond Dordrecht - Feyenoord live op EL trouwens
Even kijken dan maar, is iedereen alweer bij de selectie?
-
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:09:05 #142
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_84278123
Tomasson is nog geblesseerd.
Elite
Tegen TTIP
pi_84278193
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef Happel het volgende:
Tomasson is nog geblesseerd.
Bij Tomasson is het eigenlijk meer nodig te vermelden als die fit is.

Rest terug? Komen Castaignos en De Vrij alweer bij de selectie of zit Nederland nog in dat toernooi na die 4-1?
-
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:14:15 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_84278324
De jeugd zit inderdaad nog in Frankrijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_84278408
De Vrij was toch niet eens mee naar dat toernooi? Die speelde gewoon mee tegen Barendrecht.
pi_84278589
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:14 schreef Happel het volgende:
De jeugd zit inderdaad nog in Frankrijk.
Hoe lang duurt dat toernooi?

Aan de andere kant niet zo erg dat er veel Feyenoorders meezijn, die wedstrijden daar zijn van hoger niveau dan onze trainingen. Plus ze kunnen zich in de kijker bij het grote Oranje spelen, waardoor hun waarde verdubbeld over 2 jaartjes als er jongens bij zijn die het halen.

Maar ze moeten niet een weekje voor de competitie terugkeren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ritmo op 20-07-2010 16:25:50 ]
-
pi_84278608
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
De Vrij was toch niet eens mee naar dat toernooi? Die speelde gewoon mee tegen Barendrecht.
Oja, hij was niet fit toen ze vertrokken dus hij had zich afgemeld.
-
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:33:26 #148
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_84279165
pi_84279258
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jullie hebben thuis ook eindelijk internet ?
pi_84279491
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een TV in de badkamer erbij, en je kunt elke thuis en uit wedstrijd van Feyenoord in de Kuip kijken.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')