Wat, de slim?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:13 schreef DenS het volgende:
Nja, hij is nu nog maar 200 euro bij FRS incl 4 games, dus zit echt enorm te twijfelen!
quote:
quote:
*insert Achievement Unlocked!-geluidje*quote:
Nee.quote:
Ik vond het te donker, het richten ging niet fijn, de monsters zijn stom en de game is onduidelijk.quote:
http://www.eurogamer.net/articles/deathspank-review?page=2quote:When the curtain falls DeathSpank feels like something of a disappointment, but there's undoubtedly a market for the end product. If you like your loot-'em-ups, and you're looking for something humorous and a bit different, this is clearly the game for you. Just don't expect it to sparkle in the way which many, myself included, hoped that it would.
Moah, leuk idee maar typisch een game dat boven het kunnen van de developer uit komt. Sommige stukjes zijn geweldig, maar vaak is de gameplay saai en frustrerend.quote:
Tot een uur of 40 waarna je aars zo hard wordt gekicked omdat je weigerde te grindenquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Langdradig en blijkbaar pas leuk na een uur of 10
Als je van high-fantasy RPG's houdt is Dragon Age tof, genoeg DLC ook nog om je mee bezig te houden. Vind het persoonlijk een van de betere RPG's van de afgelopen jaren, alleen jammer dat het niet fully-voiced is zoals Mass Effect. (jouw personage reageert dus alleen in tekst terwijl de rest gesproken is)quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:46 schreef zatoichi het volgende:
Ik zit na te denken over dragonage, is dat wat? Aan de andere kant heb ik RDR nog neit uitgespeeld, en moet ik ook puzzle quest 2 nog mee beginnen
Erg gaaf, je moet alleen wel into jRPGs zijn.quote:
Oogstrelend mooi en verbluffend (zowel vanuit technologisch als narratief oogpunt) maar ook dodelijk saai voor 80% van de tijd.quote:
koop tales of vesperia, is veel coolerquote:
dat is veel meer een rpg in de vorm dat ff7-10 het waren.quote:
quote:His obligation is to his shareholders," Schafer said. "Well, he doesn't have to be as much of a dick about it, does he? I think there is a way he can do it without being a total prick. It seems like it would be possible. It's not something he's interested in."
"He [Kotick] makes a big deal about not liking games, and I just don't think that attitude is good for games in general. I just don't think we're an industry of widgets," said Schafer.
"We can approach it like we approach bars of soap, where you're just trying to make the cheapest bar of soap. He definitely has that that kind of widget-maker attitude. I don't think he's great for the industry, overall. You can't just latch onto something when it's popular and then squeeze the life out of it and then move on to the next one. You have to at some point create something, build something.
He added: "Hopefully he'll go back to another industry scene. He could go to an industry that makes more money. Ball bearings… something that suits his passions more. Weapons manufacturing?"
Blijft een baas die manquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Tim Schafer(over Bobby Kotick)
[..]
Meer hier: http://www.eurogamer.net/(...)er-develop-interview
Het is wel te hopenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:28 schreef Devz het volgende:
PES 2011 Firstlook
Ik krijg weer een beetje hoop dat de PES serie misschien toch nog te redden valt.
indeed, vreemdquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:38 schreef wc-eend het volgende:
What the fuck...
Er is op google gewoon geen enkel plaatje te vinden over de Xbox 360 slim
http://www.eurogamer.net/articles/toy-story-3-reviewquote:Toy Story 3 is an awkward and uneven package at first glance, and the perfunctory and annoying movie levels sour the sweetness of Woody's Roundup, but not enough to overwhelm the game's easy charm. With those missteps cast aside, Toy Story 3 is a rare treat that appreciates the fine line between play and playing, and hints at a future where movie tie-ins could actually be something to look forward to.
Vrijdag kan ik eindelijk na twee weken weer xboxen... En het stomme is dat als ie niet kapot was geweest, dan had ik hem waarschijnlijk met die hitte nooit aangezet, maar als het niet mogelijk is, wil je juist...quote:
Zelfde hier, die van mij ging kapot op de dag dat de nieuwe werd aangekondigdquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Vrijdag kan ik eindelijk na twee weken weer xboxen... En het stomme is dat als ie niet kapot was geweest, dan had ik hem waarschijnlijk met die hitte nooit aangezet, maar als het niet mogelijk is, wil je juist...
Regio Eindhoven heeft gelukkig wel meer winkels, maar ze willen zich allemaal aan het embargo houdenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier kunnen we hem pas 26 juli kopen, bart smit hier is dicht tot de 26ste
Ouwe troep in een nieuw jasje. Je krijgt er hetzelfde gevoel van als wanneer je net naar de kapper bent geweest, of naar de Ikea voor een nieuw bankje om je oude crap de deur uit te kunnen gooien.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap de hype niet om een redesign van bestaande hardware... Rare japanse praktijken
Gelukkig kennen ze me hier bij de Bart Shit te Maastricht gelegen in den Brusselsche Poort goed genoeg en krijg ik 9 van de 10 keer dingen al eerder.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Regio Eindhoven heeft gelukkig wel meer winkels, maar ze willen zich allemaal aan het embargo houden
Boks, ouwe.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gelukkig kennen ze me hier bij de Bart Shit te Maastricht gelegen in den Brusselsche Poort goed genoeg en krijg ik 9 van de 10 keer dingen al eerder.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gelukkig kennen ze me hier bij de Bart Shit te Maastricht gelegen in den Brusselsche Poort goed genoeg en krijg ik 9 van de 10 keer dingen al eerder.
Hij zou minder problemen geven (geen RROD), stiller zijn en er zit een 250 GB schijf bij. Vind ik toch wel een verbetering. Het design vind ik ook mooier maar dat is een kwestie van smaak.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap de hype niet om een redesign van bestaande hardware... Rare japanse praktijken
Ja, dat heb ik ook wel. Daarvoor zijn de kosten wat te hoog. Wie nu een nieuwe Xbox moet/wil kopen moet gewoon voor de Slim gaan. Dan is het kosten-efficiënt. Maar als je een goed functionerende Xbox hebt dan is het het net niet waard op over te stappen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:03 schreef zatoichi het volgende:
Hij is in ieder geval een stuk stiller, en inderdaad technisch beter (goed hij schakelt zichzelf uit bij oververhitting...). Verder is hij ook een stuk energiezuiniger wat ik ook een pluspunt vind.
Al met al voor mij voldoende reden om hem te kopen, aangezien ik toch een nieuwe nodig heb. Als mijn gewone xbox het was blijven doen had ik het uiteraard niet gedaan...
Het schijnt zelfs meer dan de helft van een 360 uit 2005/2006 te zijn!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Energiezuiniger wist ik trouwens nog niet. Ook erg mooi meegenomen.
Nee.quote:
lolquote:
Geweldige gamequote:Op donderdag 15 juli 2010 18:50 schreef IedeK. het volgende:
Batman AA gehaald.
Was alweer een tijdje uitgekeken op Modern Warfare 2 en Just Cause 2.
Begin ziet er al tof uit!
nog 6 uur te gaan (volgens de site).quote:
2 ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
nog 6 uur te gaan (volgens de site).
p.s
kreeg net te horen dat er 2 klaar staan voor mij
quote:
En dan?quote:
Kwa vormgeving niet opzich maar hij is wel stiller dat is wel een groot voordeel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:21 schreef DenS het volgende:
Vind de Slim niet echt bijzonder, daarom gewoon een Elite gekocht!
Bij de Dixons vandaag toevallig in de aanbieding, Elite 120GB met 4 games voor 175 euro.
^^
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kwa vormgeving niet opzich maar hij is wel stiller dat is wel een groot voordeel.
Stiller is zo'n kutwoord. De 360 is even 'stil' als een eerste versie Xbox uit 2002/2003. (MITS je de spellen eerst op schijf installeert, anders is het een dikke no shit dat het ding geluid produceert. Data vers van een dual layer schijfje halen is niet geruisloosquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kwa vormgeving niet opzich maar hij is wel stiller dat is wel een groot voordeel.
Region Locked zeker ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
US only
Veel toffer dan die suffe Zombie Barbie die we in Europa krijgen
Dat is nietsquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
US only
Veel toffer dan die suffe Zombie Barbie die we in Europa krijgen
DR was locked ja. Ik twijfel nu over de PS3 versiequote:
Het gaat niet zozeer om die spuit, maar die safety guide is cool. Net als de hoes en artbook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is niets![]()
Die spuitpen heb ik al 100 en de rest is ook niet echt tof die ene zombie is toffer
Mhja oke daar heb je gelijk in. En op die dvd staan zeker die filmpjes wie ook op xbl marketplace komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gaat niet zozeer om die spuit, maar die safety guide is cool. Net als de hoes en artbook.
Ja maar als ik enorm veel extra geld ga betalen voor een CE dan wil ik wel meer dan alleen een stom boekje, en dan vind ik die figurine toffer!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om die spuit, maar die safety guide is cool. Net als de hoes en artbook.
Zo'n zombie kun je nog wel in je kast zetten waar je games liggenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap sowieso niet wat je met die meuk moet... Leuk voor 5 minuten en daarna verdwijnt het naar zolder... zonde van het geld
Van de meesten hoef ik er inderdaad ook geen, zo'n auto bij de nieuwe driver bijvoorbeeld ga ik wel twijfelen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga mijn kasten echt niet volzetten met figurines hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |