Geen kippen genoeg hierquote:
Ja dan passen die nike gympies gelijkquote:
Ik ben al een tijdje van de leg, maar daar heb je ook niks aanquote:
Ik wil een wipkipquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje van de leg, maar daar heb je ook niks aan
Hahaha Ik vind dat zo'n stom gevonden woordquote:
quote:
Dank u, dank u!quote:
Zeg maar je hoorquote:
Ja, is ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha Ik vind dat zo'n stom gevonden woord
Ow had ik niet door. Sorry.quote:
Ook dat, ga je er met je bezopen harses opzitten kippen, heb je een schaafwond op je smoelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, is ook
Vind het ook gewoon rare dingen
Hoe zit jij dan, normaal gesprokenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook dat, ga je er met je bezopen harses opzitten kippen, heb je een schaafwond op je smoel
Die is meer voor jou, alleen moet er dan nog eentje bijkomenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan lijkt me deze wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Ken jij een ander woord voor pijpen eik?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ze moet ook wel pijpen
Op zo'n wipkip op het stoeltje en die buigt dan richting aarde i.v.m. zwaartekracht en dan heb je een probleemquote:
Fellatio.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ken jij een ander woord voor pijpen eik?
nou deze weegt volgens mij nog niet eens 3 kilo maar trekken buiten zeg, Bertje had echt haast hahaha voor het eerst met mij naar buiten wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeus is een vreselijk grote puber nu. Over een paar weken gaat ie onder het mes. Serizeus.. Ik heb héél veel moeite om hem in de hand te houden. Eigenlijk niet zo leuk wandelen met hem nu.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zo'n wipkip op het stoeltje en die buigt dan richting aarde i.v.m. zwaartekracht en dan heb je een probleem
kluivenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ken jij een ander woord voor pijpen eik?
Ik krijg altijd een soort van liedje in mijn hoofd. Felatio duh duh du te du .. Fellatio...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |