wie tegen wat precies?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow ja en dan hebben de dames iets tegen Remlof
nee hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ze hebben niks tegen mij.
Toch?
Hoe komt ze daar nou bij.. Volgens mij is ze stiekem 15..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je al kleertjes zitten breien voor Bertje?
Ow, dan zal het wel tegen mij zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch?
Terecht, die loopt overal met z'n piemul te zwaaienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow ja en dan hebben de dames iets tegen Remlof
Neuh dat is ze echt niet, heb haar wel eens ontmoetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe komt ze daar nou bij.. Volgens mij is ze stiekem 15..
Nou das niet te merkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh dat is ze echt niet, heb haar wel eens ontmoet
Just for an audience of onequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Terecht, die loopt overal met z'n piemul te zwaaien![]()
Nou, eh, ik dacht de hele tijd dat morgen wel de dag zou zijn, maar opeens denk ik dat het nog wel eens veel langer kan gaan duren eer het begintquote:
Misschien met je morgen lekker pittig etenquote:
Ik blijf bijleren hier.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien met je morgen lekker pittig eten![]()
Of een orgasme wil ook wel eens helpen
Een 10 ponder.. Gelijk een kleutertjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, eh, ik dacht de hele tijd dat morgen wel de dag zou zijn, maar opeens denk ik dat het nog wel eens veel langer kan gaan duren eer het begint
Remlof bellenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot nu toe helpt het allemaal niks hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien met je morgen lekker pittig eten![]()
Geen kippen genoeg hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |