Babelfish moet nodig met een vertaler komenquote:@Bollebof 1000 mensen de boy doet het goed mensen wis hem hij volg niemand hij denk hij is beatrix
Ik snap helemaal niks van je post....je vriendinnetje Regenboog heeft een 'fantastische' post met "Elia is en blijft een neger" en ik heb het over dat Elia zichzelf geen dienst bewijst (t.o.v. het Nederlandse publiek) door 'tweets' achter te laten dat alleen te volgen is voor een select gezelschap...quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:38 schreef xSweetpumpkin het volgende:
[..]
Daar heb je een punt..
Maar dan nog.
kijk wat jij typt:
[..]
Ik denk dat als je 'crappy' op zou zoeken in het woordenboek dat je het óók niet zou vinden.
Maar ja komt er zometeen weer één of ander lulverhaal waarom dat dan weer geen straattaal is.
Maar zie het onder ogen girl.
you lose
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef Masterboy het volgende:
Mensen die zich druk maken om de tweets van Elia
Jij bent zeker een gold digger?quote:
Kut nou eens op. Moet je Panzermaus vragen, die heb nog wel een bewijsfoto.quote:
Nee, hij is gewoon lekker.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef porsche1 het volgende:
PAUL VIEZE RACIST. JE AL;GT ZEKER OMDAT HIJ BRUIN IS?![]()
![]()
![]()
IK GA JE NU BLOKKEN OP MSN, IK MOE GEEN RASISTE OP MSN
Je moest zien hoe lomp hij deed tijdens de huldiging als er een camera in zijn gezicht wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:57 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw, wat een anallfabetische idioot. Heel erg dat zo'n malloot geselecteerd wordt. Kan misschien een aardig balletje trappen maar spreek in vredesnaam normaal Nederlands. Hij zal ook altijd wel alles SCHREEUWEN om meisjes te imponeren.
Donder ajb op Elia. Blegh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |