abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84162721
Hier zijn er ook wel pogingen inderdaad om de speen er zelf weer in te doen.
Maar dan zit de speen in z'n oor, dan gooit ie hem gewoon weg of inderdaad verkeerd om
Maar zo lief om te zien......
pi_84162807
Knap Octo Hier stopt meneer altijd het schildje in zijn mond

Ymme: wij beginnen met 6 maanden Als het aan Florian lag begonnen we vorige maand al maar hij moet dus wel even wachten dus.. Leander wil ook wel eens dingen die nog niet goed voor hem zijn (de wijn van TARA afpakken enzo), doen we ook niet

Alhoewel, telt gras ook als groentehap? Hij lag laatst op zijn buik in het gras en wist een spriet te bemachtigen om op te sabbelen
pi_84162876
Oh kwestie wijn en alcohol. Niet totdat hij 25 is

Of ben ik nu wel een hele strenge moeder
pi_84162899
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:05 schreef freecell het volgende:

Alhoewel, telt gras ook als groentehap? Hij lag laatst op zijn buik in het gras en wist een spriet te bemachtigen om op te sabbelen
Het is toch 'groen' en de koeien eet het ook. Zal best gezond zijn denk ik dan.
pi_84163059
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:08 schreef ymme het volgende:
Oh kwestie wijn en alcohol. Niet totdat hij 25 is

Of ben ik nu wel een hele strenge moeder
Ja
Met deze instelling is hij op z'n twaalfde aan de drank
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:09 schreef ymme het volgende:

[..]

Het is toch 'groen' en de koeien eet het ook. Zal best gezond zijn denk ik dan.
Nee, hoho, koemelkallergie hier En misschien komt dat wel omdat koeien gras eten!

Maar ik geloof dat hij niks binnen gekregen heeft, haha
pi_84163132
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja
Met deze instelling is hij op z'n twaalfde aan de drank
[..]

Nee, hoho, koemelkallergie hier En misschien komt dat wel omdat koeien gras eten!

Maar ik geloof dat hij niks binnen gekregen heeft, haha
Oei, das minder ja. Geen gras gaan geven dus als ie 6 maanden is
  zaterdag 17 juli 2010 @ 11:25:22 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84163311
Dag Dyon! Tot over een maandje!
Emma, al bovenaan!

Wij hebben Tommie Tippee flessen met de 0+ speen. Een andere krijgt Harry ook niet. Dan wordt hij te makkelijk en gaat het drinken aan de borst misschien achteruit.
Overigens ben ik begonnen met oefenen met drinken uit een glas. Beetje water of bv erin en sinds 2 dagen drinkt hij ook echt een sokje Hij schrikt er zelf nog wel een beetje van (hij ademt/zucht dan alsof je koud water over hem heen doet), maar hij vindt het reuzetof.

Fruit/groente daar starten we mee als hij bijna 6 maanden is (op 4 dagen na ). Hij krijgt gewoon stukken en we beginnen waarschijnlijk met een stuk banaan. Papa verheugt zich er al op want die gaat camera op statief zetten enzo

Ow en in de mond proppen en alles uit je handen kijken doet Harry ook. Maar niet alleen bij eten maar ook bij het netbook, boekjes, speelgoed, washandjes, mijn handen. Dus niet alleen eten gerelateerd.
HIj mag nog een heel leven vast voedsel eten, dus dat ene maandje wachten kan er best nog wel bij..
pi_84166174
kan me niet voorstellen dat floris echt gaat eten haha
ach ja duurt nog een half jaar

van mijn kraamhulp moet ik een half jaar borstvoeding geven
oh ja en ik lig op bed om mijn kraamhulp te ontlopen, die loopt dus vanaf half elf te zeggen dat ik rustig aan moet doen. ik was om tien uur mn bed uit.
we maken nu even misbruik van dr (ze wil graag schoonmaken itt de vorige) dus dat mag. ben benieuwd of r dr nog aan t dweilen heeft gekregen
echt een ouderwetse kraamhulp werkt niet bij ons
de verloskundige snapte volgens mij helemaal waarom we minder kraamzorg wilden

oh ja en mijn kleine baby heeftvannacht gewoon 5uur achter elkaar geslapen
pi_84166361
Ik kreeg juist de tip van collega's om vooral om een ouder iemand te vragen want die wist van aanpakken.
Ik vond het al niet een tip die ik op wilde volgen maar jij versterkt dat gevoel nog even Son
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84166604
nou ik had eerst een meisje van 21
kijk ze maakte niet onwijs geweldig schoon ofzo. gewoon goed genoeg, maar voelde me meer op mn gemak dan bij deze.
ik word er helemaal onzeker van
we zeggen gewoon overal ja en amen op. ik hou me slapende en hopelijk is ze gauw klaar met schoonmaken.

ze vond t ook echt teveel dat we gisteravond even naar mn schoonouders waren gegaan
pi_84171458
Mijn kraamweek zit er op en we hebben het rijk nu weer met ons drietjes. Ik kom me hier melden met ons meisje Femke, 8 juli geboren

(gebruikt voor het geboortekaartje)
pi_84171526
Welkom

En wat een schatje
  zaterdag 17 juli 2010 @ 16:44:18 #188
18860 sindell
Seriously
pi_84171595
Welkom!
En wat een schatje inderdaad!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 16:44:22 #189
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84171596
Welkom Mereltje met mooie Femke! Hoe gaat het met jullie nu ruim een week na de bevalling? Al een beetje gewend aan elkaar?
pi_84171774
Dank je dames

Sonnetje wat ben je actief zeg, knap. Lekker zeg dat je vannacht 5 uur achter elkaar rust hebt gehad.

Dat zit er hier nog niet in. Elke 3 tot 3,5 uur is madam wakker. Ik geef haar de fles en ga daarna nog kolven, ben zeker een uur bezig en kan dan weer gaan slapen Had niet gedacht dat het zo pittig zou zijn vooral de eerste dagen met alle familiebezoek en de borstvoeding die moeizaam liep. De kraamtranen kwamen hier dan ook na 2 nachten geen slaap, volledig kapotte tepels Mij is trouwens ook gezegd door de kraamvrouw dat er niet meer dan 4 uur tussen mag zitten dus ik maak haar standaard wakker s'nachts.

We zijn net even met z'n drietjes voor het eerst met de wandelwagen wezen lopen, heerlijk en vanochtend tot 11 uur in bed gelegen. Vandaag eindelijk geen bezoek
pi_84172073
Ah ymme, als je denkt dat hij aan eten toe is, waarom probeer je het dan niet gewoon? Ik snap die magische grens bij sommigen toch echt niet. Al zou ik niet zeggen dat "alles in de mond steken" betekent dat een kind toe is aan vaste voeding. Dat doen baby's nu eenmaal. Is voor hen dé manier om nieuwe dingen te leren kennen

Wij zullen volgende week nog eens proberen wat het zal geven met vaste voeding. Denk wel dat we het eens over de fruitboeg gaan gooien. Misschien vindt hij dat lekkerder. En als dat niet lukt na 3 dagen proberen, wachten we er weer een weekje mee. We hebben nog tijd, dus het is helemaal geen drama als het niet lukt.

Happy wat een heerlijke slaper Ik vraag me af of Thomas ooit zo'n langslaper gaat worden Wel goed dat hij verlost is van de prikjespijn. Thomas heeft er niet zoveel last van gehad, behalve de "normale" harde plekken die weer nog een paar weken zullen blijven zitten.

Mereltje wat is Femke mooi Jammer dat de borstvoeding niet loopt zoals je het wil. Kolf je nu af omdat het nog steeds niet lukt of heb je het niet meer opnieuw geprobeerd en hou je het liever zo?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 17:11:01 #192
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84172313
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:51 schreef Mereltje het volgende:
Mij is trouwens ook gezegd door de kraamvrouw dat er niet meer dan 4 uur tussen mag zitten dus ik maak haar standaard wakker s'nachts.
Tegen mij zeiden ze in het ziekenhuis dat je overdag max 4 uur ertussen moest laten en dat je 's nachts 1 keer 6 uur ertussen mag laten. Ik ga 23 uur de laatste voeding en dan rond 5 uur weer. Soms kwam hij wel om 4 uur maar als het meezat kon ik dus wel 6 uur slapen.
pi_84172813
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:02 schreef leonieke het volgende:
Mereltje wat is Femke mooi Jammer dat de borstvoeding niet loopt zoals je het wil. Kolf je nu af omdat het nog steeds niet lukt of heb je het niet meer opnieuw geprobeerd en hou je het liever zo?
Ik kolf omdat het maar moeizaam op gang komt. Kolf maar 1 borst omdat uit de andere maar een enkel druppeltje komt. Rechts kolf ik 7 x 20-30 mm per dag en de rest voeden we haar bij. Heb contact gehad met lactatiedeskundige en eerst ook nog neusspray gebruikt maar dat werkt nauwelijks. Heb haar niet meer aangelegd omdat mijn tepels zo beschadigd waren. Daar heb ik lanoline opgesmeerd en gelukkig zijn ze nu weer geheeld. Gisteren heb ik haar aan de rechterborst 1 keer gehad en dat ging erg goed, vandaag lukte het weer. Ik wissel dus wat af nu, kolven, borstvoeding en kunstvoeding. Ik hoop dat dat de productie van mijn rechterborst langzaam omhoog gaat..
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:11 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Tegen mij zeiden ze in het ziekenhuis dat je overdag max 4 uur ertussen moest laten en dat je 's nachts 1 keer 6 uur ertussen mag laten. Ik ga 23 uur de laatste voeding en dan rond 5 uur weer. Soms kwam hij wel om 4 uur maar als het meezat kon ik dus wel 6 uur slapen.
Laatste voeding was 14 uur vandaag dus heb er net geprobeerd om haar wakker te maken, er zit echter geen beweging in. Ik laat haar nu nog maar even slapen tot 18 uur, nu ik dit zo lees van je
  zaterdag 17 juli 2010 @ 17:37:57 #194
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84172977
Mij werd verteld dat ik in de gaten moest houden dat ik minimaal aan 7-8 voedingen per dag kwam, dus dat moet lukken dan (uitgaande van borstvoeding hè, ik weet niet hoe dat zit met de hoeveelheid flesvoeding op die 'leeftijd').
pi_84173183
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:37 schreef happyme28 het volgende:
Mij werd verteld dat ik in de gaten moest houden dat ik minimaal aan 7-8 voedingen per dag kwam, dus dat moet lukken dan (uitgaande van borstvoeding hè, ik weet niet hoe dat zit met de hoeveelheid flesvoeding op die 'leeftijd').
Aan die 7-8 voedingen kom ik wel. Ze drinkt nu ongeveer 600 mm per dag en weegt nu zo'n 3 kg. Had een rekensommetje gekregen van de kraamzorg dat je uit moet gaan van minimaal 150 mm per kg, dus dan zit ze wel goed. Toch eens kijken of ze overdag wat meer kan drinken als in de nacht.
pi_84174461
Mereltje, welkom!

Blijf je kolven? En er mag als een kindje wat ouder is meer tijd tussen zitten Overdag idd vier uur, 's nachts het aantal ponden wat ze weegt x2
pi_84174595
vervelend zeg mereltje dat de borstvoedinv zo slecht op.gang komt!
hier loopt t allemaal lekker net even een goede bv bh gekocht.
floris woog vandaag 3700gram, dus 130 boven zijn geboortegewicht
en wat happy zei is mij ook gezegd

en heb lekker geen kraamzorg meer
mijn moeder en zus kwamen net voor ze weg ging en als ze dr niet gezien hadden hadden ze t niet geloofd
oh ja ze heeft ook nog tig keer gezegd dat ze blij is als al dr kinderen getrouwd zijn (nadat ze erachter kwam dat we niet getrouwd zijn)

en mereltje wat us ze mooi
pi_84174815
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 18:32 schreef freecell het volgende:
Mereltje, welkom!

Blijf je kolven? En er mag als een kindje wat ouder is meer tijd tussen zitten Overdag idd vier uur, 's nachts het aantal ponden wat ze weegt x2
welkom mereltje, en gefeliciteerd

free, ik snap het niet. bv ravi is dan 4.7 kilo. dat is zeg, 11 pond, die zou dan 22 uur mogen doorslapen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84175073
22 zou heel soms best lekker zijn

Maar dat meen ik dan natuurlijk niet helemaal zeg maar.
pi_84175404
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 18:54 schreef ymme het volgende:
22 zou heel soms best lekker zijn

Maar dat meen ik dan natuurlijk niet helemaal zeg maar.
Ow, ik wel Slechte mama ik Maar 22 uur slaap, voor één keer? Ik teken ervoor.

Sorry, ik bedoelde het aantal kilo's x2 en dat is dus het aantal ponden
Dus voor Ravi: Hij mag 11 uur achter elkaar slapen als hij wil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')