quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het. Het zal me verbazen als ik nog meer dan de helft van m;n smsjes overheb nu.
[..]
Vrijdag nauwelijks geslapen, zaterdag nauwelijks geslapen, zondag nauwelijks geslapen. Dusja.
Gelukkig niet anders was dat helemaal een rampquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hoefde gisteren niet om 7 uur op je werk te zijn
die heb ik ookquote:
precies ik kom er nooit doorheen hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die heb ik ook
maar mijn rekening is deze maand ook weer aardig hoog dus ik ga mooi ff indimmen
(smsen is zo makkelijk als je er 1000 doorheen kan jagen)
Ik geloof dat ik bij mij de afgelopen maand een pr heb staan van bijna 400 smsjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die heb ik ook
maar mijn rekening is deze maand ook weer aardig hoog dus ik ga mooi ff indimmen
(smsen is zo makkelijk als je er 1000 doorheen kan jagen)
Ik heb een smsbundel, 1000 smsjes per maandquote:
niet eens naar mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een smsbundel, 1000 smsjes per maandMaar dat is alsnog te weinig voor mij, heb op een gegeven moment 1600 smsjes gestuurd in 1 maand tijd
Nu snap je wat voor ramp het is voor mij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig niet anders was dat helemaal een ramp
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een smsbundel, 1000 smsjes per maandMaar dat is alsnog te weinig voor mij, heb op een gegeven moment 1600 smsjes gestuurd in 1 maand tijd
oke dus nog minder dan een maandquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik bij mij de afgelopen maand een pr heb staan van bijna 400 smsjes
Bij mij gelukkig nog wel maar het zakt wel hardquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik juist wel, t-mobile is nu helemaal van slag... volgens de site heb ik niks meer over
Nee sorry. Ik moet al een paar mannen tevreden houden per sms, dat kost me al klauwen met geld.quote:
Ik snap je bestquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu snap je wat voor ramp het is voor mij?
400 honderd maar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:51 schreef Olle. het volgende:
ik kom meestal aan de 400 smsjesben geen beller
En je hebt nog wel zo'n grote duimquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
sms-en, ik ben een half uur bezig om hallo te smsen
whehe jah en ik dacht dat dat veel was..quote:
Ahja nee das duidelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik moet al een paar mannen tevreden houden per sms, dat kost me al klauwen met geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |