quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef Ssserpente het volgende:[..]
Ik heb dan wel geen jongetje, maar ben toevallig gister met Lente naar de kapper geweest. Ik wilde het niet koste wat kost langhouden. Ze kreeg van die gekke slierten. Was zo gepiept en is een stuk netter nu.
Die kuttekop rekende alleen wel gewoon de volle mep (die normaalgesproken gerekend wordt voor volwassenen knippen en stylen), terwijl ze tien minuten bezig was en een vriend laatst met zn zoontje van 10 maanden gratis mocht...
wat belachelijk!
normaalgesproken knippen ze baby's toch gratis? Of in elk geval niet voor de volle mep? Kom op zeg wat een onzin om daar de volle prijs voor te rekenen
Groofs ik knip het zelf. Ook aan de voorkant, Amélie heeft een behoorlijke kruin dus zonder knipje hangt het echt in haar ogen, dat hoeft van mij ook niet. Net als die losse slierten en plukken die Ssserpente noemt, die knip ik ook gewoon af. Ik zet haar in de bumbo en B. leidt haar af door dikkertje dap te zingen en met haar te spelen en ik knip ondertussen.
Ik doe het zo, vanaf de zijkant zeg maar dus ze kijkt naar B. (anders pakt ze de schaar steeds

) haar kammen waar je het geknipt wilt hebben, als het een klein plukje is dat geknipt moet dan pak ik het tussen mn vingers zoals de kapper dat doet en dan gelijk knippen, niet te lang twijfelen want dan draait ze weer

en als het een iets grotere pluk is dan draai ik het rond tot het een rolletje is en dan kan ik makkelijk een stuk van de onderkant halen.
Misschien kan je een keer knippen als je broer en schoonzus er zijn ofzo? De een R. op schoot en de ander afleiden? Het is inderdaad wel een beetje gedoe dat knippen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回