QFTquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Met een te kappe broek in de hitte op je motor zitten, dat is pas kut!
truequote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Met een te kappe broek in de hitte op je motor zitten, dat is pas kut!
Ik kan werk inhalen, ongeveer de helft denk ik welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:16 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik koop eigenlijk bijna nooit spijkerbroeken, maar qua normale broeken zit ik nu ook op 40-42. Maar ik heb nooit minder gehad dan 38 dus ik vind het prima
GB, word je niet juist zenuwachtig als het een maand wordt uitgesteld? Of kun je in die maand nog wat werk inhalen?
Amsterdam cs is nog niet echt druk! Hoelaat is die huldiging?
Ik heb lengtemaat 30!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja jij bent best wel heel klein he Phaidra!
Ik heb echt lengtemaat 34 nodig anders heb ik hoogwater :p Maargoed het beste is gewoon jurkjes blijven kopen dus
Ik ben niet te lang blijven liggen. Ik lag wel met iemand anders.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanwaar de ''. Omdat je te lang bent blijven liggen?
. Lekker toch?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben niet te lang blijven liggen. Ik lag wel met iemand anders..
Ik had al zo'n voorgevoel, maar ik durfde het niet te vragenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van dattumquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n voorgevoel, maar ik durfde het niet te vragen.
Gaan jullie LATten?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm zou denken dat dat toch wel iets zegtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja, die drie weken zonder contact hielden we niet langer vol dan drie dagen..
Inderdaad!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmm zou denken dat dat toch wel iets zegt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja jij bent best wel heel klein he Phaidra!
Ik heb echt lengtemaat 34 nodig anders heb ik hoogwater :p Maargoed het beste is gewoon jurkjes blijven kopen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |