abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83987145
Dit is de mobiele versie van onze mooie slank-OP.
De meeste mensen in het lijstje zijn afgevallen, de een wat meer dan de ander.
Het lijstje is niet verplicht als je mee wil doen

Laatste post iets over eens met Ladyblack, niet alleen saai dezelfde kleding dragen omdat je billen dan toevallig het mooist uitkomen

[ Bericht 0% gewijzigd door MevrouwPuff op 13-07-2010 08:00:53 ]
pi_83987159
Goeiemorgen!

Probleemzones doe ik niet aan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83987217
hoi!

ik ben gewoon één grote probleemzone
Ja doei.
pi_83987404
Mooie mobiele OP !
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:33:36 #5
331 Merel
Be here now.
pi_83987440
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83987479
ik wil vandaag een nieuwe motorbroek kopen. Een stevige doorwaai textielen broek die ik eventueel ook aan mijn (leren) jas kan ritsen... maar ik ben zo bang dat ik een grote maat nodig heb dan ik hoop en eigenlijk weet ik dat wel zeker, dat het wrsch 40 gaat worden (andere broek is 38 en zit net wat te strak). Zelfde geldt voor zomerbroeken. Moet nog 2 lange broeken ofzo hebben, maar ik durf gewoon niet, al moet ik mezelf straks echt naar de stad slepen ! want het is echt nodig.. heb geen goede broek meer aan m'n reet
Ja doei.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:47:36 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83987600
Herkenbaar hoor Mo, ik wil ook niks meer in maat 40 kopen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83987620
ik heb liever goed zittende broeken dan geen broeken (reden dat ik broeken ga kopen is vooral omdat alles wat ik heb versleten is, en heb nog maar 1 broek die afzakt maar da's linnen en maat 38 ) maar ik zie er nu al tegenop om meerdere maten uit rekjes te pakken..

tactiek wordt gewoon beginnen met de grootste
Ja doei.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:56:25 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83987733
Succes MoBlo! .
Niet meer actief op Fok!
pi_83987779
dank heb sowieso al een grafhekel aan winkelen, maar op dinsdagochtend moet 't kunnen, hoop ik.

Zo maar 's douchen en weg
Ja doei.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:18:50 #11
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83988041
Goeiemorgen! Ik ben net wakker geworden. Eens even douchen en een aantal dingen regelen...

Vanmiddag ook maar eens de stad in..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83988058
Probleemzones

Mooie remix piefert!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_83988159
Het zal wel lekker zweterig warm zijn in de pashokjes, dus succes Mo.
En vooral heel veel sterkte.
pi_83988196
Goh, ik heb sinds vorige week een todolist die steeds langer wordt terwijl ik heel weinig afstreep. Hoe irritant is dat

Blijkbaar heb ik er stress van, gisternacht ben ik (bijna letterlijk, het zweet brak me aan alle kanten uit) ontploft van woede omdat een buurman onder mijn raam stond te praten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl ik normaal een heel kalm typje ben
pi_83988223
Meh.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:31:03 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83988243
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:28 schreef -marz- het volgende:
Goh, ik heb sinds vorige week een todolist die steeds langer wordt terwijl ik heel weinig afstreep. Hoe irritant is dat

Blijkbaar heb ik er stress van, gisternacht ben ik (bijna letterlijk, het zweet brak me aan alle kanten uit) ontploft van woede omdat een buurman onder mijn raam stond te praten.
SPOILER
Ik wilde net gaan googlen op 'todolist' tot het kwartje viel .

voor de stress.
Niet meer actief op Fok!
pi_83988269
Dat is een teken dat je van je vakantie aan het genieten bent Vik

Raar verhaal hoor Syrena... even laten afkeuren, spijt hebben, weer goed laten keuren??
pi_83988320
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wilde net gaan googlen op 'todolist' tot het kwartje viel .

voor de stress.
En bij mij duurde het nog weer even langer voordat ik het doorhad
pi_83988375
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:28 schreef -marz- het volgende:

SPOILER
Ik heb gisteren een vrachtwagenchauffeur uitgescholden en betoeterd omdat ie snel voor me de weg opdraaide en ik dus moest remmen. Echt WTF man, ik zit op de voorrangsweg en je kon me al van een km ver zien aankomen Hij had zijn raam open en ik ook, dus hij heeft me gehoord, eikel.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:38:55 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83988386
Echt totaal niet logisch, maar op de één of andere manier dacht ik aan voeten en dacht ik dat een todolist een soort wrat was ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_83988441
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:32 schreef -marz- het volgende:
Dat is een teken dat je van je vakantie aan het genieten bent Vik

Raar verhaal hoor Syrena... even laten afkeuren, spijt hebben, weer goed laten keuren??
Yup. Bepaald werk niet meer willen en hopen dat je er zo onderuit komt, en oeps, keuren ze je werkplek helemaal af ipv alleen een deel Ze zou nu gaan meedraaien in een project, wegens afgekeurdheid zou ze voorrang krijgen, nu moet ze solliciteren zoals iedereen. En nu wil het lot dat ze mij al gevraagd hadden maar ik nee moest zeggen omdat het niet kon vanwege de bezetting. Ik denk er nu sterk over om me toch aan te melden... want het leek me een leuk project. Vrijdag maar met een collega overleggen.
pi_83988548

Agressieve typjes hier? Komt door het weer joh Oh en ik herken de broekenpasangst van Mo. Ik heb laatst een broek in maat 30 (nee, niet van 30-32-34-36-38-40) moeten kopen, deed een beetje pijn maar hij zit geweldig

Ik heb heerlijk geslapen vannacht, het was lekker koel! En ik heb gister nog een heel actieplan opgesteld hoe ik die achterstand ga inhalen en ga dus met iets meer vertrouwen het gesprek in vanmiddag!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83988600
zo, lijstje af:

Wandelkaart van Wales
Broeken
Shirtjes
Motorbroek
Thermobroek (oude is echt te groot)
make-up (oogschaduw is op)
make-upweghaalwatjes
bloem voor in m'n haar op de trouwerij
schoenen (heb echt goede gympen nodig)

ik ga mezelf maar 's verwennen en niet me druk maken om maten als 't maar mooi zit
Ja doei.
pi_83988615
gelukkig komt m'n salaris binnen vandaag
Ja doei.
pi_83988616
Hoi!!

Hier ook een lange to do-list (ik typte to-do-liegt oeps! )

Zo ontbijten met havermout, njam!
pi_83988640
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:46 schreef Goodbye het volgende:

Agressieve typjes hier? Komt door het weer joh Oh en ik herken de broekenpasangst van Mo. Ik heb laatst een broek in maat 30 (nee, niet van 30-32-34-36-38-40) moeten kopen, deed een beetje pijn maar hij zit geweldig

Ik heb heerlijk geslapen vannacht, het was lekker koel! En ik heb gister nog een heel actieplan opgesteld hoe ik die achterstand ga inhalen en ga dus met iets meer vertrouwen het gesprek in vanmiddag!
ik heb 31 geen zorgen. Hoe lang ben je? Bij "mijn" kleding winkel werkt een fantastisch type, een soort gok-wan in vrouwenvorm dus dan maakt het allemaal niets uit!
pi_83988651
Goed zo GB!
Mootje, niet druk maken om maten, het moet idd gewoon mooi en lekker zitten (vanmiddag mijn spijkerbroek maat 28 in de zak van Max doen weg dermeeeeee!)
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:56:31 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83988743
Ik zit naast de ventilator en Janneke ligt op schoot . En als ik m'n vuist uitsteek, strijkt ze er met haar kopje langs .
Niet meer actief op Fok!
pi_83988782
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:46 schreef Goodbye het volgende:

Wat goed Goodbijtje!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_83988821
Wat goed bijtje

Nee, maar serieus, wel goed, ik wou dat ik een actieplan had dat er anders uit zag dan *ik ga wel weer overwerken*
pi_83988864
ben er klaar voor! De bus gaat over 10 minuten, dus nog alle tijd om even mn boodschappenlijstje aan te vullen !
Ja doei.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:02:48 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83988875
Wat een avontuur, MoBlo! .
Niet meer actief op Fok!
pi_83988878
Oh, wat zijn jullie lief

En moet je nou horen: mijn werkgever belt net af omdat ze een spoedafspraak tussendoor heeft En aangezien we daarna allebei op vakantie gaan wordt het pas over een maand! Nouja, dan ben ik in ieder geval al een eind op weg met de plannen die ik nu heb en dat is best wel fijn

Perruche, ik ben maar 1.63 dus ik lijk snel op een propje helaas. Maar in deze jeans krijg ik een mooie ronde kont

Syrena, ik heb ook nog zo'n broek. Moet ik eigenlijk weg doen, maar ik denk altijd dat ik daar nog wel een keer in ga passen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83988916
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:02 schreef Viking84 het volgende:
Wat een avontuur, MoBlo! .

ik heb al in geen maanden gewinkeld was bijna m'n sokken vergeten want moet wel schoenen passen mèt sokken aan natuurlijk

argh !
Ja doei.
pi_83988937
Je hebt een goed karma GB!

Dat denk ik altijd als dat soort dingen gebeuren iig. Maar verder ben ik wel nuchter hoor
pi_83988939
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:02 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat zijn jullie lief

En moet je nou horen: mijn werkgever belt net af omdat ze een spoedafspraak tussendoor heeft En aangezien we daarna allebei op vakantie gaan wordt het pas over een maand! Nouja, dan ben ik in ieder geval al een eind op weg met de plannen die ik nu heb en dat is best wel fijn

Perruche, ik ben maar 1.63 dus ik lijk snel op een propje helaas. Maar in deze jeans krijg ik een mooie ronde kont

Syrena, ik heb ook nog zo'n broek. Moet ik eigenlijk weg doen, maar ik denk altijd dat ik daar nog wel een keer in ga passen
Vind je het stiekem niet fijn van je werkgever? Nu niet gaan stressen he, besteed de tijd die je anders aan dat gesprek zou moeten besteden om op een rijtje te zetten at je kan doen deze maand enzo.

En een ronde kont
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:05:53 #37
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83988957
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil vandaag een nieuwe motorbroek kopen. Een stevige doorwaai textielen broek die ik eventueel ook aan mijn (leren) jas kan ritsen... maar ik ben zo bang dat ik een grote maat nodig heb dan ik hoop en eigenlijk weet ik dat wel zeker, dat het wrsch 40 gaat worden (andere broek is 38 en zit net wat te strak). Zelfde geldt voor zomerbroeken. Moet nog 2 lange broeken ofzo hebben, maar ik durf gewoon niet, al moet ik mezelf straks echt naar de stad slepen ! want het is echt nodig.. heb geen goede broek meer aan m'n reet
het is echt ZO'N onzin om je vast te pinnen op een maat maten vallen allemaal anders per model, en dan nog, misshcien ziet iemand met een goeie broek maat 42 er wel slanker uit dan iemand met een slechte broek maat 42...
Kwak
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:06:35 #38
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83988978
ik heb overigens maat 46-48-50 van broeken, en 44-46-48 van topjes en andere kleding. ligt maar net aan t model.

Kwak
pi_83988995
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb al in geen maanden gewinkeld was bijna m'n sokken vergeten want moet wel schoenen passen mèt sokken aan natuurlijk

argh !
Ultimate survival
pi_83989165
Ik zou me ook niet bekommeren om die maten, hoor! Het gaat er toch om dat het goed zit? Alsof iemand de labeltjes aan de binnenkant leest, behalve jijzelf. Je kan ze er ook nog afknippen, als je er niet mee geconfronteerd wil worden

En daarbij lopen al die maten zo verschikkelijk uiteen, dat hangt helemaal van het merk en de pasvorm af.
pi_83989180
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Vind je het stiekem niet fijn van je werkgever? Nu niet gaan stressen he, besteed de tijd die je anders aan dat gesprek zou moeten besteden om op een rijtje te zetten at je kan doen deze maand enzo.

En een ronde kont
Stiekem wel ja, omdat ik dan al gewoon de helft van mijn doelstellingen behaald wil hebben als we het gesprek hebben. En dat is toch wat fijner, dat je kan laten zien van: dit en dit heb ik al gedaan allemaal.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:14:58 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83989184
Wat kwak zegt. Ik heb broeken van maat 27 - 31 (oftewel 34 - 40). En ze passen allemaal.

Verder ben ik . Heb een sportschool gevonden waar je een tienrittenkaart kunt nemen in plaats van een maandabonnement.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83989203
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:05 schreef -marz- het volgende:
Je hebt een goed karma GB!

Dat denk ik altijd als dat soort dingen gebeuren iig. Maar verder ben ik wel nuchter hoor
Heel herkenbaar Ik heb een keertje mazzel

Qua werk gaat het overigens wel heel goed, dat scheelt ook een stuk.
pi_83989233
Ik koop eigenlijk bijna nooit spijkerbroeken, maar qua normale broeken zit ik nu ook op 40-42. Maar ik heb nooit minder gehad dan 38 dus ik vind het prima

GB, word je niet juist zenuwachtig als het een maand wordt uitgesteld? Of kun je in die maand nog wat werk inhalen?

Amsterdam cs is nog niet echt druk! Hoelaat is die huldiging?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:17:30 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83989255
Ik kan er echt wel van balen als ik maat 38 niet pas . En ik wéét dat het allemaal uiteen loopt enzo, maar toch he .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83989256
ja, weet ik wel... maar grotere maat zelfde model blijft wel kut...
Ja doei.
pi_83989327
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Dat begrijp ik helemaal maar dat ziet niemand verder en je bent voor de buitenwereld toch gewoon haske mooi
pi_83989343
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Met een te kappe broek in de hitte op je motor zitten, dat is pas kut!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:20:36 #49
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83989346
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan er echt wel van balen als ik maat 38 niet pas . En ik wéét dat het allemaal uiteen loopt enzo, maar toch he .
SPOILER
Kwak
pi_83989349
Bij de Zara heb ik vaak L / maat 40. En aangezien ik niet van strakke broeken houd, een 42, mar dat is dan eigenlijk te groot maar ik vind het heerlijk zitten. Jurkjes en topjes zijn allemaal 38, of S of M. Maar bij de C&A pas ik soms met gemak 36. Blazertjes van de h&m moeten minimaal 40, omdat ik anders mijn armen niet kan bewegen. Nou ja, Boeiend

Grotere maat van hetzelfde merk & hetzelfde model is inderdaad wel naar, dan word je zo geconfronteerd ofzo
pi_83989361
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:20 schreef Laureline het volgende:

[..]

QFT
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:21:42 #52
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83989368
ook hetzelfde model wil nog weleens veranderen. en soms verandert je lijf, of je gewicht nou t zelfde blijft of niet... that's life...
Kwak
pi_83989466
Ik had laatst ook opeens een grotere maat broek nodig en was zó verbaasd dat die helemaal goed zat! Ook in de lengte en dat is echt uniek met mijn minibeentjes (ben maar 1m53). Dus ik was helemaal blij .

Gister had ik nieuwe schoenen aan en nergens last van. Vandaag: blaren!
Gelukkig had een lieve collega pleisters bij zich!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_83989563
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:20 schreef Laureline het volgende:

[..]

true daarom ga ik even een goede zomerbroek halen. liever dat die ooit weer te groot wordt dan onfomfortabel op de motor zitten
Ja doei.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:30:17 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83989591
C&A en H&M bijvoorbeeld kloppen sowieso wel eens niet met maten: schrok ik me de pleuris omdat ik de maat 42 van een bepaalde broek niet paste, had ik een andere broek maat 40 en die paste ruim - keek ik iets beter, bleek het dezelfde broek in een andere kleur te zijn

Ik heb maat 40/42 M/L van eigenlijk ongeveer alles, dat zit het lekkerst

Oh en ik schrok gisteren ook toen een fitnesstestmevrouw mn taille met een meetlint mat en zei: "84 cm, dus 4 cm eraf!" en weer weg rende Ik dacht echt: "When did that happen!? " en toen deed ik het vanochtend zelf en was het ongeveer 81,5 Ongeveer hetzelfde dus als de 82 die ik meestal meet. Nurk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83989642
Ja jij bent best wel heel klein he Phaidra!

Ik heb echt lengtemaat 34 nodig anders heb ik hoogwater :p Maargoed het beste is gewoon jurkjes blijven kopen dus
pi_83989657
Goedemorgen!

.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83989680
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:16 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik koop eigenlijk bijna nooit spijkerbroeken, maar qua normale broeken zit ik nu ook op 40-42. Maar ik heb nooit minder gehad dan 38 dus ik vind het prima

GB, word je niet juist zenuwachtig als het een maand wordt uitgesteld? Of kun je in die maand nog wat werk inhalen?

Amsterdam cs is nog niet echt druk! Hoelaat is die huldiging?
Ik kan werk inhalen, ongeveer de helft denk ik wel En dat vind ik toch wat fijner.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:34:10 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83989681
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!

.
Vanwaar de ' '. Omdat je te lang bent blijven liggen? . Lekker toch?
Niet meer actief op Fok!
pi_83989691
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef shinydiscoball het volgende:

Ik heb echt lengtemaat 34 nodig anders heb ik hoogwater :p Maargoed het beste is gewoon jurkjes blijven kopen dus
Ik heb lengtemaat 30!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:38:24 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83989790
pi_83989794
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vanwaar de ' '. Omdat je te lang bent blijven liggen? . Lekker toch?
Ik ben niet te lang blijven liggen. Ik lag wel met iemand anders. .
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:38:55 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83989805
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

dinsdag 13 juli 2010 @ 10:39:50 #64
236335 neen
schone schijn
pi_83989823
Ik ben nu al uit bed en gedouched! Wat een productieve dag al
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:41:57 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83989879
quote:

[..]

Ik had al zo'n voorgevoel, maar ik durfde het niet te vragen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:43:08 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83989915
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik had al zo'n voorgevoel, maar ik durfde het niet te vragen .
Van dattum

Oe DaDtje! Is het ?
En is het ?
En is het ye olde of brand new?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:44:19 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83989947
quote:

[..]

Gaan jullie LATten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_83989948
Wooooe DaD!

Haha. Vertel!
pi_83990011
Nou ja, die drie weken zonder contact hielden we niet langer vol dan drie dagen. .
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:48:41 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83990078
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja, die drie weken zonder contact hielden we niet langer vol dan drie dagen. .
Hmm zou denken dat dat toch wel iets zegt
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:48:44 #71
236335 neen
schone schijn
pi_83990079
Hey, jullie hebben het in ieder geval geprobeerd.

het lijkt niet wat het is
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:50:23 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83990132
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hmm zou denken dat dat toch wel iets zegt
Inderdaad!
pi_83990136
De meneer wilde natuurlijk even testen of jouw nieuwe bed wel goed is?
pi_83990146
quote:

Ik zou niet eens mijn lengtemaat weten, volgens mij bestaat 'ie niet .
Jurkjes
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_83990207
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

^^^^

Lijkt me verwarrend, maar het geeft wel hoop!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_83990275
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]

^^^^

Lijkt me verwarrend, maar het geeft wel hoop!
Het is niet meer nodig om hoop te hebben. . We gaan het wel rustig aan doen.

Lienekien, jij bent er ook altijd als de kippen bij als er ergens een nieuwtje te bespeuren valt zeg. .
pi_83990376
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:58:44 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83990405
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vis een optie? dinsdag 13 juli 2010 @ 10:59:26 #79
70532 loveli
N
pi_83990425
Goed nieuws yie zie ik

[ Bericht 4% gewijzigd door loveli op 13-07-2010 11:00:26 (stomme duitsers met hun toetsenborden) ]
crap in = crap out
pi_83990481
jeej
pi_83990533
quote:

[..]

Lienekien, jij bent er ook altijd als de kippen bij als er ergens een nieuwtje te bespeuren valt zeg. .
Wat fijn voor je

Blijven jullie eerst apart wonen?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:04:38 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83990586
quote:

[..]

Puur toeval.
The love you take is equal to the love you make.
pi_83990593
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat fijn voor je

Blijven jullie wel eerst apart wonen?
Ik ben het verhuizen voorlopig wel even zat. . Ik wil hier het komende studiejaar sowieso blijven wonen, en dan zien we daarna wel verder. Misschien moet ik tegen die tijd verhuizen om werk te vinden of zo.

En we hebben het eigenlijk nooit zo gehad dat we bij elkaar op bezoek konden gaan en zo. Het eerste jaar woonden we vrij ver bij elkaar vandaan, en daarna gingen we al samenwonen. Dit lijkt me wel prettig. .
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:08:09 #84
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83990696
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben het verhuizen voorlopig wel even zat. . Ik wil hier het komende studiejaar sowieso blijven wonen, en dan zien we daarna wel verder. Misschien moet ik tegen die tijd verhuizen om werk te vinden of zo.

En we hebben het eigenlijk nooit zo gehad dat we bij elkaar op bezoek konden gaan en zo. Het eerste jaar woonden we vrij ver bij elkaar vandaan, en daarna gingen we al samenwonen. Dit lijkt me wel prettig. .
misshcien zit daar wel t geheim in: even een "normale" afstand. niet ver weg, niet samenwonen in een te kleine ruimte, etc. en t is denk ik heel goed als je nu een poosje helemaal zelfstandig bent - leuke kerel on the side

mijn beste vriendje en vriendinnetje hebben een paar keer een break gehad, maar waren dan eigenlijk na een weekje alweer constant samen omdat ze niet zonder elkaar konden, en dan ging t weer aan.
nu hebben ze geloof ik eindelijk de juiste afstand en zelfstandigheid gevonden - niet te ver, niet te klef, nooit gedwongen...

ik duim voor jullie
Kwak
pi_83990725
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Haha, dat kan ik begrijpen! Maar dit klinkt wel ideaal zo. Kan je je ook gewoon terugtrekken als je druk bent met je studie of hij met zijn kunst enzo. Zit je niet constant op elkaars lip En dan kan je ook echte dates doen, waar we het laatst over hadden in dit topic
pi_83990749
Fijn dat jullie het weer gaan proberen met z'n tweetjes Klinkt ook verstandig om eerst lekker rustig aan te doen, nu hebben jullie ook je eigen plekje zonder elkaar, dat is misschien af en toe wel nodig (om elkaar weer te kunnen missen )
pi_83990883
Ben blij voor je, DAD! Hopen dat het goed gaat. Je vriend is kunstenaar, toch? Dan heeft hij die ruimte voor zichzelf ook wel nodig, waarschijnlijk is dit de beste manier is om jullie verhouding nu vorm te geven
pi_83990956
quote:

Hoe lang ben jij eigenlijk? Ik had altijd het idee dat jij ook klein was, komt zeker door je icoontje
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:21:33 #89
331 Merel
Be here now.
pi_83991104
Fijn DaD!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83991439
Hé, goed nieuws hier! Fijn!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83991484
Wat een goed nieuws DaD!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_83991542
Oh DaD, wat fijn zeg!

Het komt inderdaad niet als een verrassing, maar wat leuk! Nu kunnen jullie echt gaan daten

Vind je het nu ook raar om te vertellen aan de omgeving?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:34:29 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83991551
voor DaD, supertof
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83991589
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:34 schreef anna82 het volgende:
Oh DaD, wat fijn zeg!

Het komt inderdaad niet als een verrassing, maar wat leuk! Nu kunnen jullie echt gaan daten

Vind je het nu ook raar om te vertellen aan de omgeving?
Dat doen we voorlopig nog even niet. Samen zijn, genieten, praten, en dan komen die familiebezoekjes en zo later allemaal wel weer.

Wat lief dat jullie allemaal zo leuk reageren. .
pi_83991618
DaD, yiehoo! Wat lief
pi_83991638
quote:

[..]

Echt zo tof voor je!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_83991718
ik zit met een vraag: hoe kan ik m'n buik verkleinen en toch m'n gewicht houden?

ik heb echt een mottig dik buikje
Werewolf
pi_83991851
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:16 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij eigenlijk? Ik had altijd het idee dat jij ook klein was, komt zeker door je icoontje
1.70, dus gemiddeld denk ik
pi_83991878
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:39 schreef sararaats het volgende:
ik zit met een vraag: hoe kan ik m'n buik verkleinen en toch m'n gewicht houden?

ik heb echt een mottig dik buikje
Buikspieroefeningen he, ligt nogal voor de hand. Als je iedere dag 50-100 sit-ups doet...
pi_83991882
Mweh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')