helpt t als je hem een soort schuin eronder duwt? of idd even je aanrecht losmaken als dat lukt... of de bovenbedekking eraf (de koelte gaat via de achterkant, de warmte eruit ook)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:09 schreef P.F het volgende:
Kan de bovenkant er niet gewoon af? Of maak ik dan alles stuk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het moet gewoon passenEr zit zelfs een wit extra balkje, dus hij zou er zo in moeten kunnen vallen..
[ afbeelding ]
Stomme koelkast moet er onder, er komen mensen eten en ik heb anders niet genoeg plek
Past altijd. Geen dank.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
en weer in de bus..... winkelen
heb wel twee broeken waarvan 1 bij de kringloopwinkel. Voor mijn figuur zijn nauwelijks broeken te krijgen![]()
maar heb wel wat leuke truitjes en zulks. Ook geen passende motorbroek gevonden
Ik eet nooit veel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Janies en Perruche, wat lijken die lijstjes klein, of is het misleidend?
Dan moet je wachten op de honderdmiljoenste!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb zojuist de 84miljoenste fok!post gemacht
alleen je wint er niks mee
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb zojuist de 84miljoenste fok!post gemacht
alleen je wint er niks mee
waarschijnlijk at je dan al te weinig... je kan beter met 100kcal per week je eten opvoeren naar 1700-1800 en dan meer sporten. als je vaker eet en wat meer gaat je machientje harder werken. misshicen kom je eerst twee kilo aan, maar daarna kun je denk ik echt makkelijker afvallen terwijl je toch meer eet...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik eet nooit veel.
Eigenlijk nooit gedaan ook, tijdje geleden een maandje bijgehouden (zonder op te letten wat ik at) hoeveel calorieën ik binnenkreeg en zat meestal rond de 1500.
Nu eet ik minder en beweeg ik meer en ben ik de laatste 9 dagen niets afgevallen (zelfs overall gezien 0,1 kilo aangekomen) en ik merk dat ik dat frustrerend vind...
Ok, ik beweeg niet zoals in de sportschool natuurlijk, maar ik beweeg gewoon meer dan ik twee maanden geleden deed, toen kwam ik niet aan. Nu eet ik beter en beweeg ik meer en val ik niet af. Niet leuk![]()
We gaan nu naar cs. Weet alleen niet zo goed hoe je vanaf daar het best bij museumplein komt maarja. Hoe kom jij?quote:
Zoiets had ik ook al bedacht, maar dit is echt iets van jaaaaren, ik heb gewoon echt niet meer honger... Maar goed, ik kan me er in elk geval toe proberen te zetten om wat vaker een appel oid te etenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
waarschijnlijk at je dan al te weinig... je kan beter met 100kcal per week je eten opvoeren naar 1700-1800 en dan meer sporten. als je vaker eet en wat meer gaat je machientje harder werken. misshicen kom je eerst twee kilo aan, maar daarna kun je denk ik echt makkelijker afvallen terwijl je toch meer eet...
Ik ben op de fiets bij het weteringscircuit nu, moet eerst nog langs het postkantoor (geld storten ) maar kan er geen vinden en alles is afgeslotenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:38 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
We gaan nu naar cs. Weet alleen niet zo goed hoe je vanaf daar het best bij museumplein komt maarja. Hoe kom jij?
Dit. Worked for me. Eerst kwam ik wel aan dus, wat niet leuk is maar in de spiegel zie je toch eigenlijk geen verschil (en op dat moment moet je dus ook de weegschaal weggooien en tegen jezelf zeggen dat gewicht niet belangrijk is, worked ook for me). En vervolgens duurt het langer dan je denkt voordat je gaat afvallen (een half jaar bij mij) maar dan gaat het ook wel rap hoor! Terwijl je lekker kan blijven etenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
waarschijnlijk at je dan al te weinig... je kan beter met 100kcal per week je eten opvoeren naar 1700-1800 en dan meer sporten. als je vaker eet en wat meer gaat je machientje harder werken. misshicen kom je eerst twee kilo aan, maar daarna kun je denk ik echt makkelijker afvallen terwijl je toch meer eet...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:59 schreef -marz- het volgende:
O maar je moet ook niet teveel naar mij luisteren want ik ben tevreden terwijl ik eigenlijk niet dun ben ofzo (75kg bij 180cm).
Jaja, met de jaren komt de lat steeds lager te liggen.quote:
stormloop op je fobo!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe Perruche!
Ik heb nu maar daadwerkelijk iets in mn fobo gezet, voor de volledigheidNothing you people haven't seen before!
the horror!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:18 schreef -marz- het volgende:
[..]
Jaja, met de jaren komt de lat steeds lager te liggen.
Nog een jaartje en ik draag een kort, pittig kapsel en woon in mijn joggingbroek!
Ja en bijna allemaal anonieme fokkers!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
stormloop op je fobo!!!!
ik heb me neit meer gewogen, ik denk dat ik nu 69 kilo ofzo ben bij 1.72, misscien iets minder.
Van dattum!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef Perruche het volgende:
trouwens marz, ik ben echt benieuwd hoe jij eruitziet op de 1 of andere manier ik heb bij jou namelijk echt zo'n heel stoer iemand voor ogen
Dus een kort, pittig kapsel zou wel passen bedoel je?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef Perruche het volgende:
trouwens marz, ik ben echt benieuwd hoe jij eruitziet op de 1 of andere manier ik heb bij jou namelijk echt zo'n heel stoer iemand voor ogen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
en is het gezellig? op de TV zag het er druk uit!!
Jij bent gewoon kleiner dan ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iets minder zou gewoon zo leuk zijn, een kilootje of 5 ofzo... gewoon. Omdat ik toch graag wat minder buikje heb, voor mn gevoel...compact en kleverig.
Topquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:47 schreef Bo. het volgende:
Zo, de eerste les van Evy zit erop.. best leuk
Ook goed! Waarom kan je niet eten 's-morgens? geen honger? Snack je in de avond? En gaat er ook niets vloeibaars in in de ochtend?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:47 schreef Bo. het volgende:
Zo, de eerste les van Evy zit erop.. best leuk
Eten is moeilijk, krijg geen hap door mn keel smorgens
weinig cola gedronken tot nu toe (Y):D
Ga nu werken...
Geen idee, maar het is wel heel goedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:37 schreef AIara het volgende:
Maar nu was ik over vanavond na aan het denken...en ineens maakt die taart me helemaal niets meer uit, kan ik oprecht zeggen 'ik hoef niet' (en het dan echt menen) Zou dit een teken zijn dat ik zo'n beetje ben afgekickt van mijn suikerverslaving of is dat te vroeg gejuicht na 6 weken?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje.Changes of plans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:16 schreef Perruche het volgende:
Eet je toch na het sporten, het is nog geen 7 uur! Stel je bent om 10 uur gedochet enzo, kan je nog best iets maken. Desnoods een blik soep en een tosti.
Eh? Waddan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu uit zelfbescherming maar ff weg achter de pc.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Changes of plans:Wat heeft de NS met je maaltijdsalade gedaan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
dank jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
O: ontbijt
L: lunch
D: diner
T: tussendoortje
B: bewegen
S: sporten
Eetlijstjes! Die posten mensen hier veelal om dan bewuster te zijn van wat ze in hun mond stoppenquote:
Je bent gefrustreerd en verhit omdat het druk in de trein was en natuurlijk ook bloedheet. Maar als het zo druk was, was je vast niet de enige die daar last van heeft gehad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali: geen super meer in de buurt en ik ga niet compleet bezweet een winkel in. En daarbij is m'n humeur nu zodanig dat ik echt iemand pijn ga doen die voor m'n voeten loopt. Beter afreageren door te gaan sporten.
En nu uit zelfbescherming maar ff weg achter de pc.
Joe meet mie ee spuit-1863485238!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
O: ontbijt
L: lunch
D: diner
T: tussendoortje
B: bewegen
S: sporten
GMTA En oeh BOKSquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Joe meet mie ee spuit-1863485238!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
En om de één of andere reden zit ik, wat er ook gebeurd, nagenoeg NOOIT zonder eten
Snorrie, ik heb een gaarheidsdagquote:
En dát is de geweldigste zin die je op zo'n moment kunt bedenkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
*BOKS*![]()
Cali: so true! Het is ook wel frustrerend. Ik had laatst zoiets: 1 treinstel, snikheet, propvol. Toen hadden vriendje en ik zoiets van SCHIJT, en zijn we op Amstel eruit gegaan om daar op het station wat te eten, waarna we een latere, rustigere trein naar het heuge neurden hadden!Voordeel: minder frustratie, normale tijd eten, geen sardientje. Nadeel: sport liep in de soep, gezond was het eten niet echt, en ik was een half uur later thuis.
Soms loopt het gewoon niet zoals je wilt. Da's dan jammer, maar niet onoverkomelijk, dus kan er altijd een plan B intreden. En om de één of andere reden zit ik, wat er ook gebeurt, nagenoeg NOOIT zonder eten
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef Blurred86 het volgende:
Wat fijn DaD![]()
ben stiekem best wel een beetje jaloers![]()
Aw Blurredquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:20 schreef Blurred86 het volgende:
Wat fijn DaD![]()
ben stiekem best wel een beetje jaloers![]()
ik ga boodschappen doen en eten maken en opetentot later misschien!
Zou niet best zijn als je ze niet voelde, maar je bedoelt ws dat ze tegen elkaar aan wrijven?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Alarmsignaal: ik voel mn bovenbenen... Of dat nou komt door de warmte en veel vaker rokjes dragen of dat ik toch te bourgondisch geleefd heb afgelopen tijd, weet ik niet, maar ik ga in elk geval (vanavond) weer hardlopen!
Ik ben bij 19quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:55 schreef Perruche het volgende:
Alara, heel goed!! ik heb altijd moeite met dingen afslaan. Welke evy les ben je mee bezig? ik ben bij 20 *trots is* maar ik kom niet vooruit omdat ik lui ben
Ga jij eens even heel gauw geen spijt hebben!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het spijt me, het was niet mijn bedoeling anderen te kwetsen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |