abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83985630

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5-Megapixel camera met ledflits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

HD video opname en bewerkingsfunctie
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

Facetime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Apple presenteerde dit gisteravond als exclusieve functie voor de iPhone 4, maar zei daarbij dat het voorlopig alleen via een Wi-Fi-netwerk mogelijk zal zijn. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van Facetime bron

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij

De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Folders
- Verbeterde Mail
- iBooks
- Enterprise-functies
- Game Center
- iAd

iOS4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten is de iPhone 4 sinds 24 juni 2010 te koop vanaf $199 (in combinatie met een abonnement).
Nederland en België zijn eind juli aan de beurt.

Vodafone en KPN hebben geen enkel nieuws omtrent de iPhone 4 uitgebracht. Vodafone heeft na de launch van de 3gs wel aangegeven dat ze bij de launch van de nieuwe iPhone (4) de zaak opnieuw zouden gaan bekijken.

Linkje naar wiki van deze OP

[ Bericht 36% gewijzigd door WSquater op 13-07-2010 02:16:14 (Vertalingen.) ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:50:03 #2
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_83985676
Edit: Laat maar

[ Bericht 85% gewijzigd door o.us op 13-07-2010 01:50:43 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_83985719
Launchtopic?!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:02:06 #4
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_83985864
quote:
iPhone 4 krijgt slechte beoordeling

Consumer Reports, een toonaangevend Amerikaanse tijdschrift voor productbeoordelingen, komt na testen tot de conclusie dat de iPhone 4 geen aanrader is. Dat stond maandag op de website van het magazine.

Volgens het blad heeft het toestel problemen met de ontvangst als gevolg van een fout in het ontwerp. De verhalen over een slecht bereik van de nieuwe iPhone doen al langer de ronde, het tijdschrift bevestigt dit nu.

"Als je vinger of hand een plekje op de laag aan de linkerzijde van het toestel raakt - wat makkelijk gebeurt vooral bij linkshandigen - kan het ontvangstsignaal significant slechter worden. Zo slecht dat de verbinding wordt verbroken als je in een gebied bent waar het bereik toch al slecht is", aldus het blad. "Door dit probleem kunnen we de iPhone 4 niet aanraden."
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_83986020
@hierboven Google's Nexus One heeft het. Bijna elke Nokia telefoon heeft zo'n probleem net zoals veel Sony Ericssons. Gewoon opgeblazen.

Maar goed. Ik ben even zo vrij geweest alles te vertalen. Wat er in het Nederlands op de Apple website stond heb ik gekopieerd, en wat ze er nog niet hebben neergezet heb ik zelf maar vlot vertaald. Fouten voorbehouden.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:20:13 #6
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_83986044
Het lullige is toch ook dat er al een oplossing voor is? Het had toch te maken met 'de hoeveelheid streepjes' die de iphone weergaf?
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_83986103
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:20 schreef Snarf het volgende:
Het lullige is toch ook dat er al een oplossing voor is? Het had toch te maken met 'de hoeveelheid streepjes' die de iphone weergaf?
Dat zegt Apple, maar is niet zo. Interferentie doordat de buitenste ring dienst doet als antenne. Op te lossen door een case of stukje plakband.
pi_83986276
Android spanje
  dinsdag 13 juli 2010 @ 04:16:09 #9
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_83986642
Ik wil de nieuwe
  dinsdag 13 juli 2010 @ 04:17:30 #10
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_83986648
zijn die netwerkproblemen al opgelost?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:40:25 #11
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_83987517
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 04:17 schreef Drinky het volgende:
zijn die netwerkproblemen al opgelost?
Ik heb al weken nergens last meer van eigenlijk.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:47:10 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83987594
T-mobile lijkt een stuk beter in omgeving Rotterdam.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Admin dinsdag 13 juli 2010 @ 08:49:26 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83987625
T-Mobile is hier prima. Alleen zondag was het effe kut, maar ik geef de schuld aan de massa's voor WK-finale.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_83987776
Ik heb ook nergens last van.
pi_83988075
Product Description Part Number Product Quantity
IPHONE 4 BLACK 32GB-GBR MC605B/A 1

Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule
Calmer than you are
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:42:08 #16
67670 Skv
Cynist.
pi_83989883
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Product Description Part Number Product Quantity
IPHONE 4 BLACK 32GB-GBR MC605B/A 1

Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule
Waar heb je deze besteld?

Overigens lees ik net dit: http://www.iphoneclub.nl/(...)-iphone-4-van-forum/
Echt, Apple, doe niet zo onzettend dom.
pi_83990125
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Skv het volgende:

[..]

Er staat gelijk weer een nieuw soortgelijk topic bovenaan

Lekker rellen bij Apple: Ff checken...
Calmer than you are
  Admin dinsdag 13 juli 2010 @ 10:51:13 #18
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83990162
Bezorgt de online UK Apple Store eigenlijk ook hier? Want dat zou eventueel wel een reisje schelen...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_83990218
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:51 schreef Breuls het volgende:
Bezorgt de online UK Apple Store eigenlijk ook hier? Want dat zou eventueel wel een reisje schelen...
Nope, ik heb hem besteld via collega in UK
Calmer than you are
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:56:41 #20
67670 Skv
Cynist.
pi_83990339
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:51 schreef Breuls het volgende:
Er zijn wel van die doorstuurbedrijfjes. Laat je je iPhone bezorgen op het adres van dat bedrijf en zij shippen het dan voor je naar NL.
pi_83991253
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Skv het volgende:

[..]

slaat weer nergens op, want er is duidelijk een topic waar dat in hoort, dat gebeurt op fok ook.
Kijk maar: serious antenna problem en dat wordt niet gewist of gesloten.
http://discussions.apple.com/forum.jspa?forumID=1378&start=0
Beetje jammer dat iphoneclub nu ook al gaat meedoen.
pi_83992748
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat ze die ontvangstproblemen niet eerder zijn tegengekomen.. misschien waren ze al zover in de ontwerpcyclus dat ze er wel mee door moesten gaan voor een tijdige release. Het idee van een blote antenne aan de buitenkant is natuurlijk niet meer zo geniaal als daardoor je ontvangst volledig afneemt als je het ding vast houdt Dit lijkt me niet echt softwarematig op te lossen zoals ze ons nu voorschotelen, eerlijk gezegd. Wel vreemd dat eerdere iPhones er nu ook last van krijgen met iOS4, misschien is er nog hoop
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  Admin dinsdag 13 juli 2010 @ 12:53:19 #23
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83994414
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:56 schreef Skv het volgende:

[..]

Er zijn wel van die doorstuurbedrijfjes. Laat je je iPhone bezorgen op het adres van dat bedrijf en zij shippen het dan voor je naar NL.
Voor een goed prijsje, neem ik aan? Want het hoeft niet enorm duur te zijn om zelf even heen en weer te gaan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_83996188
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:53 schreef Skv het volgende:
Launchtopic?!
Ik hoop het wel ja!
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_83996959
Ik heb hier een iphone die ik helemaal leeg wil hebben. Het gaat om een 3G 8GB nu heb ik dat proberen te doen via instellingen » Algemeen » instellingen en gegevens verwijderen. Dit ging een uurtje duren. Nu blijft m'n iphone bij het opstart scherm laden, als hij helemaal geladen is zie ik even een witscherm en gaat hij opnieuw laden.

Hoort dit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')