Je hebt me door.quote:
Misschien verbeeldde ik het me, maar het leek wel te kloppen op bepaalde ogenblikken.quote:
Zwanger ...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Misschien verbeeldde ik het me, maar het leek wel te kloppen op bepaalde ogenblikken.
Slanke meiden kunnen ook camel toes creëren hoor , het ziet er ten alle tijden er niet uit !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:40 schreef Olle. het volgende:
was ze ook dik?
dat vroeg ik mij direct even af...
dat is waarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:13 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Slanke meiden kunnen ook camel toes creëren hoor , het ziet er ten alle tijden er niet uit !
Ik ben een homo, tering debiel. Ik mag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef A-mineur het volgende:
Zeuren om Crocs en dan zelf slippers dragen, wat ben jij voor vent.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:18 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat is waar
maar ik moest even denken aan zo'n dikkertje met een vette pens hangend over haar middel...
die in een legging lekker "charmant" gaat zitten waar je zo inkijkt![]()
maar slanke dames kunnen het ook zeer zeker hebben
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben een homo, tering debiel. Ik mag.
automatismquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom zit je dan naar een kut te staren??
Alsof ik warm word van een kamelenteen, denk verdomme eens na.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom zit je dan naar een kut te staren??
Dit, ja.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:59 schreef Dr.Snorremans het volgende:
Dit topic is geen topic zonder pics
de buitenwereld alleen nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef Salsagrill het volgende:
Ik doe expres kleding aan waarin ik een kamelenteen heb. Vind ik geil
Nee dit is lekker:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
de buitenwereld alleen niet
dus lekker binnen blijven
't is maar waar je van houdt...quote:
mooi weer, biertje, bootje, niets mis mee lijkt mequote:
haha geniaal mensen terug bashen met fb picsquote:
Jij begonquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
mooi weer, biertje, bootje, niets mis mee lijkt me![]()
maar we raken off topic...
Was ze ook wijdbeens? Ik weet niet waarom, maar ik heb heel erg het idee dat ze ook wijdbeens was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Een soortgelijk geval had ik een tijd geleden ook, maar dat was in Egypte. Het was zo'n vrouw van het type: blond, aarsgewei, tokkie, huispak, kamelenteen, en dan niet in de bus, maar op het vliegveld. Ik vroeg me alleen wel af waar ze het lef vandaan haalde om zo rond te lopen. Maar misschien dacht ze zo wat zwoele Egyptische mooiboys op te pikken - wat overigens wel frappant zou zijn aangezien haar man naast haar stond.
Ze moest wel wijdbeens staan met die joekel van een kamelenteen tussen d'r benen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Was ze ook wijdbeens? Ik weet niet waarom, maar ik heb heel erg het idee dat ze ook wijdbeens was.
Volgens mij, hè, als je je oor erbij houdt terwijl ze wijdbeens aan het lopen is, dan kan je het horen soppen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze moest wel wijdbeens staan met die joekel van een kamelenteen tussen d'r benen.
Slet.quote:
Dat weet ik niet, het leek mij niet helemaal gepast om dat te doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Volgens mij, hè, als je je oor erbij houdt terwijl ze wijdbeens aan het lopen is, dan kan je het horen soppen.
Jammer...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het leek mij niet helemaal gepast om dat te doen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik een gokje wagen.
Zouden kamelentenen ook veel gevoeliger zijn voor vaginale scheten, denk je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:41 schreef Scuidward het volgende:
Dat ze gaan lopen en net zo'n geluid maken als Octo.
*Pfrt*
*Pfrt*
Wetenschappers denken dat dit ook voor een groot deel door de vorm van het andere geslacht komt, maar sluiten zo'n mogelijkheid inderdaad niet uitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zouden kamelentenen ook veel gevoeliger zijn voor vaginale scheten, denk je?
Het zou als een doorslaggevende factor kunnen fungeren? Zo'n kamelenteen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wetenschappers denken dat dit ook voor een groot deel door de vorm van het andere geslacht komt, maar sluiten zo'n mogelijkheid inderdaad niet uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |