Geen idee, ik ga niet verder dan Paddo's, XTC en Cannabis.en zal het je dus ook niet aanraden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat zou ik nog eens moeten proberen volgens jou?
Okéquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga niet verder dan Paddo's, XTC en Cannabis.en zal het je dus ook niet aanraden.
LSD lijkt me wel fantastisch maar dat durf ik niet aan.
Vond dat item met de M3, 190E Cosworth en Sierra Cosworth ook gaafquote:
Same hier dus ik ga dat niet riskeren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké
Maar ik ben niet iemand die goed reageert op échte tripmiddelen.
Beetje te controlfreak.
LSD is fucking chill mattie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké
Maar ik ben niet iemand die goed reageert op échte tripmiddelen.
Beetje te controlfreak.
Nee nog nooit, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:27 schreef VASND het volgende:
Maar HJ, jij hebt toch ook aan de X gezeten?
Ik hou het wel bij alcohol en anders X.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Same hier dus ik ga dat niet riskeren.
Te veel verhalen van mensen die blijven hangen enzohorror.
Vriend van me heeft het constant over LSD in de Efteling.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga niet verder dan Paddo's, XTC en Cannabis.en zal het je dus ook niet aanraden.
LSD lijkt me wel fantastisch maar dat durf ik niet aan.
Dacht ik ergens gelezen te hebben, maar dat moet Mexicaantje geweest zijn dan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee nog nooit, hoe kom je daarbij?
Zal wel dan. Ik hoef die troep niet te hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Dacht ik ergens gelezen te hebben, maar dat moet Mexicaantje geweest zijn dan.
Ja, het is wel zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:31 schreef VASND het volgende:
Prachtig trouwens wat je als beroep hebt staan.
Neem ik je ook zeker niet kwalijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal wel dan. Ik hoef die troep niet te hebben.
Mexicaantje aan de Methylonequote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Dacht ik ergens gelezen te hebben, maar dat moet Mexicaantje geweest zijn dan.
LSD in de efteling? Nee man, dat spul moet je thuis nemen waar je geen gevaarlijke stomme idiote moves kan doen in achtbanenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Vriend van me heeft het constant over LSD in de Efteling.
Was vorige week stoned in de efteling, vond dat al een mooie ervaring
Hij had het ook meer over dingen als het sprookjesbos of iets als droomvluchtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
LSD in de efteling? Nee man, dat spul moet je thuis nemen waar je geen gevaarlijke stomme idiote moves kan doen in achtbanenStel je voor dat je hem te hard tript in de vogel rok.
zal het eens proberen. Achhoewel de droomvlucht wel episch lijkt met LSD op...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:34 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hij had het ook meer over dingen als het sprookjesbos of iets als droomvlucht
Spacend in de efteling is wel aan te raden, je ben nog gezond genoeg om te bedenken dat je bepaalde dingen niet moet doen, maar als je in de villa volta zit gaat er een wereld van je open en lig je constant te lachen
Lijkt me een verhaaltje bullshit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:34 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hij had het ook meer over dingen als het sprookjesbos of iets als droomvlucht
Spacend in de efteling is wel aan te raden, je ben nog gezond genoeg om te bedenken dat je bepaalde dingen niet moet doen, maar als je in de villa volta zit gaat er een wereld van je open en lig je constant te lachen
Hoezo? Mijn vrienden hebben niks gedaan, ik heb een vriend die met LSD naar de efteling wilt. Hij heeft het niet gedaan, maar wilt keertje doen. Ikzelf heb vorige week gespaced in de efteling.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Lijkt me een verhaaltje bullshit.
Hoe oud zijn je vrienden? (omdat je zei dat je met oudere vrienden rondhing)
Zalf?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:35 schreef mstr het volgende:
Holy fuck, m'n nieuwe zalf stinkt een uur in de wind.
Oh zo. Nee oke, LSD ergens anders dan thuis (zeker voor de eerste keer) zou ik niet aanraden en sowieso niet zonder ervaren tripsitters er bij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:37 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn vrienden hebben niks gedaan, ik heb een vriend die met LSD naar de efteling wilt. Hij heeft het niet gedaan, maar wilt keertje doen. Ikzelf heb vorige week gespaced in de efteling.
Rihanna?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Wakka wakka ey ey
Haha, in het sprookjesbos staat zo'n pratende boom. Daar heb ik wel even bijgestaan. Verder zoals ik net vertelde in de Villa Volta, das echt mooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh zo. Nee oke, LSD ergens anders dan thuis (zeker voor de eerste keer) zou ik niet aanraden en sowieso niet zonder ervaren tripsitters er bij.
Spacen kan ook prima in de Eftelingland van laaf en lekker in een paddestoeltje zitten
.
Het is alweer bijna weg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
In de befaamde woorden van Quagmire...
EEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEW
Sweetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:40 schreef mstr het volgende:
Met XTC in het sprookjesbos ga je elke kabouter een hand geven en een praatje mee maken.
Ahja dat was 'mquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Kijk uit voor muggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:46 schreef dirkjo het volgende:
Het is hier zo dood als de pest
Ik ga even naar buiten, even afkoelen.
Totstraks(als er dan nog mensen zijn
)
Hier nu 28.7 graden, buiten was zeker lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:02 schreef LiFePo4 het volgende:
Kut warm... ik kan toch niet slapen, dan maar opblijven.
Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hier nu 28.7 graden, buiten was zeker lekker
Wijchen, in de buurt van nijmegen. Het is buiten nu 18 graden volgens m'n PC, scheelt 10 graden met m'n kamerquote:
Wel veel verschil zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wijchen, in de buurt van nijmegen. Het is buiten nu 18 graden volgens m'n PC, scheelt 10 graden met m'n kamer
Staat hier helemaal open, heeft alleen niet zoveel nut omdat het niet doortocht volgens mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:08 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Wel veel verschil zegZo meteen ff het raam helemaal open zetten.
Zeka, heb zin om te zwemmen. Alleen ons bad is nog niet warm genoeg om daar nu chill in te gaan liggenquote:
Kut warm binnenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Staat hier helemaal open, heeft alleen niet zoveel nut omdat het niet doortocht volgens mij
Hoe zit het bij jou dan? Warm buiten/binnen?
Het is gewoon zo'n framebad hoor. Vriendin heeft wel zwembad maar die woont dan weer pokke-end fietsenquote:
Oh oke, dacht al, komt ie hier ff pochen met zn buitenbadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:22 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n framebad hoor. Vriendin heeft wel zwembad maar die woont dan weer pokke-end fietsen
Dat doet een vriendin (littlefox) altijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh oke, dacht al, komt ie hier ff pochen met zn buitenbad.
Trustenquote:
Lekker FOK!ken jwt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:46 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
hehe heb geen vakantie gehad vorige week vrijdag klaar met school maandag gelijk beginnen met werke
We kunnen geen troep gebruiken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:56 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
hehe gister maar eens een acountje aangemaakt (A)
heb tijd zat om hier troep te posten
Post wat foto's van je zus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:33 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
Word nu al weg gestuurd dat beloofd wat
Ja, jij wil troep postenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:33 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
Word nu al weg gestuurd dat beloofd wat
Nou nou, poe poe.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:57 schreef StolenSweetheart het volgende:
Zoooooo wat een doodheid.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:08 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
morgu
ben al sinds half 9 bezig met werke
lekker danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
zit bij een IT bedrijfzitten maar met ze 2e op het moment hier
klein bedrijf dusja
heb hier 6maanden stage gelopenen nu hou ik er een voolopige baan an over
Stage he, zal wss wel geen vetpot zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lekker dan![]()
verdient het ook een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |