Kijk uit voor muggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:46 schreef dirkjo het volgende:
Het is hier zo dood als de pest
Ik ga even naar buiten, even afkoelen.
Totstraks(als er dan nog mensen zijn
)
Hier nu 28.7 graden, buiten was zeker lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:02 schreef LiFePo4 het volgende:
Kut warm... ik kan toch niet slapen, dan maar opblijven.
Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hier nu 28.7 graden, buiten was zeker lekker
Wijchen, in de buurt van nijmegen. Het is buiten nu 18 graden volgens m'n PC, scheelt 10 graden met m'n kamerquote:
Wel veel verschil zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wijchen, in de buurt van nijmegen. Het is buiten nu 18 graden volgens m'n PC, scheelt 10 graden met m'n kamer
Staat hier helemaal open, heeft alleen niet zoveel nut omdat het niet doortocht volgens mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:08 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Wel veel verschil zegZo meteen ff het raam helemaal open zetten.
Zeka, heb zin om te zwemmen. Alleen ons bad is nog niet warm genoeg om daar nu chill in te gaan liggenquote:
Kut warm binnenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Staat hier helemaal open, heeft alleen niet zoveel nut omdat het niet doortocht volgens mij
Hoe zit het bij jou dan? Warm buiten/binnen?
Het is gewoon zo'n framebad hoor. Vriendin heeft wel zwembad maar die woont dan weer pokke-end fietsenquote:
Oh oke, dacht al, komt ie hier ff pochen met zn buitenbadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:22 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n framebad hoor. Vriendin heeft wel zwembad maar die woont dan weer pokke-end fietsen
Dat doet een vriendin (littlefox) altijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh oke, dacht al, komt ie hier ff pochen met zn buitenbad.
Trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |