Wut? Zoek je rusie?quote:
quote:
HTC it is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:35 schreef 9611Niels het volgende:
Paupers die nu ineens een blackberry hebben
nerdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:36 schreef Fortitude het volgende:
[ afbeelding ]
Geen wonder dat ze hun ping niet willen geven man, zij hebben natuurlijk ook time-outs.
iPhonequote:
Precies!quote:
is voor BB mattie kun je chicks hosselen via soort blackberry-msn is kk gaar eigenlijk want je kunt ook gewoon msn doen omdat je intrnet moet hebbe maar pingen is om smatjes te hosselen weetochquote:
Toch maar eens een BB halen dan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
is voor BB mattie kun je chicks hosselen via soort blackberry-msn is kk gaar eigenlijk want je kunt ook gewoon msn doen omdat je intrnet moet hebbe maar pingen is om smatjes te hosselen weetoch
Idd,ze moeten opschieten met die ondersteuning want Ping is erg handigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
En t werkt ook crossplatform.. iOS -> bbOS.![]()
Ze moeten alleen ff opschieten met Android/symbian enz ondersteuning..
Die van mij zat in BHD altijd wel tegen de 180 aan.quote:
Mensen die kwaliteit niet willen onderkennenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso mensen met blackberries. Die worden gewoon beinvloed door de videoclips en celebs die zon ding hebben en denken dan cool te zijn.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:36 schreef Fortitude het volgende:
[ afbeelding ]
Geen wonder dat ze hun ping niet willen geven man, zij hebben natuurlijk ook time-outs.
Duidelijk geen iPhone gehadquote:
Don't need to. Ik heb ze gezien, prima dingen hoor, maar niet wat ik hoef. Mijn HTC is vooralsnog prrrrrima.quote:
Waarom zijn bananen krom?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:55 schreef ThePianoMan het volgende:
wrm heet et ping maar die codeetje dan pin ? :S
omdat die naar de zon toe willen groeienquote:
Meeste mobieltjes zijn prima hoor, HTC maakt ook prima dingen hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:54 schreef Oneself het volgende:
[..]
Don't need to. Ik heb ze gezien, prima dingen hoor, maar niet wat ik hoef. Mijn HTC is vooralsnog prrrrrima.
Mensen met BBquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |