abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:20:22 #51
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_84319195
Die éne airco in Amsterdam doet het beter dan de drie bijelkaar die ik hier in Hong Kong heb.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 16:27:18 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_84319444
Hij hoeft hier ook minder hard te werken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 22 juli 2010 @ 07:30:54 #53
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_84343999
Het is in Nederland warmer dan hier.


Anyway, alle keukenapparatuur is van Smeg (behalve de ijskast); mooi spul.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_84407959
Ohhhhhhhhhhhh, ik zit me me hier toch een partijtje dood te schamen zeg Ik lees mijn eigen posting, na dagen van afwezigheid terug en krimp meteen tot een lengte van 50 cm. Wat heb ik dat ff lullig gezegd, en ik bedoelde het niet eens zo, bedoelde eigenlijk dat het zo aangenomen zou kunnen worden, niet dat het zo is maar heb het totaal verkeerd verwoord en slaat dus helemaal nergens op.
Ik bedoelde eigenlijk dat alle klussers die alles zelf doen en budgetair soms klem zitten het zo zouden kunnen zien en ik het daarom vanuit hun oogpunt ook zo zag, nou ja, moeilijk uit te leggen maar geloof me één ding, het was niet zo bedoeld als dat ik het zelf heb neergepoot.
Kan me niet herinneren dat ik die dag ruzie had met iemand maar de posting zou het wel doen vermoeden hè.
MIjn tikpoten lopen soms harder dan mijn hersens en ik haal mezelf soms lastig in
Ik zet mezelf even een paar dagen op droog brood.
Static, vergeef me, het stond wel errug rottig verwoord.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:49:40 #55
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_84408092
Maakt niet uit joh.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_84408684
wél!
weet je, als je al die klussers zo bezig ziet en je lurkt lekker een poos mee dan is het niet de bedoeling een stompzinnige post neer te zetten bij iemand die het láát doen als je, zoals ik, ook alles hebt laten doen. Daar ging het mij om maar owé, wat en dat bedoelde ik nou, het laten doen hetgeen over zou kunnen komen als wat ik schreef, nou ja
(ik maak het er niet beter op maar leg het ook zo lekker uit)
Kortom, als laten-doenerd bedoelde ik er iets mee wat bepaald niet uit de verf gekomen is.
Laat ik het daar maar op houden
(kan ik mijn forumnaam nog aanpassen op zellufeennarcist )
Denk dat ik maar beter dit kan doen maar dan met ducttape .

Maar het is wel mooi geworden zeg, en hoe woon je eigenlijk in Hong Kong?
(even de aandacht afleiden )
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_84411830
Hong Kong #5. Waar het korte-rokjes weer is. in het Kaaskoppentopic en alle voorgaande delen.

Zoals je merkt is static kort van stof ( over het algemeen).

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 23-07-2010 20:51:06 ]
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:39:57 #58
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84412332
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ohhhhhhhhhhhh, ik zit me me hier toch een partijtje dood te schamen zeg Ik lees mijn eigen posting, na dagen van afwezigheid terug en krimp meteen tot een lengte van 50 cm. Wat heb ik dat ff lullig gezegd, en ik bedoelde het niet eens zo, bedoelde eigenlijk dat het zo aangenomen zou kunnen worden, niet dat het zo is maar heb het totaal verkeerd verwoord en slaat dus helemaal nergens op.
Ik bedoelde eigenlijk dat alle klussers die alles zelf doen en budgetair soms klem zitten het zo zouden kunnen zien en ik het daarom vanuit hun oogpunt ook zo zag, nou ja, moeilijk uit te leggen maar geloof me één ding, het was niet zo bedoeld als dat ik het zelf heb neergepoot.
Kan me niet herinneren dat ik die dag ruzie had met iemand maar de posting zou het wel doen vermoeden hè.
MIjn tikpoten lopen soms harder dan mijn hersens en ik haal mezelf soms lastig in
Ik zet mezelf even een paar dagen op droog brood.
Static, vergeef me, het stond wel errug rottig verwoord.
Nee, nee, nee, niet terugkrabbelen nu. Dat mag je best zeggen, als het maar fatsoenlijk blijft.

Ik vind het ook allemaal wat klinisch en statisch overkomen. Smaken verschillen nu eenmaal.

Maar als static het mooi vindt moet 'ie dat gewoon doen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:02:12 #59
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_84413249
Prachtig Static :) Ik hou wel van die strakke stijl.
Zou het ook wel zo willen hebben in Brazilië, maar die zaken die jij in huis hebt zijn hier voor mij echt niet te betalen (zei de arme sloeber hehe).

Nee, ik vind het echt heel stijlvol Static.

Is het inhuren van proffesionals daar goedkoper dan in Nederland? Of ligt dat toch iets anders?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_84413461
Ik vind het ook mooi, ik hou ook van weinig in huis en heel strak.
Helaas ben ik zelf niet meer strak en heb meer te veel woorden dan weinig dus vind Statics huis ook mooi maar goed, kan het blijven uitleggen maar ben niet zo kort van stof (en ook niet zo subtiel) en denk dat ik toch duidelijk ben geweest wát ik bedoelde. En dan iemand die het grootste deel vh jaar niet thuis is en dan die spullen contra mensen die wél het hele jaar thuis zijn en hópen op die spullen, zoiets.
Heb zelf het ook zo strak en rustig maar vertaalde het even verkeerd, ben ook maar een mens, geloof ik.

Hoe dan ook, Static, ik vind het prachtig en daarom mijn vraag hoe je daar in Hong Kong dan woont, ook zó?
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_84414705
Lotte kom je er nog uit

Maar ben ook wel benieuwd nu
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_84417579
Waaruit MI-tje (onschuldige knipperblik in de oogjes )
Ik kom overal uit , zeker hier zolang ik mijn ongelijk maar toegeef, mijn excuses aanbied en mijn grote waffel hou _O_ .
Maar da's off-topic })
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_84418051
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
Waaruit MI-tje (onschuldige knipperblik in de oogjes )
Ik kom overal uit , zeker hier zolang ik mijn ongelijk maar toegeef, mijn excuses aanbied en mijn grote waffel hou _O_ .
Maar da's off-topic })


*plettert van de bank van het lachen, deel je zelfkennis uit? dan heb ik nog een paar gegadigden :P
Euh ja laten we Static zijn topic maar laten houden :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 24 juli 2010 @ 19:35:21 #64
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_84445238
Die salontafel gaat er komen, beetje in problemen met de RAL kleuren.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † zaterdag 24 juli 2010 @ 19:41:44 #65
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_84445460
Ooh Laffer en Static meet/housewarming!

Prachtig huis heb je zeg, echt prachtig :).
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 25 juli 2010 @ 01:33:04 #66
297443 Knavia
Enjoying the ride
pi_84457531
De keuken vind ik prachtig. Voor de rest zou ik het interieur als 'strak' benoemen. Vind het eerder een typisch vrijstaande mannen inrichting. Mega moderne TV, veel speeltjes/gadgets (sterrenhemel, lichtkubus),airco en een énorme hangbank. Overigens helemaal niets mis mee.
De lichtkubus is erg gaaf en heb ik ook over nagedacht maar leek me onpraktisch omdat er geen opbergruimte in zat (vrouwen willen graag bepaalde dingen verbergen opbergen naast 't bedje). Bovendien, alles wat niet in een kast(je) zit vangt weer stof en dat moet dan weer gepoetst worden :{
Voor de rest erg leuk om zo het hele inrichtingsproces te kunnen volgen.
Static, ik wens je veel werkplezier in HK en zo mogelijk nog meer woonplezier in Ams!
What the superior man seeks is in himself; what the small man seeks is in others - Confucius
  † In Memoriam † zondag 25 juli 2010 @ 11:57:55 #67
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_84462639
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:33 schreef Knavia het volgende:
De keuken vind ik prachtig.
Alleen erg zonde dat een muur nu het zicht op zo'n robuuste moderne keuken ontneemt .

quote:
Voor de rest zou ik het interieur als 'strak' benoemen. Vind het eerder een typisch vrijstaande mannenjongens inrichting. Mega moderne TV, veel speeltjes/gadgets (sterrenhemel, lichtkubus),airco en een énorme hangbank.
:D IDD Dat is het 1e wat ik dacht toen ik de puberale sterrenhemel zag.
quote:

Overigens helemaal niets mis mee.
Totaal niets mis mee, jonge geest zullen we maar zeggen ;) ( Boys Will Be Boys ...)
quote:


De lichtkubus is erg gaaf en heb ik ook over nagedacht maar leek me onpraktisch omdat er geen opbergruimte in zat (vrouwen willen graag bepaalde dingen verbergen opbergen naast 't bedje). Bovendien, alles wat niet in een kast(je) zit vangt weer stof en dat moet dan weer gepoetst worden :{
Hmmm, wat zou een vrouw in vredesnaam willen opbergen naast het bed :?
Sexspeeltjes kunnen ook een leuke blikvanger zijn in de slaapkamer hoor :P
Die heb je ook in allerlei leuke vormen, kleuren en maten :P

quote:

Static, ik wens je veel werkplezier in HK en zo mogelijk nog meer woonplezier in Ams!
Wonen in ASD (ams...:{ ) kán gewoon nooit tegenvallen, met zo'n huis is het alleen nóg leuker .
  zondag 25 juli 2010 @ 17:52:00 #68
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_84473595
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:22 schreef bbfakir het volgende:
In het vorige topic had ik geschreven:

Toch vind ik het nog steeds jammer van de plaats van de buitenunit. Had hij niet beter boven de deur kunnen zitten?

[ afbeelding]afbeelding ]
Dat mag niet. :)

Hij gaat sowieso nog weggewerkt worden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_84473950
Dit blijft leuk om (stil) te volgen en kan me ook wel vinden in de meeste complimenten! Nu heb ik niet alles doorgelezen, maar komt er nog wat kunst ofzo aan de muren?
  zondag 25 juli 2010 @ 18:12:44 #70
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_84474347
Ja, dat grote schilderij (familiestuk) komt boven de eettafel te hangen aan de groene muur. Die kleuren zitten in zowel de tafel als het schilderij.

Misschien dat ik deze boxen ga kopen (als ze in Nederland te koop zijn zodat ik ze eerst kan beluisteren):


http://www.imageaudio.co.uk/gallery.htm
http://www.avblog.nl/image-audio-platte-design-luidsprekers/
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 25 juli 2010 @ 18:14:57 #71
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_84474430
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_84475304
Ik vreesde al een Ikea roos, maar dit past allemaal erg goed bij de rest. Die boxen zijn echt een uitkomst! Je kunt zelfs eigen afbeeldingen gebruiken :o.
pi_84475436
Zeg Static, uit nieuwsgierigheid, hoe woon je nu in Hong Kong en hoeveel zul je in je strakke nieuwe huis wonen? Is het nu enkel een uitwijkplaats voor je vrije tijd of denk je je ooit weer te settelen?
Aangezien je nadenkt over bepaalde aanschaffen zou je haast denken dat je je weer op je geboortegrond wilt doen neervleien.
Maar wellicht zijn er nog zat plekken waar je nog niet geweest bent en valt tzt het stof weer in volle vlokken over je mooie keuken O-)
maw, heb je al je oog laten vallen op een ander deel vd wereld?
Vraag me toch af wat je doet, puur uit menselijke nieuwsgierigheid, wat brengt jou de hele wereld over?
Is interigerend
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_84476132
leesvoer voor Lotte... ( post dd. vrijdag 23 juli:
Hong Kong #5. Waar het korte-rokjes weer is. in het Kaaskoppentopic en alle voorgaande delen.

Zoals je merkt is static kort van stof ( over het algemeen).
Wel veel foto's.
pi_84478729
Ben te lui om het op te zoeken O-)

[ Bericht 25% gewijzigd door Lottekoekkie op 26-07-2010 07:49:38 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')