Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
die cd moet ik ook nog orgineel hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb Lexxx die cd gegeven voor z;n verjaardag 2 jaar geleden
LOLquote:
Ja, und schnell ein bischen!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:15 schreef MPG het volgende:
Herr Ober! Zwei Tassen Kaffee und ein Känchen Eiswasser bitte! Tisch 69!
Whehehequote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOL
Ja of
voor als je met je Lada naar Rusland gaat
Dat kan.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:15 schreef Trevland het volgende:
Maar ik snap een aantal dingen van die Duitsers niet
Waarom iedereen denkt dat Tatu meezingt met Rammstein bv, dat is gewoonweg niet waarquote:Op maandag 12 juli 2010 23:15 schreef Trevland het volgende:
Was denn lieber Trevland, vielleicht kann ich dich etwas erklarenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:15 schreef Trevland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was denn lieber Trevland, vielleicht kann ich dich etwas erklarenNee maar ik vind ze echt vaag soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ten eerste ze kletteren de berg op, ze varen op de weg en drinken koffie uit een tas, raar volk
Tatu is trouwens wel echt tofquote:Op maandag 12 juli 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom iedereen denkt dat Tatu meezingt met Rammstein bv, dat is gewoonweg niet waar
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo is dat? wil je zo graag een nieuwe?
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Nee maar ik vind ze echt vaag soms.
ten eerste ze kletteren de berg op, ze varen op de weg en drinken koffie uit een tas, raar volk
je hebt een tick dat je in elk topic moet gepost hebben?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
tvptje maar. Dan kan ik dat morgen in het nieuwe topic weer doen. Jullie spammen dit nog wel vol.
En dan niet te vergeten dat ze een zee een meer noemen en een meer een seequote:Op maandag 12 juli 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Nee maar ik vind ze echt vaag soms.
Maar het heeft niets met Tatu te maken. Rammstein heeft nimmer met die Tatu gewerktquote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tatu is trouwens wel echt tofBen ook dol op dat Moskou nummer
Wat heb jij toch een toffe avatarquote:
en lukt het?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben al 2 dagen aan het kloten om te zorgen dat hij niet steeds afslaat
Duh weet ik ook welquote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik drink ook altijd mijn koffie uit een tas. Nouja, miène kôffie dan.
en meer van die dingen hebben zequote:Op maandag 12 juli 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan niet te vergeten dat ze een zee een meer noemen en een meer een see![]()
I like it!
oververhit?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben al 2 dagen aan het kloten om te zorgen dat hij niet steeds afslaat
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan niet te vergeten dat ze een zee een meer noemen en een meer een see![]()
I like it!
Nee, maar Tatu is wel tof!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar het heeft niets met Tatu te maken. Rammstein heeft nimmer met die Tatu gewerkt
Ohnee, dat was WER hequote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
Wat moesten we ook alweer als eerste zeggen?
Hihiquote:Op maandag 12 juli 2010 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een toffe avatar
Echt!quote:[img=12,12]http]http://www.youtube.com/watch?v=ZGC7pYVpbEQ&feature=related[quote][img=12,12]http[/url]://i.fokzine.net/templates/new/i/p/11.gif[/img] Op maandag 12 juli 2010 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
En eine Frikadelle is een gehaktbal.
Ik denk steeds dat jij Marijke bent!quote:
Die slagroom vind ik echtquote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt!![]()
En Duitse slagroom zonder suiker
En Duits
En Berlijn
Enzo
Ik kon wel eens voor het Duitse toeristenbureau werken
Ik ben in Berlijn wel geinterviewd door hun
![]()
Neehee, ik ben Marcvenlo. Das een wereld van verschilquote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Marijke bent!
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Marijke bent!
Wat weet jij over mijn toekomstige man wat ik niet weet?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef DaMart het volgende:
En tijdens de huwelijksnacht, zingt Marijke dit:
dat heb ik ook even gedacht maar dat is het nietquote:
Ja, jij woont in Venlo, ik in Zwolle en jij bent en jongetjequote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Neehee, ik ben Marcvenlo. Das een wereld van verschil.
Mwah. Ik voel toch iets van een samensmelting aankomenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef Marcvenlo het volgende:
Neehee, ik ben Marcvenlo. Das een wereld van verschil.
En jij hebt een Lada en ik een Peugeot.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij woont in Venlo, ik in Zwolle en jij bent en jongetjeik een meisje
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef DaMart het volgende:
En tijdens de huwelijksnacht, zingt Marijke dit:
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
En jij hebt een Lada en ik een Peugeot.
Maar we hebben allebei Linux.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat weet jij over mijn toekomstige man wat ik niet weet?
quote:
Te veelquote:
krijg je een foutmelding als hij platgaat?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik ook even gedacht maar dat is het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |