hy-po-criet.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon minder klagen en meer werken. Stelletje veredelde ambtenaars
Je weet dat ik het goed bedoelquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Morgen weer gaan werken.
Slaapsequote:Op maandag 12 juli 2010 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Morgen weer gaan werken.
kerel? hij heeft toch tieten?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:21 schreef L.no het volgende:
Ik wil geen Nederlandse vlag.
Die kerel is een japanner, ik liet hem maandenlang martelen door m een oranje shirt te geven.
Zet je een rode stip op je witte shirt.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:21 schreef L.no het volgende:
Ik wil geen Nederlandse vlag.
Die kerel is een japanner, ik liet hem maandenlang martelen door m een oranje shirt te geven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Geniaal!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zet je een rode stip op je witte shirt.
Dat is tenminste nog de goede kant van Den Haagquote:Op maandag 12 juli 2010 21:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ik gebruik ook alleen Den Haag CS of Laan van NOI![]()
tenzij het niet anders kan
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
!
Moet...niet..happen.
Ik zie geen plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik was serieusIk heb al die tijd gedacht dat het een chick was in je UI
Jawel, je keek.
Het is een kerel.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje.
Me too.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje.
Ja, erg goed. Eerst wist ik de weg niet precies, maar gelukkig liepen er meisjes ook naar die school. Toevallig had een van hen ook de intake. Het blijkt dus dat een groep mensen uitgenodigd zijn en dat ze uitleggen hoe de opleiding in elkaar zit enzo. Ik moet nu opdrachten maken en formulieren invullen en kopieën maken, etc, etc. voor de volgende intake dat op donderdag is.quote:
jnaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:05 schreef jna het volgende:
In before the Luctor
ik ging laat naar bed en ben brak nu, maar wel lekker geslapen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:32 schreef jna het volgende:
[..]wel paar keer wakker geworden door sms'jes, maar ik leef nog
Jij?
Bij Guus gaat hier automatisch het geluid op mute. Top tv zo'n Samsung.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef jna het volgende:
Guus Meeuwis die op het museumplein "brabant" gaat zingen
Zo'n tv wil ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij Guus gaat hier automatisch het geluid op mute. Top tv zo'n Samsung.
quote:
Diep ontroerd.quote:
Rond 5 uur hangt hij boven onsquote:
Jan en mij natuurlijk, duhquote:
Ik zou het niet doen neequote:
Ah daar woon ik toch nietquote:
Ik blijf maar binnen vanaf 3 uurquote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik blijf maar binnen vanaf 3 uurBeginnen al wolken te komen hier
Ik heb serieus geeen idee hoe het weer hier isquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Begrijpelijk.![]()
Hier in het noorden is het weer heerlijk. Niet overdreven heet, maar wel lekker zonnig.
Valt mee, net ff naar grofvuil geredenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb serieus geeen idee hoe het weer hier isVolgens mij best warm
Ja ik vanmorgen al naar de supermarkt, maar toen was het nog vroeg/aangenaamquote:
Staat nu een aardig windje. Hier tenminstequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik vanmorgen al naar de supermarkt, maar toen was het nog vroeg/aangenaam
Hier begint het ook te komen en de lucht trekt (hihi) al dichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:39 schreef jna het volgende:
[..]
Staat nu een aardig windje. Hier tenminste
Zware tegenvallerquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:24 schreef Bravebart het volgende:
Laffe bende hierWel fikse regen, maar geen windstoten van 100 km/h of enorm onweer
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
verzopen katje is intussen weer droog.
Waarom staan die open?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef L.no het volgende:
Hier bijna regen, eens de ramen van de auto dichtdoen
Daar komt ie!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die komt ook zo nog wel bij jou.
uhm....quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:41 schreef jna het volgende:
Luc, hoe is het met die chick die je via internet had leren kennen?
Dingetje heeft nog niet eens geantwoord! Doe eens rustig!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef jna het volgende:
[..]
WAT EEN HOER!
WE PAKKEN DR! WAAR WOONT ZE?! IK MAAK DR KAPOTTTTT
of dan is het.. oh ben je Luctor... kom jij maar snel eens binnen voor een kopje koffie....quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef jna het volgende:
[..]
WAT EEN HOER!
WE PAKKEN DR! WAAR WOONT ZE?! IK MAAK DR KAPOTTTTT
Nee, zo ver is het niet eens gekomen.quote:
Dat klinkt als iets wat jammer is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, zo ver is het niet eens gekomen.
luctor laten wachten.. Hoe durft zequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien had ze wel een goede reden!
Met de Stage SC knokploeg naar Sealand, gaaaf!quote:
Ik ken de geschiedenis natuurlijk niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
luctor laten wachten.. Hoe durft ze
Stage SC Knokploeg komt naar je toe deze zomer...quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met de Stage SC knokploeg naar Sealand, gaaaf!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stage SC Knokploeg komt naar je toe deze zomer...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:33 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb de hele dag gedacht dat 'kleven' de betekenis was van 'cleavage', daardoor ik de hele dag m'n boek niet snapteMaar ik ben eruit, hoezeee
Ik had het gelijk even moeten opzoeken ipv de hele dag mezelf afvragen waarom ik de tekst niet snapquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had het gelijk even moeten opzoeken ipv de hele dag mezelf afvragen waarom ik de tekst niet snap
Een google afbeeldingen zoekopdracht had ook volstaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had het gelijk even moeten opzoeken ipv de hele dag mezelf afvragen waarom ik de tekst niet snap
Ja, die betekenis kende ik al welquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef jna het volgende:
[..]
Een google afbeeldingen zoekopdracht had ook volstaan
voor die intakequote:Op donderdag 15 juli 2010 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lien
Waarvoor ben je nerveus?
Oordopjes in doen en slapen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:44 schreef jna het volgende:
Heeft iemand nog een wondermiddel tegen oorpijn?
We melden wel wanneer iemand anders iets typt toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:04 schreef jna het volgende:
Als jullie nu maar niet constant onder 1 account gaan posten
Dean en Lien.. De Wesley en Yolanthe van de Stage SCquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:04 schreef jna het volgende:
Als jullie nu maar niet constant onder 1 account gaan posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nee ik hoorde het gezeik dat eruit kwamquote:
Dean is een feederquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:29 schreef L.no het volgende:
sporten..wat is dat.. (+ 6 kilo aangekomen)
Mijn naamgenootje.quote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Thuis, laatste vijf kilometer van de Tour gekeken. Daarna om nieuwe achter ruiterwisser gegaan en ook gelijk bij de KFC eten gehaald.
Het loopt hier storm de laatste dagenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sinds vanochtend maar drie posts hier.
Dit is de stille voor de stormquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het loopt hier storm de laatste dagen
Goedemorgenquote:
regen?quote:Dat is niet fijn, zo trainen in de regen
Telegraaf heeft zeker weer nieuws nodig, nu het weer kwamkwammertijd isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:58 schreef jna het volgende:
Staat er in de krant een tip om je barbecue met een verfbrander aan te steken omdat dat veiliger is
Dan ben je echt een mongool
quote:
Nu wel.. 2 uur geleden nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier schijnt het zonnetje zelfs lekker.
Onweer was maar heel evenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Hier is zelfs niet eens een wolkje aan de lucht.
Denken dat ik een abonnement op de telegraaf hebquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Telegraaf heeft zeker weer nieuws nodig, nu het weer kwamkwammertijd is
Hoewel het AD tegenwoordig ook flink achteruit gaat op niveau.. maar van de NRC Next had ik deze stunts niet verwachtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:27 schreef jna het volgende:
[..]
Denken dat ik een abonnement op de telegraaf heb
Het stond in The Mirror, zolang het nog tussen (" ") is het nog steeds gerucht.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij Ajax maakt hij kans om CL te gaan spelen met Fulham niet. Tevens heb ik nog niets gezien op de site van Ajax.
En daar ga ik ook nog steeds van uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het stond in The Mirror, zolang het nog tussen (" ") is het nog steeds gerucht.
Ik las het netquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:29 schreef PieterBas het volgende:
Die hebben nu een Belg.. correctie een Waal
Die neemt toch altijd de sneltrein naar Spanje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:52 schreef jna het volgende:
Zal Ajax wel met Koeman aan komen zetten ofzo
Hier is geen feest.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:58 schreef PieterBas het volgende:
Dus nu heel Zeeland is aan het feesten ?
Idd, geen bal aan. Doe mij maar Terneuzen!quote:
Terneuzen vind ik ook niets aan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, geen bal aan. Doe mij maar Terneuzen!
Ohquote:
Ik ook niet echt. Alleen 2 keer bij iemand langs geweest. Maar het ademt gewoon ongezelligheid uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhGeen idee, nog nooit bewust geweest
Was het wel een leuk feestje?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van feestje
Gewoon in Middelburg natuurlijk.
Jahoor. Had haar al lang niet meer gezien, dus het was sowieso leuk om haar weer te zien.quote:
Dat geloof ik ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor. Had haar al lang niet meer gezien, dus het was sowieso leuk om haar weer te zien.
een meisje die vandaag jarig is/was waar ik bij op verjaardagvisite ging, die ik ken van de sport.quote:
Dat was het ook. Kende verder alleen niet zoveel mensen daar.quote:
Allemaal vriendinnen van haar, die ik niet ken. Nu wel een beetje. Maar ben allang die namen alweer vergeten.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal vriendinnen van haar, die ik niet ken. Nu wel een beetje. Maar ben allang die namen alweer vergeten.
Essentieelquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:28 schreef jna het volgende:
[..]
We willen bewijs! Pics or it didn't happen
Jammer genoeg wel jaquote:
Oeh, heerlijk met dit weer.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:11 schreef PieterBas het volgende:
Net nog even lekker in de tuin gezeten en een boekje gelezen.
Wat een conditiequote:Op zondag 18 juli 2010 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
67,81 km in 3 uur en 7 minuten gefietst.Daarna de laatste 40 kilometer van de Tour de France etappe van vandaag gekeken. Gesink blijft het goed doen.
Sterkte.quote:
Mediamarktquote:
quote:
De mediamarkt.. die afleggersquote:
Sorry, ik heb ondertussen wel vaker slechte ervaringen met de MM gehad..quote:
Dvdbox Little Britain en dvd The butterfly effect.quote:
Wat dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ondertussen wel vaker slechte ervaringen met de MM gehad..
Ze zijn vaak nog duurder dan de concurrentie ook.quote:
Nou, mikro is duurder anders.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn vaak nog duurder dan de concurrentie ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga geen 20 euro per maand betalen voor een garantie... die al gedekt in het Nederlandse consumentenrecht is.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ah oke, dan mag je klagen ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ondertussen wel vaker slechte ervaringen met de MM gehad..
en vaak outdated spul....quote:Op zondag 18 juli 2010 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn vaak nog duurder dan de concurrentie ook.
wat dan wel?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over mikro.
Dixons, BCC. FRS. Ligt ook een beetje aan wat je wil hebben.quote:
Daarbij verschilt het ook per Mediamarkt wat de prijs is...quote:Op zondag 18 juli 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dixons, BCC. FRS. Ligt ook een beetje aan wat je wil hebben.
MM Middelburg is duur.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarbij verschilt het ook per Mediamarkt wat de prijs is...
Bij de Dixons, BCC en de FRS is het gewoon overal hetzelfde
Indd. Laatst voor broertje een dvdbox gekocht bij vestiging Middelburg voor ¤ 53. Was paar dagen later bij vestiging Bergen op Zoom en daar was ie ¤ 45.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verschillende eigenaren hebben ze toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij de Dixons, BCC en de FRS is het gewoon overal hetzelfde
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Laatst voor broertje een dvdbox gekocht bij vestiging Middelburg voor ¤ 53. Was paar dagen later bij vestiging Bergen op Zoom en daar was ie ¤ 45.
Zoals ik dus al zei.quote:
Volgens mij is het wel een franchise, maar je koopt in bij de holding.quote:
Oei, daar heb ik al geen verstand van.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een franchise, maar je koopt in bij de holding.
Jammer dat je het ook niet kan vergelijken ofzo.. bij de mediamarkt site.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het verzon. Vond 9 euro verschil niet weinig.
Ze willen juist dat je naar hun winkel komt. Gezien de opbouw van hun winkels proberen ze ook zo lang mogelijk vast te houden.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Jammer dat je het ook niet kan vergelijken ofzo.. bij de mediamarkt site.
Mijn huidige DVD-speler (voor in de PC). Voor 35 euro gekocht, bij MM precies dezelfde voor ¤ 45.quote:
En als mensen eenmaal in de MM zijn, hebben ze zoiets van. "Nu ben ik er toch, kan ik 'em net zo goed hier meenemen".quote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze willen juist dat je naar hun winkel komt. Gezien de opbouw van hun winkels proberen ze ook zo lang mogelijk vast te houden.
Zie bijvoorbeeld bij de MM in Rotterdam. De games en de dvd's zitten helemaal bovenin, hierdoor moet je de gehele winkel door..
Over hoe je je winkel in moet richten zijn hele theorieën over geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |