hy-po-criet.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon minder klagen en meer werken. Stelletje veredelde ambtenaars
Je weet dat ik het goed bedoelquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Morgen weer gaan werken.
Slaapsequote:Op maandag 12 juli 2010 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Morgen weer gaan werken.
kerel? hij heeft toch tieten?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:21 schreef L.no het volgende:
Ik wil geen Nederlandse vlag.
Die kerel is een japanner, ik liet hem maandenlang martelen door m een oranje shirt te geven.
Zet je een rode stip op je witte shirt.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:21 schreef L.no het volgende:
Ik wil geen Nederlandse vlag.
Die kerel is een japanner, ik liet hem maandenlang martelen door m een oranje shirt te geven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Geniaal!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zet je een rode stip op je witte shirt.
Dat is tenminste nog de goede kant van Den Haagquote:Op maandag 12 juli 2010 21:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ik gebruik ook alleen Den Haag CS of Laan van NOI![]()
tenzij het niet anders kan
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
!
Moet...niet..happen.
Ik zie geen plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik was serieusIk heb al die tijd gedacht dat het een chick was in je UI
Jawel, je keek.
Het is een kerel.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje.
Me too.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje.
Ja, erg goed. Eerst wist ik de weg niet precies, maar gelukkig liepen er meisjes ook naar die school. Toevallig had een van hen ook de intake. Het blijkt dus dat een groep mensen uitgenodigd zijn en dat ze uitleggen hoe de opleiding in elkaar zit enzo. Ik moet nu opdrachten maken en formulieren invullen en kopieën maken, etc, etc. voor de volgende intake dat op donderdag is.quote:
jnaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:05 schreef jna het volgende:
In before the Luctor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |