Ook met 400.000 bezoekers per maand ? Op een eigen (co-located) server ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Puh, ik heb zoveel (misschien wel te veel) eigen sites. Kijk ze eens groeien zeg, die e-tieten van mij
!
Lijkt me wel lastig met hardlopen. Heb je steeds 2 blauwe ogen (& dan niet de kleur van je irisquote:
Misschien werkt die truuk van de bosjesmannen ook wel op tetten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
Komt een vrouw bij de plastisch chirurg: "Dokter, kunt u mijn borsten verlengen?" "Geduld mevrouwtje, geduld, dat komt vanzelf".
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig met hardlopen. Heb je steeds 2 blauwe ogen (& dan niet de kleur van je iris)
[..]
Misschien werkt die truuk van de bosjesmannen ook wel op tetten.
Neem een stokje, rol het 'zaakje' er om heen & dan rekken & verder oprollen. (is ergens een (pijnlijke) vid. van )
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat een topic is dit geworden zeg![]()
!
En dan te bedenken dat GrotePierFR:
Truth is NOG STEEDS een trollengrot
naar dit topic gestuurd is om zich te laten uitwonen door een grote neger serieus over zijn frustraties te praten.
Zal straks nog wel ff zoeken. Zit nu op m'n werk (YouTroep e.d. zijn hier geblokkeerdquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
Je hebt gelijk, afgelopen met die offtopic rare praatjes
Eeehm, we mochten in dit topic geen (suggestieve) opmerkingen meer maken over seks en geslachtsdelen. En zeg niet: "Dat bedoel ik helemaal niet, dat lees jij erin!"quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:35 schreef Darkwolf het volgende:
* Darkwolf is gek op natte grotjes.![]()
Maar dan wel zonder trollen graag...![]()
Van iedereen weet ik het niet, maar ikke in ieder geval welquote:Iedereen ook al zo benieuwd naar de nieuwe move van Pier?
Oh. Wist ik niet. Heb niet het hele topic aandachtig door gelezen om dit schijnbaar of op te merken of dat ik het vergeten was.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Eeehm, we mochten in dit topic geen (suggestieve) opmerkingen meer maken over seks en geslachtsdelen. En zeg niet:[i] "Dat bedoel ik helemaal niet, dat lees jij erin!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |