Ik lees juist niet selectief ik haak steeds in op kouw standpunten. He hebt geen weerwoord en oppert weer een nieuwe stelling die ik dan weer moet ontkrachten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:38 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
moet je niet zo selectief lezen en ook kunnen toegeven wanneer je eigen argumenten onderuit worden gehaald door betere van anderen
Ah kijk, nu zien we de ware tongquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:40 schreef tong80 het volgende:
Wie ben jij om mij een gebrek aan historisch besef toe te schrijven ?
ik heb je diverse argumenten gegeven waarmee ik die van jou keihard onderuit haal. lijkt me overbodig om alles 2 keer te moeten typen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees juist niet selectief ik haak steeds in op kouw standpunten. He hebt geen weerwoord en oppert weer een nieuwe stelling die ik dan weer moet ontkrachten.
Moeilijk discussieren met iemand die niet reageert op je posts.
Nedrland had nog noot wat gepresteerd op een WK. De voorbereiding ging beroerd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
is complete onzin wat je zegt. pas vanaf de kwartfinale ging het leven en trokken er mensen de grens over. alleen omdat het goed ging.
men ging weg zonder bombarie en poespas, niemand die erin geloofde en de eerste wedstrijden keek men het rustigjes en gelaten aan.
iedereen met een beetje voetbalkennis en historisch besef weet dat.
Je bent mijn liefste stalker.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef smegmanus het volgende:
Even een kleine opmerking voor elke Tong80 post:
[ afbeelding ]
Issie nog niet weggewaaid?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef tong80 het volgende:
Mijn dappere oranje sjaaltje laat ik nog even hangen onder mijn balkon.
Ik lees jouw topics wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent mijn liefste stalker.
Ik geniet ervan als je mijn posts niet leest maar toch steeds met mooi zo orginele internet plaatjes komt.
Nee ik laat hem hangen uit trots.quote:
Zoek de posts in VBLquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik lees jouw topics wel.
Zo gaan meestal zo:
"Hoi, ik ben Tong80. Dit is mijn mening over [vul iets in, meestal over voetbal]".
- Indien u het er niet mee eens bent gaarne niet reageren, ik heb namelijk altijd gelijk. -
Zo spreekt de Heer.
Wij danken Tong80.
WK telt zeker niet mee hé?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoek de posts in VBL
http://forum.fok.nl/user/history/7889
Daarnaast moet heel fok weten dat meneer zo'n beetje alle ek's en wk's van dichtbij heeft meegemaaktquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik lees jouw topics wel.
Zo gaan meestal zo:
"Hoi, ik ben Tong80. Dit is mijn mening over [vul iets in, meestal over voetbal]".
- Indien u het er niet mee eens bent gaarne niet reageren, ik heb namelijk altijd gelijk. -
Zo spreekt de Heer.
Wij danken Tong80.
Ging hij een halve meter van zijn TV zitten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef Redux het volgende:
[..]
Daarnaast moet heel fok weten dat meneer zo'n beetje alle ek's en wk's van dichtbij heeft meegemaakt
Ha die waren ook overwelmingquote:
hij was 12 in ieder gevalquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ging hij een halve meter van zijn TV zitten?
Ik plaats alleen mijn opmerkingen als ik het bewust heb meegemaakt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef Redux het volgende:
[..]
Daarnaast moet heel fok weten dat meneer zo'n beetje alle ek's en wk's van dichtbij heeft meegemaakt
Ben jij een propper of een vouwer?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:22 schreef tong80 het volgende:
Kan ik je ook inhuren om mijn kont af te vegen na het poepen. Dat zelf vegen gaat me een beetje vervelen.
Kom op zeg, prominentquote:
Geen interesse om in een verzorgingshuis te werken.quote:Kan ik je ook inhuren om mijn kont af te vegen na het poepen.
Prominent neem ik terug.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:38 schreef tong80 het volgende:
Tpch jammer dat gebrek aan humor in dit topic.
Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar we hebben nog steeds niks gewonnen hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:18 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
omdat we met dat zogenaamde "mooie" (maar in mijn ogen dodelijk saaie) spel niks hebben gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |