Nôôh, Enschede overstroomd!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:16 schreef Saekerhett het volgende:
Wat de fuck? En als ik buienradar zie en de loop van 24 uur vooruit, tering:
[ afbeelding ]
Tering
Tenzij je straks je eigen dakpannen uit de auto van de buurman kan halen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:29 schreef Revolution-NL het volgende:Kicke! Van mij mag het flink los gaan. Ik hou wel van extremen
Wat kan regio Amersfoort verwachten morgen ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tenzij je straks je eigen dakpannen uit de auto van de buurman kan halen.
Dat zullen we morgen wel zien, maar ik gok dat je wel een paar spetters gaat voelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wat kan regio Amersfoort verwachten morgen ?
Hmm dat is minder coolquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
Hoe groot is de kans dat deze voorspelling echt plaats gaat vinden?
Ik maak me namelijk ernstige zorgen over de paarden momenteel
Inderdaad. De paarden zelf zijn erg rustig, maar ik vertrouw de bomen bij stal niet meer na gisteren...quote:
ESTOFEX heeft een zeer goed trackrecord, dus ik zou die paarden maar verplaatsen als de bomen je onbetrouwbaar lijken (Heb je al gekeken of er geen takken los hangen en of er andere tekenen van schade aan de bomen is?).quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
Hoe groot is de kans dat deze voorspelling echt plaats gaat vinden?
Het weerboek van dunlop...te bestellen bij bol.comquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:25 schreef Disorder het volgende:
Iemand nog een aanrader voor een boek over het weer? Voor beginners? Vind het aardig interessant nu
Het slechte weer wordt vanaf een uur of 4 verwacht.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben een leek wat betreft het weer.
Ik was van plan om van Emmen naar Purmerend te gaan om daar te gaan zwemmen, dat kan ik dus beter afzeggen?
Ja dan zou ik zwemmen tot uur of 4 en dan moet ik nog helemaal terugrijdenquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Het slechte weer wordt vanaf een uur of 4 verwacht.
En Emmen ligt in het level 3 gebied. Dat kan een probleem worden. Of je bent net optijd thuis.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan zou ik zwemmen tot uur of 4 en dan moet ik nog helemaal terugrijden
Ik zeg het wel afquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:52 schreef aloa het volgende:
[..]
En Emmen ligt in het level 3 gebied. Dat kan een probleem worden. Of je bent net optijd thuis.
Zo te zien wordt Nijmegen net gemist... gelukkig hebben we de foto's nogquote:
ja het wordt dus erger dan afgelopen maandag omdat:quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:18 schreef Frutsel het volgende:
Level 3 voor nederland boven midden en oost ?
en het westen krijgt het meeste?![]()
en het wordt erger dan maandag ?![]()
En nu aub uitleg die ik als blondje ook begrijpquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:32 schreef dimage het volgende:
[..]
ja het wordt dus erger dan afgelopen maandag omdat:
1. nu de zon wel volop schijnt, maandag was het bewolkt, en dus de temperatuur veel sneller omhoog gaat
2. de uitgaande lijn van de jetstream op 300 hPa over Nederland ligt
3. er nu veel meer vocht in de lucht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |