quote:
Ja...eigenlijk maar 2.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs en 3 katten, meneer taart mocht niet mee van Marijke
Als je plechtig belooft op te houden met die PM-bomquote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef justmattie het volgende:
Ik durf hier bijna niet te posten vanwege andere users en topicvervuiling. Maar dat is mijn intentie niet mag ik hier vaker posten MPG?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, meneer taart mag wel in de buurt komen wonen, maar niet in ons huis
![]()
![]()
Oke. Zoveel post ik niet meer in SC's dat scheelt.quote:
Ik PM niet meer, had er zelf ook al een hekel aanquote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je plechtig belooft op te houden met die PM-bom
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie dan ook nog heel erg veel zin in denk ikquote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, meneer taart mag wel in de buurt komen wonen, maar niet in ons huis
![]()
![]()
Gezellig toch als je leuk meepostquote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef justmattie het volgende:
Ik durf hier bijna niet te posten vanwege andere users en topicvervuiling. Maar dat is mijn intentie niet mag ik hier vaker posten MPG?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hallooooooo, DM wil jou gelukkig zien, dat is wat telt, let even op, wil je?
Dat was mijn foutquote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar dat is volgens mij al gestopt en volgens mij vond ie het ook niet leukquote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde dat hij heel graag wil dat jij gelukkig wordt met je mooie verandahuis en dat hij daarom de boel een beetje wilde bespoedigenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, maar dat snapte ik dan niet helemaal, maar hij wil toch dat de salatmillionaire me gelukkig maakt met z'n geld?
Zo las ik het tenminste
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde dat hij heel graag wil dat jij gelukkig wordt met je mooie verandahuis en dat hij daarom de boel een beetje wilde bespoedigen
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie dan ook nog heel erg veel zin in denk ik
Het was toch wel een beetje leuk in het beginquote:
Ikke wel?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, meneer taart mag wel in de buurt komen wonen, maar niet in ons huis
![]()
![]()
quote:
Dat is super lief!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde dat hij heel graag wil dat jij gelukkig wordt met je mooie verandahuis en dat hij daarom de boel een beetje wilde bespoedigen
quote:
quote:
Geniaalquote:
Je mag best wel eens langs komen, maar we wonen er met z'n 5en en 2 poezenquote:
Laat ook maarquote:Op maandag 12 juli 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, drie kamers, en al die huisgenoten... aaargh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |