En je maakt het meteen weer goedquote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef DaMart het volgende:
Met zwembad voor ST.
En een groter natuurzwembad aan de overkant van de straat!
Wer was wie wo wer?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
toch maar even stoppen met soggen![]()
laterzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hij is zo'n knappe kop, die heel goed kan lerenDus die wordt vanzelf rijk
![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Irgendwie, irgendwo, irgendwann, irgendwer?quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je maakt het meteen weer goed
Maar...maar...maar...Duitsquote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
Ik probeer Marijke aan een rijke vent te helpen, zodat ze dat huis voor jullie kan kopen.
![]()
.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer Marijke aan een rijke vent te helpen, zodat ze dat huis voor jullie kan kopen.
[..]
![]()
.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Aber wer sagt wer? Ich sagte wer, aber du auch.
quote:
Ja, ik neem er 4 meequote:Op maandag 12 juli 2010 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij moet die vent dat huis kopen.
En krijgt 'ie er extragratis nog wat toffe huisgenoten bij![]()
.
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ich habe das noch nur ja uberholt wann du wer gesagt hatte, Herr Salatmillionair.
Argh! Does not compute! Mijn hoofd snapt het niet meerquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Argh! Does not compute! Mijn hoofd snapt het niet meer
Oooh, okeequote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef DaMart het volgende:
Dat was om die vent jaloers te maken, zodat hij haast maakt met geld verdienen en Marijke gelukkig maken.
Thijs en 3 katten, meneer taart mocht niet mee van Marijkequote:
Salatmillionair!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ich habe das noch nur ja uberholt wann du wer gesagt hatte, Herr Salatmillionair.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was om die vent jaloers te maken, zodat hij haast maakt met geld verdienen en Marijke gelukkig maken.
quote:
Is het erg dat ik het dan anders om doe?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs en 3 katten, meneer taart mocht niet mee van Marijke
Hallooooooo, DM wil jou gelukkig zien, dat is wat telt, let even op, wil je?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geld maakt me niet gelukkig hoor, een lieve man is daarentegen wel een geluksverhogende factor
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef justmattie het volgende:
Ik durf hier bijna niet te posten vanwege andere users en topicvervuiling. Maar dat is mijn intentie niet mag ik hier vaker posten MPG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |